دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
۸ دلیل برای خرید گلکسی نوت ۹ سامسونگ
0
زمان مطالعه: 6 دقیقه
گلکسی نوت 9: شرکت سامسونگ اخیرا نسل جدید گوشی هوشمند سری نوت را به نام گلکسی نوت 9 رونمایی کرد. اسمارتفونی که اگرچه در طراحی تغییری پیدا نکرد اما پیشرفت های بزرگی

گلکسی نوت 9: شرکت سامسونگ اخیرا نسل جدید گوشی هوشمند سری نوت را به نام گلکسی نوت 9 رونمایی کرد. اسمارتفونی که اگرچه در طراحی تغییری پیدا نکرد اما پیشرفت های بزرگی در بحث قلم و سخت افزاری پیدا کرده است. از ویژگی های مثبت این گوشی هوشمند پرچمدار باید به ظرفیت باتری بیشتر، قلم اس پن هوشمندتر، دوربین ارتقایافته و فضای ذخیره سازی بزرگتر پرداخت.

اما علاوه بر موارد فوق 8 دلیل وجود داشته که خرید گلکسی نوت 9 را ارزشمند می سازد. ارزشی که با خرید آن می توانید به این موضوع پی ببرید و مشخص می شود برای چه باید آن را خریداری کرد.

باتری 4000 میلی آمپری گلکسی نوت 9

شرکت سامسونگ پس از چند سال وقفه در نهایت تصمیم گرفت ظرفیت باتری گوشی هوشمند خود را ارتقا ببخشد. این اسمارتفون به پک 4000 میلی آمپری مجهز شده که اجازه می دهد عمر باتری بیشتری را در گلکسی نوت 9 شاهد باشیم. به نوعی بزرگترین پیشرفت این گوشی هوشمند شرکت کره ای را باید در بحث باتری خلاصه کرد.

www.delgarm.com

به گفته سامسونگ این گوشی هوشمند با پک 4000 میلی آمپری می تواند یک روز را دوام آورد. بنابراین با یک بار شارژ می توانید یک روز کامل را تجربه کنید. از طریق پورت USB-C می تواند کابل شارژ را به این تلفن هوشمند متصل کرد که از شارژ سریع نیز پشتیبانی به عمل می آورد. بنابراین ارتقا در بخش باتری گلکسی نوت 9 قابل توجه بوده و این اسمارتفون را در نوع خود قابل توجه ساخته است.

قلم اس پن پیشرفته در گلکسی نوت 9

یکی از دیگر ویژگی هایی که در گلکسی نوت 9 شاهد باشیم، یک مدل برجسته و قابل توجه است. این گوشی هوشمند در مقایسه با نسل پیشین قلم اس پن ارتقایافته داشته که قابلیت هایی برای آن فراهم آمده است. این قلم در مقایسه با مدل های پیشین ارتقا چشمگیری پیدا کرده و حال به کنترلی برای استفاده بهتر گوشی هوشمند تبدیل شده است.

در حقیقت قلم اس پن جدید را باید قلم جادویی نام گذاری کرد. با قابلیت بلوتوث و شارژ بی سیم ارتقا صورت گرفته در نوع خود بی نظیر است. شما می توانید با قلم اس پن جدید به تصویربرداری، پخش موسیقی و تماشا تصاویر بپردازید. همچنین می توان از راه دور به کنترل گوشی هوشمند در حالت DEX نیز پرداخت. با این حساب پیشرفت حاصل شده برای قلم اس پن سامسونگ بسیار فوق العاده بوده و باید نسل جدید گلکسی نوت را در این بحث قابل توجه دانست.

ظرفیت ذخیره سازی بالا

گلکسی نوت 9 در نسخه پایه با ظرفیت حافظه 128 گیگابایتی به فروش می رسد که با پشتیبانی از کارت میکرو اس دی 512 گیگابایتی این حافظه را به 640 گیگابایت رساند. نکته اینجاست که برای خرید بالاترین نسخه با حافظه داخلی 512 گیگابایتی بایستی 250 دلار اضافی پرداخت کرد و با ترکیب حافظه داخلی 512 گیگابایتی و کارت میکرو اس دی 512 گیگابایتی می توان در مجموع به 1 ترابایت حافظه دست پیدا کرد.

www.delgarm.com

به نوعی گلکسی نوت 9 از اولین گوشی های هوشمند با چنین ظرفیت ذخیره سازی محسوب شده و می تواند عملکردی فراتر از انتظار ارائه دهد. اگر تصور می کنید حافظه داخلی گوشی هوشمند شما کافی نیست و نمی توان رضایت شما را جلب کند بدون شک با گلکسی نوت 9 می توان به انبوهی از حافظه ها دست پیدا کرد.

بهترین صفحه نمایش

شرکت سامسونگ در این گوشی هوشمند نمایشگر پروضوحی گنجانده است که نسبت به گلکسی نوت 8 نسبتا بهبودیافته محسوب می شود. با پنل SuperAMOLED و سایز 6.4 اینچی تماشا ویدئو و هر چیزی در این صفحه نمایش بدون شک لذت بخش و تماشایی خواهد بود. بنابراین چنین نمایشگر QHD+ در فبلت پرچمدار سامسونگ می تواند ویژگی مثبتی باشد.

طراحی جدید نمایشگر سامسونگ Infinity Display بوده که به معنای نمایشگر بی نهایت می شود و بدان معناست حاشیه ها کمتر شده و تجربه کاربری نیز دوچندان خواهد شد. این نوع پنل را در سری گلکسی اس 8 برای نخستین بار شاهد بودیم و همچنان نیز مورد استفاده قرار می گیرد. صفحه نمایش گلکسی نوت 9 در میان گوشی های هوشمند سامسونگ بزرگترین ابعاد را داشته و این بدان معناست که فبلت واقعی محسوب می شود.

گلکسی نوت 9 برای کسانی پیشنهاد می شود که علاقه بسیاری به تماشا مدوام فیلم، انجام بازیهای سنگین و برخی کاربریهای دیگر در این زمینه دارند. با تمام این تفاسیر می توان این گوشی هوشمند را تمام عیار و عالی دانست.

دسترسی سریعتر به بازی فورتنایت

یکی از ویژگی های جالب گلکسی نوت 9 که برای نخستین بار شاهد آن هستیم، انحصاری زمانی یک بازی موبایلی. تاکنون سامسونگ برای پرچمداران خود بازی انحصاری در نظر نگرفته و بی شک گلکسی نوت 9 در این زمینه اولین محسوب می شود. شرکت اپیک گیمز در جریان رونمایی گلکسی نوت 9 اعلام کرده که بازی فورتنایت برای نخستین بار در میان گوشی های هوشمند اندرویدی روی گلکسی نوت 9 منتشر می شود.

www.delgarm.com

البته مدتی بعد مشخص شد اسمارتفون های گلکسی سامسونگ همگی از این امتیاز برخوردار هستند. با این حساب چنین دسترسی سریعی تنها برای گلکسی نوت 9 در نظر گرفته نشده و یک ویژگی برای تمامی گوشی های هوشمند گلکسی است و بزودی دردسترس تمامی گوشی های هوشمند اندرویدی قرار می گیرد. البته اگر از توانایی خرید گلکسی نوت 9 را ندارید باید منتظر بمانید بازی منتشر شود و دیگر گوشی های هوشمند نیز از این بازی برخوردار شوند.

گزینه های امنیتی متعدد

گلکسی نوت 9 را می توان یک گوشی هوشمند حرفه ای دانست که تجربه سرگرمی و غیرسرگرمی خوبی دارد. یکی از بحث ها در تلفن های هوشمند نفوذ هکرها و سرقت اطلاعات موجود در اسمارتفون است. سامسونگ راه کارهای امنیتی متعددی را لحاظ کرده تا افراد تجربه بزرگ و ایمنی با گلکسی نوت 9 داشته باشند. نخست آن که الگو قفل تلفن هوشمند با Google Smart Lock سازگاری دارد. سنسور اسکن تشخیص چهره، سنسور اثرانگشت، پین کد و رمز از ویژگی های امنیتی قابل توجه هستند.

سامسونگ DeX

چند سالی می شود که شرکت سامسونگ DeX را به عنوان راه حل اتصال گوشی هوشمند پرچمدار به تلویزیون در نظر گرفته و بسیار مفید نیز واقع شده است. این راه حل بیشتر برای کاربری تجاری پیشنهاد شده و آن را مناسب می دانند. برای سال 2018 سامسونگ آداپتور کوچک USB-C در نظر گرفته که می تواند به سادگی گلکسی نوت 9 را به صفحه نمایش متصل کرد و نقش یک کامپیوتر را ایفا نماید.

مشخصات قدرتمند برای کهکشان نهم

در بحث سخت افزاری کمپانی سامسونگ ویژگی های بزرگی در نظر گرفته که این گوشی هوشمند را در نوع خود قابل توجه ساخته است. از جمله آن باید به اسنپدراگون 845 یا اگزینوس 9810، حافظه رم 8 یا 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 تا 512 گیگابایتی ، باتری 4000 میلی آمپری و چندی دیگر اشاره کرد. با وجود اسلات کارت میکرو اس دی قابلیت ارتقا به 1 ترابایت حافظه فراهم شده است. گفتنیست گلکسی نوت 9 به نسخه جدید بیکسبی نیز مجهز بوده و به عنوان بیکسبی 2.0 شناخته می شود.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits