دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
استفاده از اپلیکیشن‌های ایرانی و خارجی آیفون
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر شما هم از کاربران آیفون باشید می‌دانید که در این چند سال اخیر، تحریم‌ها به شدت سنگین شده‌اند و کمپانی اپل همه برنامه‌های ایرانی را از استور خود رسما حذف کرد.

این باعث شده که شما نتوانید برنامه‌های بانکی، تاکسی‌های اینترنتی و سفارش آنلاین غذا را دانلود و استفاده کنید. اما مشکل فقط همین نیست چراکه چالش‌های دیگری هم شما را درگیر خواهید کرد. و در کل دانلود برنامه آیفون، برای کاربران iOS تبدیل به دردسر بزرگی شده بود. اما رفته رفته راه حلی برای این مشکل بوجود آمد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

دانلود برنامه بدون اپل آیدی

یکی از مشکلاتی که ممکن است به وفور برایتان پیش بیا‌ید و باعث ‌شود برای دانلود بازی آیفون به مشکل بخورید، اپل آیدی است. اپل آیدی در واقع شناسه‌ی گوشی آیفون شما به حساب می‌آید که برای استفاده از بازی‌ها و برنامه‌ها به آن احتیاج دارید و این نکته می‌تواند برای شما مشکلاتی ایجاد کند. چراکه شما برای ساخت اپل آیدی باید از یک شماره خارجی استفاده کنید و چون شمارتان خارجی نیست، دچار مشکل می‌شوید. البته اگر از اپ استور ایرانی آی‌اپس استفاده کنید، دیگر چنین دردسری نخواهید داشت و می‌توانید بدون نیاز به اپل آیدی اپلیکیشن‌های ایرانی و خارجی را دانلود و نصب کنید.

دانلود رایگان برنامه‌های پولی آیفون

یکی دیگر از چالش‌هایی که ممکن است برایتان بوجود بیاید، دانلود اپلیکیشن‌های پولی است. نصب این اپلیکیشن‌ها علاوه بر دردسرهای پرداخت دلاری، قطعا برایتان به صرفه نخواهد بود. پس بهتر است روش دیگری برای استفاده از این اپلیکیشن‌ها انتخاب کنید. اما با استفاده از اپ استور آی‌اپس ، می‌توانید برنامه‌ پولی آیفون را از اپ استور بدون پرداخت دلاری دریافت و نصب کنید.

روی هم رفته برای دانلود برنامه‌های آیفون بهتر است از یک مارکت ایرانی استفاده کنید، چراکه در مقایسه با استور اپل خدمات گسترده‌تری را در اختیارتان قرار می‌دهد. برای مثال شما با امکان درخواست اپلیکیشن می‌توانید هر برنامه‌ای که در استور موجود نیست را درخواست دهید تا کارشناسان آن را در استور قرار دهند و به راحتی آن را دانلود کنید. برنامه‌های درخواستی به سریع‌ترین شکل ممکن منتشر خواهند شد و در دسترستان قرار خواهند گرفت.

استفاده از اپلیکیشن‌های ایرانی و خارجی آیفون

دانلود رایگان بازی‌های اپل آرکید

اگر اهل بازی کردن با گوشی باشید، قطعا با بازی‌های اپل آرکید آشنایی دارید. برای استفاده از بازی‌های اپل آرکید شما باید اشتراک ماهیانه تهیه کنید و هر ماه هم 4.99 دلار هزینه پرداخت کنید. اما در آی‌اپس شما به اغلب بازی‌های معروف اپل آرکید به صورت رایگان دسترسی دارید و می‌توانید آن‌ها را دانلود و نصب کنید و از گیم پلی جذاب آن‌ها لذت ببرید.

پشتیبانی همیشه در دسترس

البته این اپ استور توانسته با حمایت از کاربران، به شیوه‌های مختلف اعتبار خود را ثابت کند. برای مثال شما در هر زمان از شبانه روز می‌توانید با پشتیبانی همیشه در دسترس آی‌اپس در ارتباط باشید و سوالات و ابهامات خود را برطرف کنید. شیوه‌های مختلفی برای برقراری ارتباط با پشتیبانی وجود دارد و شما این امکان را دارید تا از طریق چت آنلاین و یا تماس تلفنی با کارشناسان سوالات خود را مطرح کنید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits