دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آموزش دانلود ویدیو در تلگرام
0
زمان مطالعه: 5 دقیقه
با روش آموزش دانلود ویدیو در تلگرام از یوتیوب و فیس بوک با گوشی موبایل اندرویدی و iOS و همچنین ویندوز و لینوکس و مک او اس می توانید به راحتی ویدیوها را دانلود کنید

خیلی وقتها شده ویدیوهای جالبی را در یوتیوب و فیسبوک میبینید که دوست دارید در گوشی و کامپیوتر خود ذخیره نمایید تا بعدا تماشا کنید یا به دستگاه دیگری انتقال دهید و یا اینکه روی پلیرهای دیگری اجرا کرده و از ویژگی های ارائه شده آن استفاده کنید، در هر صورت برنامه های زیادی برای دانلود ویدیوها از یوتیوب و فیس بوک وجود دارد که برخی از آنها محدودیت هایی دارند و یا به خوبی عمل نمی کنند و یا برای سیستم عامل های خاصی هستند. اما خوشبختانه با پیام رسانی مثل تلگرام علاوه بر چت، کارهای زیادی می توانید انجام دهید از جمله دانلود ویدیو یوتیوب و فیس بوک. در این بخش قصد دارم روش دانلود ویدیوهای یوتیوب و فیسبوک را در گوشی های اندروید و iOS و همچنین کامپیوتر را با کمک تلگرام آموزش دهم.

همان طور که قبلا هم در مطلب ویژگی هایی از تلگرام که واتساپ ندارد گفته شد این پیام رسان دارای قابلیتی به نام بوت Bots است که کارهای زیادی از طریق آن می توان انجام داد مانند ترجمه متن، دانلود ویدیو، بارگزاری استیکر و ... در حقیقت این ربات ها وظیفه دارند تا کارهایی که قصد انجامشان را دارید برای شما ممکن سازند و نکته مهم اینکه می توانید در هر سیستم عاملی از آنها استفاده کنید چون تلگرام برای تمامی سیستم عامل های کامپیوتر و گوشی مانند اندروید و iOS و مک او اس و لینوکس و ویندوز در دسترس است.

این ربات ها یک نامی دارند که با @ شروع می شوند که برای انجام کارهای مد نظر باید از همان ربات استفاده کنید و از طریق نوار جستجوی تلگرام می توان آن را سرچ کرده و پیدا کنید. وقتی وارد صفحه مربوط به ربات شوید معمولا توضیحاتی از کارکرد آن را خواهید دید و با زدن کلید شروع Start می توانید از قابلیت آن استفاده کنید.

دانلود ویدیوی یوتیوب از گوشی

دانلود ویدیوی یوتیوب از گوشی

برنامه تلگرام را در گوشی آیفون یا اندروید خود باز کرده و ربات utubebot@ را داخل آن از طریق نوار سرچ جستجو کنید. از طریق این بوت شما می توانید ویدیوهای یوتیوب را دانلود کنید در حقیقت یوتیوب دانلودر است. ( یا می توانید رو این لینک https://t.me/utubebot کلیک کنید تا مستقیما به صفحه این بوت در تلگرام منتقل شوید.)

بعد از رفتن به صفحه این بوت کلید شروع را بزنید و لینک ویدیوی مورد نظرتان را از یوتیوب برای آن ارسال کنید. بعد از ارسال لینک این ربات لیست کیفیت های موجود از ویدیو را به شما نشان می دهد که با توجه به احتیاج خود می توانید هر کدام را که خواستید انتخاب کنید همچنین فرمت تصویری و یا صوتی نیز برای دانلود در اختیار شما می گذارد.

در بین بعضی از گزینه هایی که نمایش داده می شود با کلمه file شروع شده اند که به معنای این است که ویدیوی مورد نظر در حقیقت دانلود شده و روی همان صفحه بارگزاری می شود و می توانید برای سایر افراد هدایت کنید. گزینه هایی را هم با کلمه link میبینید که اگر انتخاب کنید لینکی را به شما نشان می دهد که بعد از کلیک روی آن لینک ویدیو دانلود می شود.

دانلود ویدیوهای فیس بوک

دانلود ویدیوهای فیس بوک

از همان روش می توانید برای دانلود ویدیوهای فیس بوک استفاده کنید منتهی باید از ربات fbvideodownloadbot@ استفاده کنید. بعد از ورود به صفحه بوت مورد نظر روی کلید شروع کلیک کنید. حالا لینک هر ویدیویی که داخل فیس بوک دیدید و قصد دارید دانلود کنید را باید کپی کنید برای این کار کافیه روی ویدیو در هنگام پخش کلیک کرده و سپس روی Copy link کلیک نمایید و بعد از آن لینک را داخل صفحه ربات پیست نمایید و بفرستید، بعد از دریافت لینک توسط ربات و لینکی که در اختیار شما می گذارد می توانید ویدیو را دانلود کنید.

دانلود ویدیوها از کامپیوتر

دانلود ویدیوها از کامپیوتر

اگر شما تلگرام را روی کامپیوتر نصب کنید و با همان اکانت هایی که در گوشی کانکت کرده بودید در آن هم متصل شوید همان ربات را در لیست چت های خود خواهید دید و می توانید ویدیوها را دانلود کنید اما اگر در گوشی هیچ اکانتی از قبل نساخته اید بعد از اینکه با کامپیوتر وارد تلگرام شدید همان ربات ها را در تلگرام جستجو کرده و به آن بپیوندید و با زدن کلید شروع کار را آغاز کنید. هر لینکی از یوتیوب یا فیس بوک را کپی کرده و در صفحه ربات پیست کنید، گزینه های موجود را خواهید دید و می توانید کیفیت و فرمت مورد نظر را انتخاب کنید و ویدیو را دانلود نمایید و یا حتی می توانید فقط صدا را دانلود کنید.

وقتی ویدیو در صفحه دیگری در مررورگر باز شد می توانید با ماوس روی آن کلیک راست کرده و گزینه ذخیره سازی Save video as یا Save link as را انتخاب کرده و مکان سیو را هم انتخاب کنید. بنابراین با این ربات ها می توانید به راحتی ویدیوها را از یوتیوب و فیس بوک دانلود کنید بدون اینکه نیازی به سایت و نرم افزاری باشد.

separator line

همچنین ببینید:

دیلیت کردن حساب Telegram : آموزش مرحله به مرحله دیلیت اکانت تلگرام

نصب تلگرام بدون متوجه شدن مخاطبین و اعلان جوین شدن

قبل از حذف اکانت تلگرام این نکات را حتما بخوانید !



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits