دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
خانواده اکسیژن آرکاس همراه با معرفی عضو جدید آن
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
خانواده اکسیژن آرکاس همراه با معرفی عضو جدید آن-خانواده اکسیژن آرکاس-عضو جدید خانواده اکسیژن آرکاس-اکسیژن آرکاس,گوشی اکسیژن آرکاس,سری جدید اکسیژن آرکاس

اکسیژن آرکاس

اکسیژن آرکاس

برای شما در این بخش از وب سایت خانواده اکسیژن آرکاس همراه با معرفی عضو جدید آن نیز قرار داده ایمپس با ما مراه باشید. گوشی های هوشمند آرکاس بیشتر در میان نمونه های رده پایین و متوسط بازار قرار می گیرند. جدیدترین محصول این شرکت به نام آرکاس 50d اکسیژن برای کاربرانی که در پی تلفن همراهی ارزان با مشخصات قابل قبول هستند می تواند جالب توجه باشد. این گوشی هوشمند جدیدترین عضو خانواده اکسیژن است که به عنوان محصولی فوق نازک و سبک وزن معرفی شده است.

گوشی اکسیژن آرکاس

گوشی اکسیژن آرکاس

آرکاس 50d اکسیژن

به پردازنده هشت هسته ای مدیاتک MTK6743 با پشتیبانی پردازنده گرافیکی ARM T720 MP3 مجهز شده است. 2 گیگابایت حافظه رم و حافظه ذخیره سازی 32 گیگابایت با قابلیت افزایش از طریق شکاف کارت حافظه از دیگر مشخصات این گوشی دو سیم کارته هستند. البته جایگاه کارت حافظه با سیم کارت دوم مشترک است و از این رو به طور همزمان قابل استفاده نیستند.

خانواده اکسیژن آرکاس

خانواده اکسیژن آرکاس

آرکاس 50d

اکسیژن به نمایشگر 5 اینچی IPS با وضوح 1080p و تراکم پیکسل 440 ppi، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و فلش LED، دوربین جلو 5 مگاپیکسلی، پشتیبانی از نسل چهار شبکه ارتباطی، بلوتوث 4، و باتری یون لیتیوم 2,100 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. در این گوشی هوشمند نسخه 5 سیستم عامل اندروید یعنی لالی پاپ بکار گرفته شده و متاسفانه در زمان عرضه خبری از اندروید 6 مارشملو نیست.آرکاس 50d اکسیژن برچسب قیمت 150 دلاری را یدک می کشد و طی کنگره جهانی موبایل 2016 در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

منبع: اخبار تکنولوژی -عصرایران



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits