دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بررسی و تریلر بازی نید فور اسپید Need for speed heat
2
زمان مطالعه: 9 دقیقه
مدتی است که طرفداران بازی need for speed احساس نارضایتی می کنند و بازی need for speed نیازمند دوباره شکوفا شدن است در این پست به بررسی کامل و نمرات این بازی نگاهی خواهیم انداخت.
  • بررسی کامل بازی نید فور اسپید هیت(Need for speed heat)

مدتی است که طرفداران بازی Need for Speed احساس می‌کنند این بازی، برای بازگشت به اوج، به یک زندگی جدید نیاز دارد. بازی‌های اخیر این سری، با خریدهای درون برنامه‌ای اجباری، داستان سرایی ضعیف و امکانات محدود، بارها و بارها موجب تضعیف این سری در برابر رقبا شده است.

اما با این حال، کلان شهر زیبای Palm City که در اصل از شهر Miami آمریکا الهام گرفته شده است، در کنار هرج و مرج همیشگی، مسابقات هیجان انگیز شبانه و پلیس‌هایی که برای متوقف کردن مسابقات خیابانی دست به هر کاری می‌زنند، می‌توانند برای برگرداندن این عنوان محبوب به صدر جدول جذاب‌ترین بازی‌های سبک Racing کافی باشند.

بازی ماشینی

تاریخچه بازی نید فور اسپید تا به الان

در سال ۱۹۹۴، اولین نسخه از مجموعه بازی های Need for Speed روانه بازار شد تا آغاز کننده مجموعه‌ای باید که برای یک دهه، توانست به‌خوبی مخاطبان را سرگرم کند.

با اینکه دراین‌میان نسخه‌هایی عرضه شد که درخور نام نید فور اسپید نبود، اما نسخه‌های برتر و سرگرم کننده‌ی آن به نحوی ساخته شده بودند که این مجموعه بتواند همچنان در قلب مخاطبان باقی بماند.

بیش از یک دهه است که نید فور اسپید، یک سیر نزولی را پیش گرفته و نسخه‌های جدید آن، نتوانسته‌ است آنطور که باید و شاید خودی نشان دهند.

need for speed heat

در نسل هشتم و سال ۲۰۱۵، ریبوت (Need for Speed reboot) را می‌توان اولین نسخه‌ای دانست که به‌صورت کامل برای پلتفرم‌های نسل هشتمی عرضه شد و عملکرد نسبتا ضعیفی را از خود به‌نمایش گذاشت.

این در حالی است که دو سال بعد، یک بار دیگر استودیو گوست گیمز (Ghost Games)، سازنده نسخه‌های فعلی نید فور اسپید، نشان داد که می‌تواند نسخه ضعیف‌تری را عرضه کند و Need for Speed Payback، به‌ بدترین بازی سری نید فور اسپید تبدیل شد.

نید فور اسپید هیت |need for speed heat

فیلم تکامل نید فور اسپید از سال 1994 تا 2019


بررسی نید فور اسپید و نمرات بازی

نمرات و نظرات وبسایت‌های مشهور براساس نقدهای منتشر شده از بازی نید فور اسپید به شرح زیراست:

  • نمره کل بازی: 73
  • IGN: 80
  • USgamer: 60
  • GamesRadar: 70
  • VG247: 80

نید فور اسپید هیت

استحکام، زیبایی شناسی و قابل بازی بودن need for speed heat

Need for Speed ​​Heat می‌تواند به‌عنوان بهترین سری مجموعه برای این نسل محسوب شود و به‌لطف استحکام، زیبایی شناسی و قابل بازی بودن، شروع دوباره‌ای برای این مجموعه محسوب می‌شود.

استودیو Ghost Games سادگی را با حس قدرتمند کنترل بازی ترکیب کرده است و نتیجه هم یک بازی جهان باز زیبا است که می‌توانید رویدادهای متعددی را در آن تجربه کنید.

در حالی که Need for Speed Heat حس و حالی فراتر از یکسری مفاهیم به‌هم پیوسته دارد که به‌جای روندهای مشخص این سری در خود جای داده است.

Ghost این ایده‌ها را از دوست‌داشتنی ترین‌ بازی‌های این سری که حدود ۲۵ سال از انتشار آن‌ها می‌گذرد، داشته است. Heat همیشه در اوج باقی نمی‌ماند، اما قطعا از چیزی که انتظار داشتم بهتر ظاهر می‌شود.

این بازی به‌راحتی چشم‌گیرترین نید فور اسپیدی است که در طی این سال‌ها عرضه شده است.

need for speed heat

ویژگی‌های جالب بازی نید فور اسپید Need for Speed Heat

Need for Speed Heat حاوی ویژگی‌هایی است که می‌توانید ساعت‌های طولانی در مسابقاتی با سوخت اکتان بالا تجربه کنید، در حالی که این اثر نشان‌دهنده بازگشت دلگرم کننده‌ای به فرم اصلی این مجموعه است و می‌تواند ورود باشکوهی هم به نسل بعدی داشته باشد.

یک مودینگ بزرگ و استفاده از موتور نجیب نمی‌تواند تغییری در داستان خسته کننده و گیم‌پلی‌ای که گرایش به سادگی دارد را تغییر دهد.

Need for Speed Heat را می‌توان مجموعه‌ای از نید فور اسپیدهای قبلی دانست. کمی Payback، کمی Rivals، کمی Hot Pursuit، کمی هم Underground در آن دیده می‌شود.

نتیجه کار روی هم رفته خوب است، اما مشکلات هوش مصنوعی عجیب، عدم تنوع در رویدادهای بازی وجود برخی از تنظیمات ضعیف در بخش تعقیب و گریز، نشان می‌دهد که اصلا با یک بازی بزرگ روبرو نیستیم. شاید در نسل بعد بازی‌های Ghost Games را با واقعی و بیشتری نظاره کنیم.

​ نید فور اسپید هیت need for speed heat

به طور کل، درگیری‌ها و تعقیب و گریز های Need for Speed Heat به لطف افزایش خشونت و اعمال محدودیت در مقابله با نیروهای پلیس، به مراتب قوی‌تر از نسخه‌های قبلی Need for Speed بوده و می‌تواند با بهترین نمونه‌های موجود در میان بازی‌های ویدیویی مانند GTA V به رقابت بپردازد.

برای مقابله با این حملات، هیچ راهی به جز مهارت راننده در پشت فرمان وجود ندارد و در صورت دستگیر شدن توسط پلیس، تمامی درآمد شما از مسابقه (که برای بروزرسانی و تقویت خودرو استفاده می‌شود) توقیف شده و نشانگر شهرت شما در شهر نیز افزایش می‌یابد

نید فور اسپید هیت |need for speed heat

مکان مسابقات

همانطور که گفته شد بازی نید فور اسپید هیت در دنیای فضای بازی با نام Palm City اتفاق می‌افتد.

در طراحی این شهر براساس آنچه در تریلرهای بازی دیده‌ایم الهام‌های بسیاری از میامی گرفته شده است؛ مانند درخت‌های بین خیابان‌ها و همچنین کناره‌های ساحل که در بازی می‌بینید.

مسابقات شکارچیان سرعت

دو سبک‌بازی کاملا متفاوت در بازی نید فور اسپید هیت وجود دارند. به‌هنگام روز در مسابقات شکارچیان‌ سرعت (Speedhunters Showdown) شرکت خواهید کرد؛ مسابقاتی مرزبندی شده که در طی آن‌ها با جمع‌آوری پول می‌توانید ماشین‌ها و یا سفارش‌های شخصی مورد علاقه خود را خریداری کنید.

در حالت روز نیز شاهد گشت‌وگذار پلیس‌ها خواهید بود؛ اما برخلاف حالت شب به دلیل قانونی‌بودن مسابقات کاری به کار شما نخواهند داشت. البته اگر سرعت غیرمجاز داشته باشید ویا قوانین ترافیکی را هنگام گشت‌وگذار در دنیای بازی زیر پا بگذارید پلیس‌ها وظیفه خود را انجام داده و با کنار کشیدنتان جریمه‌تان خواهند کرد.

آن‌طور که به‌نظر می‌رسد مسابقات روز را می‌توانید هر موقع که بخواهید انجام دهید. به‌عنوان مثال می‌توانید بین مسابقات به گشت‌وگذار در شهر و انجام‌دادن چالش‌های مختلف و یا جمع‌آوری آیتم‌ها بپردازید.

need for speed heat
need for speed hear 4k

کسب اعتبار با مسابقه در شب

بازی‌های اخیر سری Need for Speed دارای چرخه مشخصی از روز و شب بوده‌اند. در بازی نید فور اسپید هیت با‌ اینکه بر اساس حضور یا عدم حضور خورشید سبک‌بازی به طور کامل تغییر می‌کند این شما هستید که انتخاب می‌کنید کی حالت روز را به حالت شب تغییر دهید.

الکترونیک آرتز هنوز جزئیات چگونگی این انتخاب را منتشر نکرده است؛ اما بر اساس تریلر گیم‌پلی بازی می‌توانید تا وقتی‌که بخواهید در حالت Speedhunters Showdown به گشت‌وگذار بپردازید و سپس با انتخاب خود حالت را به شب تغییر دهید.

مسابقات شبانه بازی نید فور اسپید هیت ریسک بیشتری را می‌طلبند و همچنین مانند مسابقات روزانه قانونی نیستند.

هنگام مسابقه به وقت شب هدف اصلی‌تان کسب اعتبار (Reputation) است که ارز جدیدی در بازی محسوب می‌شود و به‌وسیله شرکت در مسابقات زیرزمینی به دست می‌آید.

البته درنظر داشته باشید که با افزایش اعتبارتان میزان حرارت (Heat) شما نیز افزایش خواهد یافت.

heat

تاریخ انتشار بازی نید فور اسپید هیت

بازی نید فور اسپید هیت در 8 نوامبر 2019 (مصادف با 17 آبان 98) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر در دو نسخه مجزا منتشر خواهد شد.

همچنین اگر نسخه استاندارد بازی را پیش‌خرید کنید از ابتدا به ماشین Mitsubishi Lancer Evolution X دسترسی خواهید داشت.

نسخه Deluxe بازی نید فور اسپید علاوه بر ماشین گفته شده حاوی سه ماشین دیگر نیز خواهد بود که در لول‌های مختلف برایتان باز خواهند شد:

  • BMW i8 Coupe (دسترسی در لول 10)
  • Mercedes C63 AMG Coupe (دسترسی در لول 14)
  • Chevrolet Corvette Grand Sport (دسترسی در لول 18)

علاوه براین‌ها در این نسخه به چهار لباس اختصاصی برای راننده خود و همچنین یک بوست (Boost) پنج درصدی برای پول و اعتبار دریافتی خود دسترسی خواهید داشت.

بررسی و تریلر بازی نید فور اسپید Need for speed heat

تریلر بازی نید فور اسپید هیت



بیشتر بدانید:

تصاویر جاسوسی از سری ۸ کروک بی ام و منتشر شد

مشخصات فنی و قیمت پورشه تایکان

نگاهی اجمالی به مرسدس بنز A-Class L مدل ۲۰۱۹ ( Mercedes A-Class )



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits