دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
میزو 16 مقرون به صرفه ترین پرچمدار

میزو ۱۶ گوشی هوشمندی با پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵

میزو 16 مقرون به صرفه ترین پرچمدار
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
هوانگ ژانگ، بنیان­گذار بخش فناوری و تکنولوژی میزو، روز 23 ماه ژوئن در انجمن میزو اظهار داشت که میزو 16 بهترین و به صرفه­ترین نوع هندست بازار است که به همراه پردازنده­ی سردمدار کمپانی کوالکام، اسنپ دراگون 854 وارد بازار خواهد شد. کاربر حاضر در انجمن...

هوانگ ژانگ، بنیان­گذار بخش فناوری و تکنولوژی میزو، روز 23 ماه ژوئن در انجمن میزو اظهار داشت که میزو 16 بهترین و به صرفه­ترین نوع هندست بازار است که به همراه پردازنده­ی سردمدار کمپانی کوالکام، اسنپ دراگون 854 وارد بازار خواهد شد. کاربر حاضر در انجمن مذکور، جزئیات قیمت احتمالی پرچم­دار شرکت میزو در آینده را منتشر کرده است؛ پس از مطرح کردن پرسش قیمت بیش از 4000 یوانی این هندست، توسط یک عضو انجمن.

گوشی هوشمند قدرتمند و مقرون به صرفه

رئیس شرکت مبلغ 4000 یوان یا 415 دلار را برای تهیه این تلفن همراه هوشمند کافی دانست. هوانگ ژانگ در ادامه اظهار داشت: محصولاتی با قیمت کم ایده­آل من نیستند. کارآمدی فرسایشی کمپانی نمی­تواند حامی محصولات مقرون به صرفه باشد و من به شخصه قصد تغییر مدل پیشین را دارم.

www.delgarm.com

با توجه به دیگر جزئیاتی که هوانگ ژانگ منتشر کرده است، سری میزو 16 در دو اندازه مختلف به بازار عرضه خواهد شد که هر دو اندازه از تراشه اسنپ دراگون 845 تولید کوالکام، اسکنر اثر انگشت در پایین صفحه نمایش و 8 گیگابایت حافظه در ورژن برتر بهره­مند خواهند بود. وی اعلام کرد که شرکت رویه­ی سابق خود برای عرضه میزو پرو 7 را نخواهد داشت و دیگر بیش از توان و میزان فروش اقدام به تولید نخواهد کرد. در این بازه، فرآیند تولید با احتیاط بیشتر انجام گرفته و تنها در صورت اتمام موجودی مدل مذکور تولید انبوه آغاز خواهد شد.

به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود شرکت میزو چه اسمارتفونی را معرفی می کند.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits