دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
تریلر بازی CyberPunk ۲۰۷۷ و تاریخ انتشار آن
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بازی CyberPunk 2077 از بازی هایی بودد که در نمایشگاه E3 نظر مخاطبان را به خود جلب کرد و حالا همه منتظر انتشار آن هستند. با مجله دلگرم برای دیدن تریلر این بازی همراه باشید.

CD Projekt Red شاهکار خود را معرفی کرد.

به گزارش دلگرم از سایت زومجی:

همان‌گونه که مخاطبان انتظارش را داشتند، بخشی از کنفرانس مطبوعاتی مایکروسافت در E3 2019 به ارائه‌ی نمایشی جدید از بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077 اختصاص پیدا کرد.

یکی از مورد انتظارترین بازی‌های امروز، اثری نیست جز ساخته‌ی جدید بازی‌سازهایی که پیش‌تر سه‌گانه‌ی «ویچر» را به ما مخاطبان تقدیم کردند و اکنون می‌خواهند شرایط لازم برای قدم گذاشتن‌مان به دنیایی سایبرپانکی، آینده‌نگرانه و ناشناخته را فراهم بیاورند.

«سایبرپانک 2077» اکنون بالاخره پس از مدت‌ها تاریخ انتشار دارد و نه تنها رسما طرفداران از حضور کیانو ریوز دوست‌داشتنی در آن مطلع شده‌اند، بلکه تمامی‌شان دارند جشن اعلام عرضه‌اش در شانزدهم آوریل سال ۲۰۲۰ میلادی (۲۸ فروردین ۹۹) را برگزار می‌کنند.
با همه‌ی این‌ها، فعلا هیچ گزینه‌ای بهتر از آن که هر چه سریع‌تر، خودتان به تماشای تریلر جدید بازی که در کنفرانس مطبوعاتی مایکروسافت پیش از آغاز رسمی E3 2019 پخش شد بنشینید، روی میز وجود ندارد!


نظرات خود را در رابطه با این تریلر و این بازی با ما در میان بگذارید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits