دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چگونه ظروف چینی لک دار را بشوییم؟
9
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شستن ظروف چینی-شستن ظروف, شستن ظروف چینی لکه دار-طرز شستن ظروف چینی-شستن ظروف چینی لک دار-نکات خانه داری-نکته های خانه داری-خانه داری-شستشو- لکه گیری-ظروف چینی لک دار-لکه گیری ظروف

چگونه ظروف چینی لک دار را بشوییم؟

چگونه ظروف چینی لک دار را بشوییم؟

سابقه توليد ظروف چيني در ايران به طريقه صنعتي به دهه 50 شمسي مربوط مي شود. در اين دهه، واحدهاي چيني البرز، پارس، گيلان (ايرپرسلان) و كابن با ظرفيت تقريبي 180ر5 تن در سال به توليد ظروف چيني پرداختند كه بعد از سال 1360 به واسطه كم شدن ظروف چيني خارجي به دليل ممنوعيت واردات اين ظروف به كشور و نيز قيمت بالاي محصولات خارجي و تقاضاي فراوان در بازار مصرف تعداد واحدهاي توليدكننده افزايش يافت.

چگونه ظروف چینی لک دار را بشوییم؟

تا سال 1379 تعداد اين واحدها به 19 واحد به ظرفيت اسمي سالانه 900ر50 تن رسيد در صورتي كه ميزان توليد _48 هزار تن با بازده 94 درصد بود. در حال حاضر كشور چين با حدود 80 تا 90 درصد توليد جهاني، بزرگ ترين توليدكننده ظروف چيني در جهان به شمار مي رود و كشور ايران با ظرفيت توليد سالانه 86 هزار تن، دومين توليدكننده ظروف چيني محسوب مي شود. كشورهاي آلمان و ايتاليا هم در رده هاي بعدي قرار دارند و بهترين توليدكنندگان ظروف چيني به حساب مي آيند.

چگونه ظروف چینی لک دار را بشوییم؟

در زیر طریقه شستن ظروف چینی ذکر شده است:
اگر می خواهید ظروف چینی شما تمیز و براق شود ، آنها را داخل دیگی که پر از آب سرد و پودر لباسشویی است ، قرار دهید و زیر دیگ را روشن کنید تا آب به جوش آید . و چند دقیقه ای به همان حالت بجوشد.

گردآوری توسط:مجله دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.0 از 5 (9 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits