دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
معرفی و دانلود بازی Dark Sword ۲ برای اندروید و آیفون
0
زمان مطالعه: 7 دقیقه
Dark Sword 2 از آن جمله‌ آثاری است که نباید از دستش بدهید و غرق در گرافیک پر جنب و جوشش یک هک اند اسلش تمام عیار را تجربه کنید. با مجله دلگرم همراه باشید تا با این بازی شما را بیشتر آشنا کنیم

به گزارش دلگرم به نقل از زومجی: بازی موبایل Dark Sword 2 دنباله‌ای بر نسخه اولیه بازی است که توسط استودیو NANOO COMPANY Inc و در سبک نقش‌آفرینی توسعه داده شده است. این بازی به قدری شگفت‌انگیز است که هر گیمری که عاشق گرافیک بالا و بازی‌های باکیفیت کنسولی است باید به‌سراغ این اثر بیاید.

بازی Dark Sword اولین نسخه این سری بود که عملکردی عالی داشت و سازندگانش را مجاب کرد که روی نسخه دوم بازی هم کار کنند. در این نسخه شخصیت فاطیما را داریم که به ماموریتی بزرگ اعزام می‌شود. او به همراه شخصیت‌های دیگر در جهانی قرار دارد که ماشین‌ها در آن حکم‌رانی می‌کنند و نژاد بشر رو به زوال است.

شما باید در نقش یک سایبورگ قرار بگیرید و دنیای انسان‌ها را نجات دهید. ماهیت کلی نسخه قبلی بازی حفظ شده است و سازندگان، هک اند اسلش بیش‌تری را به بازی تزریق کرده‌اند. گرافیک بازی آیفون Dark Sword 2 همچنان درخشان است و به شایستگی این اثر را در زمره بهترین بازی های اندروید قرار می‌دهد.

اما این‌ها تنها تعریف‌هایی کلی از بازی است و در بطن بازی زیبایی‌های بی‌پایانی وجود دارد که کم کم برای‌تان تشریح می‌کنیم. جهان علمی تخیلی بازی سرشار از دشمنانی است که تنها سایه‌ای رنگی از آنان دیده می‌شود و بیش‌ترین شباهت را به بازی محبوب و معروف Shadow Fight 2 روی همین پلتفرم دارد. فاطیما شخصیتی است که از یک مبارز ساده در نهایت به شوالیه‌ای تمام عیار تبدیل می‌شود.

این پیشرفت به‌قدری گسترده است که گویی با خدای جنگ پلتفرم موبایل طرف هستیم و قرار نیست تا مدت‌ها او را فراموش نکنیم. بازی از یک سیستم همکاری بهره می‌برد که موجب تنوع چندبرابری مبارزات می‌شود. هر زمان که خواستید می‌توانید این سیستم را تغییر دهید و جوخه خود را به‌سمت جلو هدایت کنید.


گرافیک بازی Dark Sword 2 جزو مهم‌ترین فاکتورهایی است که اعتبار این اثر را چندین مرتبه بالا می‌برد. این گرافیک سرشار از جنب و جوش است و همراهی جذابی با مبارزات شما دارد. دیدن رنگ‌های آتشین شمشیر شما وقتی که دشمنان‌تان را سلاخی می‌کند، موجب بالا رفتن آدرنالین خون‌تان می‌شود. به یک‌باره جهان تاریک بازی از درخشش شمشیر شما منفجر می‌شود و جهنمی دیدنی را در صفحه گوشی‌تان ایجاد می‌کند. این‌ها چیز کمی نیستند و تنها کافی است بازی را تجربه کنید تا ناخداگاه خنده‌ای از روی رضایت روی لب‌های شما نقش ببندد.

معرفی بازی گوشی Dark Sword ۲

گیم‌پلی بازی از نبردهای استراتژیکی تشکیل شده است که با توجه به شخصیت‌ها کاملا متغیر است و هر بازیکن می‌تواند فنون خود را در بازی پیاده‌سازی کند. اگر عاشق آثار هک اند اسلش کنسولی هستید، حتما بازی Dark Sword 2 را امتحان و یکی از بهترین نمونه‌های این سبک را تجربه کنید.

این گیم‌پلی در هماهنگی کامل با هر شخصیتی است و هنگام عوض کردن شخصیت‌ها نیز به‌خوبی خودش را وفق می‌دهد. سلاح‌های شما متنوع هستند و بیش از ۲۰ نوع ضربه منحصربه‌فرد برای هرکدام طراحی شده است که حتی می‌توانید آن‌ها را روی دکمه‌های پرتعداد پایین صفحه نیز مشاهده کنید.

معرفی بازی گوشی Dark Sword ۲

در بخش سفارشی‌سازی بازی Dark Sword 2 می‌توانید کاراکتر فاطیما را از هر جنبه‌ای ارتقا دهید. این ارتقا حتی مربوط به هوش مصنوعی وی هم می‌شود و جنبه تجربه‌ای گران‌بها برای این کاراکتر را دارد. این بخش طراحی کاملی دارد و از سلاح‌ها گرفته تا مهارت‌ها را شامل می‌شود. هرکدام از این موارد دارای لول‌بندی هستند و می‌توانید با امتیازات خود آن‌ها را افزایش دهید. سیستم کرفت بازی هم مختص گیمرهای حرفه‌ای است که دوست دارند بیش‌تر شخصیت بازی را مورد ارزیابی قرار دهند و تا می‌توانند فنون مبارزه‌ای اش را بیش‌تر کنند.

بخش جدیدی به نام پلاگین به بازی اضافه شده است که با قرار دادن اشکال داده شده در جای مناسب‌اش، عملکرد شمشیر فاطیما بهبود می‌یابد و می‌توانید ضرباتی آتشین بر پیکره دشمنان وارد کنید.


دشمنان در بازی Dark Sword 2 تنوع بسیار بالایی دارند و گل سرسبد آن‌ها باس‌های عظیم و حماسی بازی است. برای پیروزی در باس فایت‌ها باید مدام در حرکت باشید و از اکثر دکمه‌ای کنترلی خود استفاده کنید. نمونه این بخش را در جایی ندیده‌اید و شاید تعجب کنید که پس از فعال شدن همه سلاح‌ها و مهارت‌های یک شخصیت، شما بیش از ۱۵ دکمه در پایین صفحه خود مشاهده خواهید کرد. بیش‌تر این دکمه‌ها پس از تایم‌لاین‌های زمانی فعال می‌شوند و باید در استفاده از آن‌ها تیزبین باشید. سعی کنید از استراتژی خوبی به‌همراه سرعت استفاده کنید تا یک سایبورگ تمام‌ عیار باشید.


Dark Sword 2 یک اکشن RPG لذت‌بخش است که در همه زمینه‌‌ها عملکرد معرکه‌ای دارد و دنباله‌ای شایسته برای نسخه اولش محسوب می‌شود. عاشقان نقش‌آفرینی می‌توانند با بخش سفارشی‌سازی کامل بازی همراه شوند و شخصیت خود را به یک شمشیرزن قهار تبدیل کنند. همکاری و ایجاد تیم در بازی اهمیت بالایی دارد و باید سازگارترین نیروها را در کنار همدیگر قرار دهید تا نیروهای‌شان مکمل همدیگر باشد و به درد حملات زنجیری بخورد.

این موضوع مهم در نبرد باس‌ها اهمیت بالایی دارد و باید ضرباتی سهمگین و پی در پی را با سه شخصیت اصلی خود انجام دهید. نبردها طوری است که گویی رنگ‌ها با سرعت تمام روی صفحه بازی پاشیده می‌شوند و هرج و مرج و آشوب را براحتی می‌توان در آن مشاهده کرد.

Dark Sword 2 شایستگی‌های خودش را در همه جهات ثابت می‌کند و بدون نیاز به خرج چند صد هزارتومان برای بازی‌های کنسولی، می‌توانید به‌سادگی این بازی رایگان را تجربه کنید. فاطیما وظیفه‌ای سخت بردوشش است و باید دید که شما موفق می‌شوید او را به یک قهرمان تبدیل کنید یا خیر. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم‌عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی Dark Sword 2

معرفی و دانلود بازی Dark Sword ۲ برای اندروید و آیفون
دانلود نسخه اندروید

معرفی و دانلود بازی Dark Sword ۲ برای اندروید و آیفون
دانلود نسخه IOS


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits