دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
«سرقت بزرگ اتومبیل 5»، پرفروش‌ترین بازی تاریخ، برای پی‌سی منتشر می‌شود
10
زمان مطالعه: 2 دقیقه
«سرقت بزرگ اتومبیل 5»، پرفروش‌ترین بازی تاریخ، برای پی‌سی منتشر می‌شود

«سرقت بزرگ اتومبیل 5»، پرفروش‌ترین بازی تاریخ، برای پی‌سی منتشر می‌شود

سرقت بزرگ

سرقت بزرگ اتومبیل 5 با آمار فروش خود، رکوردی جدید را در تاریخ عرضه محصولات سرگرمی دنیا ثبت کرد. گیمرهای دارای پی‌سی همچنان منتظر و امیدوار هستند راک‌استار تصمیم بگیرد تا نسخه پی‌سی این بازی را نیز منتشر کند.

سرقت بزرگ اتومبیل 5 که با آمار فروش میلیاردی خود همه را شگفت‌زده کرد، در هنگام عرضه نسخه پی‌سی نداشت. اما به نظر می‌رسد کمپانی راک‌استار گیمز سازنده بازی تصمیم خود درباره عرضه این بازی صرفاً برای کنسول‌های بازی را تغییر داده است.

بنا به گزارش «یورو گیمر» به نقل از چندین منبع مختلف، نسخه پی‌سی سرقت بزرگ اتومبیل 5 در حال ساخت است و در سه‌ماهه اول سال 2014 روانه بازار خواهد شد. رئیس کمپانی ان‌ویدیا نیز اعلام کرده بود که پس از نسخه کنسولی، نسخه پی‌سی این بازی نیز عرضه خواهد شد. با این حال، راک‌استار هنوز هیچ جزئیاتی را در این‌باره رسماً اعلام نکرده است؛ بلافاصله پس از انتشار این خبر که راک‌استار برنامه‌ای برای عرضه نسخه پی‌سی سرقت بزرگ اتومبیل 5 ندارد، نامه‌ای اینترنتی توسط گیمرهای معترض نوشته شد که اکنون توسط نیم میلیون نفر به امضا رسیده است.

راک‌استار نسخه پورت شده سرقت بزرگ اتومبیل 4 برای پی‌سی را نیز حدود هشت ماه پس نسخه کنسولی آن عرضه شد و ممکن است تصمیم این کمپانی برای این بازی جدید نیز همین باشد. عدم عرضه نسخه پی‌سی برای نسخه آخر سرقت بزرگ اتومبیل موجب شده تا بسیاری از طرفداران این سری بازی از این نسخه جدید محروم شوند. سرقت بزرگ اتومبیل 5 پرهزینه‌ترین بازی ویدیویی تاریخ بوده و البته زودتر از هر محصول سرگرمی دیگری (اعم از بازی و فیلم و غیره) نیز به آمار یک میلیارد دلار فروش رسید و رکورد «ندای وظیفه: عملیات‌های سیاه 2» را هم شکست.

اگر گزارش یورو گیمر صحت داشته باشد، مسلماً گیمرهای دارای پی‌سی نیز آمار موفقیت سرقت بزرگ اتومبیل 5 را بالاتر خواهد برد. با این حال تنها زمانی می‌توانیم از عرضه نسخه پی‌سی سرقت اتومبیل 5 مطمئن شویم که راک‌استار رسماً خبری را در این‌باره منتشر کند.

منبع:سافتگذر



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.1 از 5 (10 رای)  

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits