دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بازگشت Call Of Duty Modern Warfare پس از ۸ سال
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
بازی محبوب Call Of Duty در طی چند سال گذشته از حالت کلاسیک خود خارج شده و به سوی دنیا و تفنگ های فوق مدرن رفته است اما در E3 بازگشت سری Modern Warfare همه را به وجد آورد. در ادامه خبر در مورد این بازی بیشتر توضیح خواهیم داد.

به گزارش دلگرم به نقل از زومجی: اکتیویژن و اینفینیتی وارد همان‌طور که وعده داده بودند، رسما بازی Call of Duty: Modern Warfare را معرفی کردند که پاییز امسال منتشر می‌شود.

اکتیویژن، ناشر و اینفینیتی وارد، سازنده نسخه سال ۲۰۱۹ بازی Call of Duty با انتشار یک تیزر در صفحه توییتر رسمی خود، اعلام کردند که از نسخه جدید این مجموعه شوتر اول‌شخص قدیمی و پرطرفدار رونمایی خواهند کرد و حال این وعده محقق شده و کال آف دیوتی جدید رسما با نام Call of Duty: Modern Warfare معرفی شده است.
همان‌طور که شایعه شده بود، این بازی یک ریبوت از نسخه اول سری مدرن وارفر به‌حساب می‌آید و اولین تریلر آن هم نوید تجربه شوتر مدرن جذابی را می‌دهد که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید:


طبق اعلام سازندگان، بازی یک ریبوت و نه یک بازسازی از نسخه اول سه‌گانه مدرن وارفر است. این نسخه در همان جهانی که سه‌گانه مدرن وارفر جریان داشتند جریان نخواهد داشت اما برخی چهره‌های آشنا از جمله کاپیتان پرایس محبوب را در این نسخه هم مشاهده خواهیم کرد.

نسخه سال ۲۰۱۹ کال آف دیوتی، شامل بخش داستانی خواهد بود که در بخشی از آن، برخی تعاملات روسیه و اقدامات آن در منطقه خاورمیانه به‌تصویر کشیده می‌شوند. همچنین از دشمنان بازی می‌توان به گروهی اشاره کرد که حملات تروریستی خطرناکی را در شهر‌های بزرگ دنیا از جمله لندن صورت می‌دهند.

به‌رسم سری کال آف دیوتی، Call of Duty: Modern Warfare هم قرار است دارای بخش چندنفره باشد اما اطلاعاتی در مورد این قسمت به‌اشتراک گذاشته نشده و اینفینیتی وارد فقط به گفتن اینکه با تجربه بخش داستانی می‌توان محتویاتی را در بخش چندنفره باز کرد، بسنده کرده است.

separator line

همچنین پاتریک کلی، کارگردان بازی، با انتشار بیانیه‌ای در مورد بازی اعلام کرد که

این اثر قرار است از قابلیت کراس پلی بین پی‌سی و کنسول‌ها پشتیبانی کند و بازیکنان قادر خواهند فارغ از پلتفرم، بازی را با یکدیگر تجربه کنند.

خبر خوب دیگر کلی برای طرفداران اینکه این نسخه از سری Call of Duty فاقد سیزن پس خواهد بود و محتویات پس از انتشار بازی به‌صورت رایگان در دسترس همه قرار خواهند گرفت.

در نهایت تاریخ انتشار بازی Call of Duty: Modern Warfare هم ۳ آبان (۲۵ اکتبر) امسال اعلام شده است و این اثر برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.7 از 5 (3 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits