دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
راهنمای خرید کولر گازی و انتخاب بهترین گزینه
3
زمان مطالعه: 4 دقیقه
خرید کولر گازی نیاز به دانش فنی مختصری دارد که بتوانید بهترین گزینه را برای خود خریداری نمایید.

امروزه با توجه افزایش روز افزون گرما در سطح شهر ها ، نیاز هر خانواده ایرانی به یک کولر گازی کاملا محرز گردیده است . خرید کولر گازی نیاز به دانش فنی مختصری دارد که بتوانید بهترین گزینه را برای خود خریداری نمایید .

کولر گازی از چندین بخش مختلف تشکیل شده است که هر کدام به تنهایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است . شما در زمان خرید باید به همه این موارد دقت کنید و سعی کنید بهترین انتخاب را برای شرایط محیطی خود با قیمتی مناسب خریداری نمایید .

راهنمای خرید کولر گازی و انتخاب بهترین گزینه

اولین موردی که باید به آن دقت کنید ، برند و کشور سازنده محصول می باشد . برای مثال کولر گازی بوش ساخت کشور آلمان و مونتاژ کشور بلژیک می باشد . همیشه سعی کنید کولر گازی با برند معتبر اروپایی خریداری نمایید زیرا محصولات اروپایی از بالاترین سطح کیفیت برخوردار هستند و در تولید آنها از بهترین موارد اولیه استفاده می شود .

کولرگازی اینورتر بوش دارای نشان برتر ( NUMBER ONE ) بهترین کولر گازی در اروپا می باشد که در آخرین به روز رسانی ها رکورد کم مصرف ترین را نیز از آن خود نموده است .

دومین مورد که باید در خرید کولر گازی به آن دقت نمایید ، نوع مبرد گاز کولر گازی می باشد . در کولر گازی های درجه دو و قدیمی از گاز R22 استفاده شده است . گاز R22 یک مبرد قدیمی بوده و از سال 2010 به دلیلی آسیب هایی که به لایه ازون وارد می کند به یک گاز منسوخ شده مبدل شد و قانونی تحط عدم استفاده از این گاز برای تولید سیستم های تهویه مطبوع جدید در سطح بین المللی به تصویب رسید .

جایگزین گاز منسوخ شده R22 ، مبرد گاز R410a می باشد که از مزیت های خیلی بیشتری برخوردار می باشد . گاز R410a دوستار محیط زیست می باشد و هیچ صدمه ای به لایه ازون وارد نمی سازد . همچنین گاز R410a چند برابر از گاز R22 سرمایش بیشتری تولید می کند و در نتیجه کولر گازی هایی که از گاز R410a استفاده می کنند سرمایش بهتری تولید می کنند .

راهنمای خرید کولر گازی و انتخاب بهترین گزینه

سومین مورد قابلیت اینورتر دستگاه کولر گازی می باشد . این مورد تقریبا می توان گفت مهم ترین گزینه در انتخاب یک کولر گازی می باشد . مصرف انرژی امروزه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و شما باید سعی کنید در تمامی لوازمی که انرژی مصرف می کنند ، کم مصرف ترین را انتخاب و استفاده نمایید .

کولر گازی همیشه از دسته لوازم خانگی پر مصرف در اذهان عمومی تصور شده است اما این یک تصور اشتباه است . در گذشته کولر گازی از تکنولوژی های خاصی برخوردار نبودند به همین دلیل مصرف انرژی بسیار زیادی داشته اند اما امروزه به دلیل پیشرفت بسیار زیاد این صنعت در سطح بین المللی و اهمیت تولید کننده ها به این محصول ، مصرف آن را به مقدار زیادی پایین آورده اند .

اینورتر در یک کولر گازی باعث کاهش مصرف انرژی به مقدار زیادی می شود زیرا با کنترل دور کمپروسور با توجه به دمای محیط شما ، از عملکرد حداکثری همیشه دستگاه و روشن خاموش شدن مکرر ان جلوگیری می کند .

کولر گازی اینورتر بوش به لطف برد دی سی اینورتر تعبیه شده بر روی کندانسور آن از 73% کاهش مصرف انرژی بهره می برد که در نوع خود می توان گفت کم مصرف ترین کولر گازی در جهان می باشد .

راهنمای خرید کولر گازی و انتخاب بهترین گزینه

چهارمین مورد در انتخاب بهترین کولر گازی ، شرکت گارانتی کننده و خدمات پس از فروش آن می باشد . این مورد از اهمیت بسیاری برخوردار است زیرا ممکن است شما در طی زمان استفاده از کولر گازی تعداد دفعات زیادی درخواست خدمات از شرکت گارانتی کننده داشته باشید .

شرکت هوای پاک ایران نمایندگی کولرگازی بوش در ایران ، براری محصولات خود 5 سال ضمانت بدون قید و شرط تعویض را ارائه می دهد همچنین برای آسودگی خاطر شما تا 10 سال خدمات پس از فروش و تامین قطعه در کارت گارانتی خود قید نموده است .

نصب کولر گازی نیز توسط تکنسین های متخصص شرکت هوای پاک در تمامی نقاط ایران به صورت رایگان انجام می گیرد .



این مطلب چقدر مفید بود ؟
2.7 از 5 (3 رای)  

۱ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

محمد علی | ۴ سال پیش
سلام
من خرید داشتم از این شرکت
واقعا کیفیت دستگاه هاشون عالیه
مخصوصا برای تهران
0
0

hits