دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
تمیز کردن جاهای مختلف حمام
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نحوه تمیز کردن حمام- چگونه دستشویی و حمام را تمیز کنیم- نکاتی برای تمیز کردن شیشه ها- چطور کاشی‌های حمام را تمیز کنیم- نکته های مهم برای تمیز کردن حمام-تمیز کردن پرده حمام-از بین بردن کپک پرده حمام-تمیز کردن شیشه حمام-سوراخ کردن سردوش حمام-تمیز کردن...

تمیز کردن جاهای مختلف حمام:

تمیز کردن جاهای مختلف حمام

تمیز کردن شیشه حمام:
برای تمیز کردن در شیشه ای حمام از اسفنج آغشته به سرکه کمک بگیرید.

باز کردن سوراخ‌های دوش حمام
سردوشی را چند ساعت در سرکه خالص قرار دهید تا رسوبات آن از بین برود.

تمیز کردن پرده حمام
برای پاک کردن کپک پرده حمام، پرده را در مخلوط آب و صابون گرم بخیسانید. سپس آن را آبکشی کنید و روی پرده را آب لیمو ترش بمالید و در آفتاب خشک کنید.

تمییز کننده وان حمام
اگر سطح وان حمام جرم گرفته و پاک کردنش دردسر دارد و از محلول‌های شیمیایی هم نمی‌توانید استفاده کنید. این روش را به کار بگیرید، مقداری سرکه روی اسفنج بریزید و با آن محل مورد نظر را مالش دهید. سپس پودر جوش شیرین ر روی سطح بریزید و با اسفنجی مرطوب بمالید. در پایان، آن را با آب تمیز بشویید تا به نتیجه دلخواه برسید.

شستن پرده حمام در لباسشویی
اگر می‌خواهید پرده حمام را در ماشین لباسشویی بشویید، ابتدا حلقه و آویزهای آن را باز کنید. سپس به جای پودر ماشین لباسشویی از یک پیمانه جوش شیرین کمک بگیرید. تا پرده تمیز و شفاف شود. هرگز ازمرحله خشک کن استفاده نکنید، بلکه پرده را خیس آویزان کنید.

دستگیره شیر های آب:

از جمله محل هایی که بیشترین لکه های آب را دارند می توان به دسته های شیرهای آب اشاره کرد برای اینکه این لکه های مزاحم را از بین ببرید می توانید یک دستمال حوله ای را در سرکه غوطه ور کنید و به دور آن ها بپیچید و پس از یک ساعت تمام لکه ها از بین می رود.

کاشی ها:

برای تمیز کردن کاشی ها به راحتی می توانید آب گرم را روی آن ها بریزید و بخار آب لکه ها را از بین می برد. اما اگر به دنبال یک تمیزی کامل هستید می توانید به راحتی از مقداری مواد تمیز کننده استفاده کنید و سرامیک و کاشی های دیوار را تمیز کنید. همچنین می توانید از سرکه نیز استفاده کنید.

گرداوری توسط:مجله دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits