دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آشنایی با اپلیکیشن جدید جایگزین برنامه اینستاگرام
3
زمان مطالعه: 2 دقیقه
آشنایی با اپلیکیشن جدید جایگزین اینستاگرام-برنامه مشابه اینستاگرام -جایگزین اینستاگرام-اینستاگرم یا اینستاگرام-برنامه جدید جایگزین اینستاگرام-اپلیکیشن جدیدی که جایگزین اینستاگرام می شود

برنامه جدید جایگزین اینستاگرام را برای شما عزیزان و کاربران محترم مجله دلگرم قرار داده ایم , با مجله دلگرم همراه باشید.

برنامه جدید جایگزین اینستاگرام

برنامه جدید جایگزین اینستاگرام

اینستاگرم یا اینستاگرام شبکه اجتماعی اشتراک گذاری عکس و ویدئو است که اين امکان را به کاربران خود ميدهد که عکسها و ويدئوهای خود را در ديگر شبکه های اجنماعی نظير فیس‌بوک، توئيتر، تامبلر و فلیکر به اشتراک بگذارند.

برنامه جدید جایگزین اینستاگرام

برنامه پرمخاطب اینستاگرام را میتوان به جرات یکی از برنامه های پرطرفدار در بین افراد دانست. در اینستاگرام شما میتوانید تصاویر و فیلم های کوتاه خود را برای دوستانتان به اشتراک بگذارید.

برنامه جدید جایگزین اینستاگرام

همان طور که میدانید اکثر برنامه های اسمارت فون و تبلت‌ها دارای برنامه مشابه خود هستند. در اینجا قصد داریم یک برنامه مشابه اینستاگرام را به شما معرفی کنیم.

برنامه جدید جایگزین اینستاگرام

اینستاگرام به خودی خود یکی از اپلیکیشن هایی است که توجه عکاسان و طرفداران عکاسی را به خود جلب کرده است. اما شاید برای برخی از افراد این اپلیکیشن کمی قدیمی شده و منتظر یک برنامه قوی تر از اینستاگرام برای ارائه کارهای خود هستند.

برنامه جدید جایگزین اینستاگرام

اپلیکیشن جدیدی که آن را میتوان جایگزین اینستاگرام دانست , VSCO Cam نام دارد و از قابلیت های اینستاگرام مانند به اشتراک گذاری تصاویر، مشاهده تصاویر دوستان و … برخوردار است.

اما از دیگر قابلیت های متفاوت این برنامه نسبت به اینستاگرام می توان به ویرایش تصاویر در سطوح گسترده اشاره کرده که امکان جدیدی را در اختیار کاربرانش قرار می دهد.

گردآوری: مجله اینترنتی دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (3 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits