دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
گوشی منحصر به فرد Samasung Galaxy Fold معرفی شد
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
سامسونگ به طور رسمی از تلفن هوشمند تاشوی خود با نام Galaxy Fold رونمایی کرد. با مجله دلگرم در ادامه این مطلب همراه باشید.

معرفی گوشی تاشو شرکت سامسونگ

به گزارش مجله دلگرم از سایت GSM:

پس از سال‌ها انتظار برای تحقق رویای تلفن‌های هوشمند تاشو ، سامسونگ به طور رسمی از تلفن هوشمند Galaxy Fold رونمایی کرد. سامسونگ ادعا می‌کند که این تلفن هوشمند دریچه‌ای به روی آینده تلفن‌های هوشمند است.

سامسونگ ادعا دارد که این محصول می‌تواند یک دسته تازه از محصولات باشد؛ دسته‌ای که شامل تلفن هوشمند و تبلت‌ها می‌شود. صفحه نمایش خارجی این محصول یک نمایشگر ۴.۶ اینچی است، اما نمایشگر تاشوی این محصول با باز شدن معادل ۷.۳ اینچ خواهد بود. Galaxy Fold در چهار رنگ مشکی، نقره ای،‌ سبز و زرد عرضه شده و به لطف بدنه شیشه‌ای و طراحی بی نظیر آن، این محصول ظاهر خاصی یافته است. موفق شده که یک بازوی قدرتمند در Galaxy Fold تعبیه کند تا بتوان بدون هرگونه نگرانی، دستگاه را باز و بسته کرد.

گوشی منحصر به فرد Samasung Galaxy Fold معرفی شد

یک ویژگی جالب این تلفن هوشمند، آن است که شما می‌توانید بر روی نمایشگر ۴.۶ اینچی کار خود را انجام داده و ادامه آن کار را بر روی نمایشگر ۷.۳ اینچی انجام دهید.

برای مثال می‌توان گوگل مپس را روی نمایشگر ۴.۶ اینچی مشاهده کرد و برای دیدن اطلاعات بیشتر ،‌ دستگاه را باز کرده و با نمایشگر ۷.۳ اینچی کار کند. همانطور که پیش از این اعلام شده بود، این محصول در حالت ۷.۳ اینچی می‌تواند تا ۳ اپلیکیشن را به طور همزمان اجرا کند.

گوشی منحصر به فرد Samasung Galaxy Fold معرفی شد

Galaxy Fold از ۱۲ گیگابایت حافظه رم و پردازنده‌ای ۷ نانومتری استفاده می‌کند که قطعا آن را به یکی از قدرتمند ترین تلفن‌های هوشمند بازار تبدیل می‌کند. ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی نیز برای این محصول در نظر گرفته شده است. در زمینه باتری، سامسونگ تصمیم گرفته که دو باتری جداگانه را در هر صفحه محصول قرار داده که جمعا باتری با ظرفیت ۴۳۸۰ میلی آمپر بر ساعت را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. برخلاف انتظارات، سنسور اثر انگشت این محصول در لبه سمت راست دستگاه تعبیه شده است.


سامسونگ می‌گوید که Galaxy Fold جمعا ۶ دوربین مختلف در پشت و جلوی دستگاه دارد که هرکدام عملکرد خارق العاده‌ای دارند. Galaxy Fold در تاریخ ۲۶ آوریل سال جاری با قیمت ۱۹۸۰ دلار روانه بازار خواهند شد. درضمن فراموش نکنید که این محصول دارای نسخه 5G نیز خواهد بود.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
1.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits