دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
نحوه تمیزکردن دمپایی لا انگشتی و از بین بردن جرم آن

۳ روش اصولی جهت تمیز کردن دمپایی ابری (دمپایی لا انگشتی)

نحوه تمیزکردن دمپایی لا انگشتی و از بین بردن جرم آن
3
زمان مطالعه: 4 دقیقه
برای این که بدانید چگونه از روش صحیح دمپایی های لاانگشتی خود را از باکتری ها و آلودگی ها پاک کنید، در این قسمت با ما همراه باشید.

نحوه تمیزکردن دمپایی لا انگشتی و از بین بردن جرم آن

آیا شما هم ترجیح می دهید که در فصل تابستان به جای کفش، از دمپایی استفاده کنید؟ پس نحوه تمیزکردن دمپایی لا انگشتی و از بین بردن جرم آن را در این مقاله از مجله دلگرم دنبال کنید.

تمیز کردن دمپایی لا انگشتی با مواد طبیعی و خانگی

یک جفت دمپایی راحتی برای سواحل، اطراف استخر، قدم زنی های کوتاه و حتی در حمام های عمومی بسیار مناسب می باشد. این دمپایی های تابستانی بسیار راحت هستند و اما این راحتی در مورد تمیز کردن آن ها صدق نمی کند و بهتر است که این کار را از روش درست خودش انجام دهید.

با روش درستی که در این بخش برای شما گفته ایم می توانید در کوتاه ترین زمان، باکتری ها را کامل از دمپایی بگیرید. دمپایی های پلاستیکی به گونه ای ساخته شده اند که باکتری ها را به شدت جذب می کنند، مخصوصا اگر این باکتری ها گروهی باشند و علاوه بر آن بیشتر این باکتری ها عاشق آب هستند و دقیقا در مناطقی تجمع می کنند که ما این دمپایی ها را می پوشیم.

تمیز کردن دمپایی

تمیز کردن دمپایی لا انگشتی مردانه و زنانه

روش اول: جوش شیرین برای تمیز کردن دمپایی لا انگشتی

جوش شیرین یکی از موادی است که در هر خانه ای یافت می شود و طیف وسیعی از فعالیت های منزل را در بر می گیرد و شما می توانید از این ماده برای تمیز کردن کل محیط خانه از کف کاشی کثیف گرفته تا دوش حمام استفاده کنید.

این ماده برای تمیز کردن دمپایی ها نیز به کار می رود و برای جذب آلودگی و باکتری بسیار قوی و موثر است و همچنین می توان از آن برای از بین بردن بوی بد دمپایی نیز استفاده کرد.

  • مرحله 1: پودر جوش شیرین را برای از بین بردن بوی بد روی دمپایی بپاشید و دمپایی ها را مملو از پودر جوش شیرین کنید و در قسمت های کثیف تر بیشتر بریزید و 5 تا 10 دقیقه دمپایی را در همان حالت بگذارید.
  • مرحله 2: یک ترکیب از آب و پودر جوش شیرین درست کنید.
  • دو قاشق غذاخوری از جوش شیرین را در یک کاسه بریزید و برای به دست آوردن یک ترکیب نرم، مقداری آب را به آن اضافه کنید.
  • مرحله 3:با ترکیب مرطوب، دمپایی را لایه برداری کنید و با یک مسواک بلا استفاده و قدیمی، ترکیب را در کف دمپایی بزنید و هر طرف دمپایی را با این مسواک تمیز کنید و سپس آن را زیر آب بگیرید و اجازه دهید تا در هوای آزاد خشک شود.

دمپایی ابری

روش دوم:مایع ظرفشویی برای تمیز کردن دمپایی لا انگشتی

آیا می دانستید که از مایع ظرفشویی می توان استفاده های بسیار وسیعی داشت؟ همچنین می توان از این مایع برای تمیز کردن دمپایی ها نیز استفاده کرد و تنها کاری که باید انجام داد، این است که باید آن را با آب مخلوط کرد.

  • مرحله 1: ترکیب مایع ظرفشویی با آب.
  • مقداری از مایع ظرفشویی را درون یک کاسه بریزید و مقداری آب به آن اضافه کنید و این ترکیب را کامل هم بزنید.
  • مرحله 2:از یک اسفنج برای تمیز کردن دمپایی استفاده کنید و آن را داخل این کف به دست آمده بزنید و سپس اسفنج کف کرده را به کل دمپایی بکشید.
  • مرحله 3:روی دمپایی آب بگیرید.
  • بعد از اینکه اسفنج خیس را در تمام قسمت های دمپایی اضافه کردید، آن را زیر شیر آب بگیرید و اجازه دهید که دمپایی ها در هوای آزاد خشک شوند.

بیشتر بخوانید :

آموزشی نوین برای شستشوی انواع پرده در خانه مرحله به مرحله

همه چیز در مورد شستشو و اتو کشی لباس های مشکی

۱۰ روش عالی برای شستشوی گل های مصنوعی در منزل

روش سوم:ماشین لباسشویی برای تمیز کردن دمپایی های لا انگشتی

  1. اگر زمان کافی برای مراحل قبل را ندارید، می توانید دمپایی ها را درون ماشین لباسشویی بیاندازید و خودتان را راحت کنید، اگرچه که نباید همراه با دمپایی هیچ لباسی درون ماشین باشد.
  2. با انداختن دمپایی درون ماشین، سر و صدای زیادی ایجاد می شود و می توانید برای کاهش صدا یک حوله را نیز درون ماشین بیاندازید و دمپایی ها را بعد از قرار دادن داخل ماشین، تنظیمات را روی چرخه ملایم بگذارید و از آب سرد درون ماشین استفاده کنید .
  3. یک قاشق چایخوری مواد شوینده درون ماشین بریزید و بعد از خارج کردن دمپایی، دوباره آن را زیر شیر آب سرد بگیرید و سپس دمپایی ها را در آفتاب بگذارید و سه چهار ساعت صبر کنید.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (3 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits