دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
پاک کردن لکه لاک ناخن
4
زمان مطالعه: 2 دقیقه
پاک کردن لکه لاک ناخن

پاک کردن لکه لاک ناخن

پاک کردن لکه لاک ناخن

لاک ناخن گاهی اشتباهی میره و لباسها و میزو صندلی و هر چیز دیگه ای را رنگ میکند. در این مواقع لازم است که سریعا دست بکار بشیم. ولی خیالتون راحت باشه کل وسایلی که شما احتیاج دارید تا جای لاک ناخن رو از بین ببرید رو براحتی در خونتون میتونین پیدا کنید.

پاک کردن لاک ناخن از روی چوب

بهیچ عنوان از پاک کننده لاک یا استون برای تمیز کردن لاک ناخن استفاده ننمایید. بهترین راه پاک کردن لکه لاک ناخن از روی چوب اسپری موی شماست. بمقدار زیادی اسپری موی خود را بروی محل لک بپاشید پس از تنها بیست ثانیه محل را با با دستمال تمیز نمایید. اگر تمیز نشد دوباره اینکار را تکرار نمایید.

پاک کردن لاک از روی رومیزی

یکی از همه گیر ترین لکه های لاک جای لکه بروی رومیزی است. بهترین راه اینست که با پودر رختشوئی سعی در تمیز کردن رومیزی باشید. اگر جواب نداد از اسپری مو برای تمیز نمودن استفاده نمایید و اگر بازهم نتوانستید لکه مزبور را پاک نمایید به خشکشوئی محل مراجعه نمایید و دیگر از آن لاک استفاده ننمایید.

پاک کردن لکه لاک از روی مو

این شاید ساده ترین راه حل را داشته باشد. اگر هنوز لکه خشک نشده است بنابراین بهتر است با پاک کننده معمولی غیر استونی سعی در تمیز کردن لکه باشد. اگر لکه خشک شده است مقداری حالت دهنده یا ژل به موهایتان بمالید تا بتوانند ملکولهای لاک را شکسته و ااز روی موهایتان تمیز نمایند.

پاک کردن لکه لاک از روی فرش

اول اینکه فرشتان چه رنگیست؟ اگر روشن است با پاک کننده غیر از استون سعی در برطرف کردن لکه باشید. اگر تیره است بهتر است دوباره اسپری موی خود را بکار اندازید. اگر جواب نداد از الکل طبی استفاده نمایید تا جایی که مطمئن شدید که لکه برطرف شده است اینکار را ادامه دهید چون ممکن است لکه به لایه های زیرین فرش رسیده باشد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (4 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits