دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بررسی اسپیکر Harman Kardon Onyx Studio 6
0
زمان مطالعه: 5 دقیقه
اسپیکر HK Onyx 6 از طراحی بسیار زیبا و بی نظیری برخوردار است. این اسپیکر گرد، به صورت عمودی بر روی یک پایه صاف قرار می گیرد و دارای یک دسته آلومینیومی یکپارچه برای حمل آسان است.

اسپیکر HK Onyx 6 یک اسپیکر قابل حمل بلوتوثی با طراحی منحصر به فرد است. این اسپیکر با طرحی گرد ساخته و طراحی شده است. این دستگاه از دسته یکپارچه برخوردار می باشد که همراه داشتن آن در حین حرکت آسان است و به جهت آنکه دارای مقاومت IPX7 است و می تواند در برابر گرد و غبار و آب مقاومت لازم را داشته باشد، به سادگی می توان آن را هنگام سفر یا برنامه های تفریحی همراه داشت.

این اسپیکر قابل حمل، با مشخصات صوتی خنثی و متعادلی طراحی شده است و برای گوش دادن به طیف گسترده ای از محتوای صوتی کاملاً مناسب می باشد و مانند بسیاری از اسپیکرهای کوچکتر، می تواند یک بیس کم صدا را تولید کند. ضمن آنکه Onyx 6 برای موسیقی بسیار مناسب است.

طراحی خاص اسپیکر

اسپیکر HK Onyx 6 از طراحی بسیار زیبا و بی نظیری برخوردار است. این اسپیکر گرد، به صورت عمودی بر روی یک پایه صاف قرار می گیرد و دارای یک دسته آلومینیومی یکپارچه برای حمل آسان است. این اسپیکر را می توانید در چندین رنگ مختلف، از جمله خاکستری، آبی و سیاه از فروشگاه اینترنتی تهران اسپیکر خریداری کنید.

بررسی اسپیکر Harman Kardon Onyx Studio 6

همچنین با برخورداری از وزن 2.9 کیلوگرم، این یک دستگاه سبک است که آن را کاملا قابل حمل می کند. از آنجا که از باتری تغذیه می کند، می توانید بدون نیاز به اتصال به پریز، آن را در فضای باز استفاده کنید. بنابراین می تواند یک همراه خوب برای کاربرانی باشد که می خواهند از اسپیکری زیبا و با کیفیت صوتی مناسب، هنگام گشت و گذار در طبیعت استفاده نمایند.

لازم به ذکر است که Onyx Studio 6 از کیفیت ساخت خوبی برخوردار است. بخش زیادی از این اسپیکر قابل حمل و بلوتوثی، با پارچه ای محکم پیچیده شده و در بالای آن یک دسته از آلومینیوم وجود دارد، که می تواند جلوه ای شیک و زیبا را همراه با استحکام و دوام مناسب به کاربر منتقل کند.

این اسپیکر Harman Kardon دارای قدرت 50 وات است که همراه با یک ووفر 120 میلی متری و توییتر 25 میلی متری طراحی و عرضه شده است و به حتم یکی از محصولات بی نظیری است که توسط این کمپانی برتر، طراحی و ساخته شده است و در فروشگاه اینترنتی تهران اسپیکر در دسترس می باشد.

تنظیمات اسپیکر

همچنین باید یادآوری کنیم که کنترل ها در اسپیکر Harman/Kardon Onyx 6 در حد متوسط هستند. دکمه های فیزیکی به شما امکان می دهند میزان صدا را تنظیم کنید، اسپیکر را روشن یا خاموش نموده و صدای موسیقی خود را پخش یا مکث کنید و حالت متصل شدن بلوتوث را فعال نمایید.

می توانید دکمه پخش را دو بار فشار دهید تا به آهنگ بعدی بروید. همچنین، این امکان وجود دارد که دکمه بلوتوث را نگه داشته تا اسپیکر Onyx Studio 6 دیگری را برای Wireless Dual Sound متصل کنید. همچنین زیر دکمه روشنایی یک چراغ قرار دارد که نشان دهنده وضعیت قدرت دستگاه است و هنگامی که به حداکثر میزان صدا می رسد، اعلام خواهد نمود.

پاسخ فرکانسی مناسب

اسپیکر HK Onyx 6 دارای دقت پاسخ فرکانس مناسبی است. این دستگاه از یک نمایه صدای خنثی و متعادل برخوردار است که می تواند برای گوش دادن به محتوای صوتی مختلف مناسب بوده و مورد توجه طرفداران موسیقی سنگین باس باشد. ضمن آنکه این اسپیکر عملکرد زیر صوتی دارد و برای پخش آن، باید محتوای استریو را به صورت مونو کاهش داد. از سویی دیگر باید اضافه کنیم که این اسپیکر، عملکرد پویایی نسبتاً خوبی دارد، اگر چه خیلی بلند نمی شود.

بررسی اسپیکر Harman Kardon Onyx Studio 6

اتصالات و دوام باتری

میزان دوام باتری در این اسپیکر قابل حمل حدود هشت ساعت است که می تواند برای استفاده سبک در یک روز مفید باشد. همچنین یک ویژگی صرفه جویی در مصرف انرژی وجود دارد که پس از بیست دقیقه بدون استفاده، فعال می شود که بسیار مفید است. این امکان برای شما وجود دارد که از آداپتور AC این دستگاه استفاده کرده و آن را شارژ نموده و مدت زمان بیشتری را از آن استفاده نمایید.

ضمن آنکه Harman Kardon Onyx Studio 6 دارای یک پورت AUX است که می توانید برای پخش صدا و اتصال دستگاه هایی مانند تلفن هوشمند خود به اسپیکر استفاده کنید. یک درگاه میکرو USB نیز وجود دارد. همچنین اتصال بلوتوثی اسپیکر HK Onyx 6 خوب است و می توانید به سادگی همزمان دو دستگاه را به یکدیگر متصل کرده و تغییر منبع صوتی خود را بین دستگاه های مختلف آسان کنید.

همچنین این دستگاه دامنه فوق العاده ای دارد، بنابراین می تواند صدا را پخش کند حتی اگر دستگاه متصل شده چندان به آن نزدیک نباشد. با این حال، زمان تأخیر آن با دستگاه های Android و iOS می تواند برای بازی مناسب باشد. می توان گفت که این یک دستگاه کاربردی و زیبا با عملکردی بالا می باشد که می تواند همراه مناسبی برای کاربرانی باشد که به دنبال اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل عالی هستند.

تمایز در طراحی و عملکرد صوتی

شما می توانید موسیقی را از طریق بلوتوث و به صورت بی سیم در این اسپیکر زیبا پخش کنید تا با کمک آن بتوانید تمامی فضای اتاق خود را از موسیقی دلخواهتان پر نمایید. این طراحی چشمگیر، همراه با صدای برتر، این محصول را در رده خود ممتاز کرده است. شاید بتوان گفت که Harman Kardon Onyx Studio 6 با طراحی نمادین و در عین حال ظریف خود ، مکملی ایده آل در هر فضای داخلی است.

بنابراین می توانید با انتخابی صحیح، از یک اسپیکر بی سیم و قابل حمل، کیفیت صدایی عالی را به همراه ساختاری با دوام و زیبا داشته باشید. برای تهیه این دستگاه کارآمد، لازم است که نام آن را در فروشگاه آنلاین تهران اسپیکر جستجو کرده و آن را تهیه نمایید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits