دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
نحوه شستن دستمال جادویی و دستمال های آشپزخانه
11
زمان مطالعه: 3 دقیقه
شاید تا به حال از خودتان پرسیده باشید که دستمال جادویی چیست و چه فرقی با دستمال های معمولی دارد؟ و اصلا طرز استفاده از دستمال جادویی چیست؟ برای پاسخ به این سوال با ما همراه شوید.

دستمال جادویی چیست؟

دستمال های جادویی نسل جدید دستمال ها برای گردگیری هستند که بدون بر جا گذاشتن ذره ای پرز و گرد و غبار می توانند سطح مورد نظر را به خوبی تمیز کنند. البته دستمال های جادویی توسط شرکت های مختلفی تولید می شوند و ممکن است کیفیت و جنس متفاوتی داشته باشند.

طرز استفاده از دستمال جادویی آشپزخانه

دستمال های جادویی را می توانید مانند سایر دستمال ها استفاده کنید و تفاوتی در طریقه ی مصرف ندارند، شما می توانید بسته به نیاز خود آن ها را کمی مرطوب کرده و یا از مواد شوینده استفاده کنید اما توجه کنید که دستمال های جادویی بدون استفاده از مواد شوینده نیز می توانند به خوبی سطح مورد نظر را تمیز کنند.

با این روش دستمال ها تمیز می شوند و لکه ها و بوی بد آن ها از بین می رود و ضدغفونی می گردند و می توانید دوباره از آن ها در آشپزخانه استفاده نمایید، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله نحوه شستن دستمال جادویی و دستمال های آشپزخانه در ادامه با ما همراه باشید.

چگونگی استفاده و شستن دستمال آشپزخانه

چگونه دستمال های آشپزخانه را شسته و تمیز و ضدعفونی کنیم؟

مواد لازم برای شستن دستمال آشپزخانه

سرکه یک لیوان
جوش شیرین یک قاشق غذاخوری
پودر لباسشویی یک قاشق غذاخوری
آب جوش به میزان کافی

حتماً بخوانید:
نحوه شست و شوی حوله استخری و حوله حمام

نحوه شست و شوی حوله استخری و حوله حمام

یکی از پرکاربردترین و مهم‌ترین منسوجات هر خانه‌ای حوله‌ها هستند. با استفاده از روش های صحیح شستشوی حوله ها می توانید آنها را مثل روز اولشان نرم، کرکی…

نحوه شستن دستمال

مرحله اول

اگر دستمال های آشپزخانه شما کثیف و پر از لکه شده اند با این روش بسیار تمیز می شوند در یک قابلمه آب بریزید و بگذارید به جوش بیاید سپس دستمال ها را داخل آن قرار دهید.

نحوه صحیح شستن دستمال آشپزخانه

مرحله دوم

یک لیوان سرکه را به همراه یک قاشق جوش شیرین و یک قاشق پودر لباسشویی داخل قابل بریزید و اجازه دهید با هم بجوشد سپس در یک لگن مقداری آب ولرم و پودر لباسشویی بریزید.

مرحله سوم

برای ده دقیقه دستمال ها را با آب ولرم و پودر بشویید سپس آب کشی کنید و جلوی نور خورشید قرار دهید تا خشک شوند با این روش ضدعفونی می شوند و چربی ها پاک می گردد.

نحوه صحیح شستن دستمال آشپزخانه

از مهمترین قابلیت های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

قابل استفاده جهت نظافت کلیه سطوح از جمله سطوح ظریف و حساس مانند LCD، شیشه، سطوح استیل
قابلیت ۳ تا ۴ بار شستشو
بدون پرز و بدون نیاز به مواد شوینده
تهیه شده از مواد کاملا بهداشتی و طبیعی و ضد هر گونه حساسیت
پدیده ای برای ارتقا سطح بهداشت محیط های مسکونی، اداری و رستوران ها به صورت جایگزین دستمال های پارچه ای که محل تجمع انواع باکتری و قارچ های می باشند.

دستمال های جادویی قیمت مناسبی داشته و از آنجایی که قابلیت چندین بار شست و شو را نیز دارند خرید آن ها مقرون به صرفه می باشد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.5 از 5 (11 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits