دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
شستشوی اتومبیل،بهترین روش شستن قسمت های مختلف اتومبیل چیست؟
10
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شستشوی اتومبیل-شستن قسمت های مختلف اتومبیل-شستن اتومبیل-روش شستن اتومبیل-بهترین روش شستن اتومبیل-شست و شوی اتومبیل-شستن صحیح اتومبیل-راههای شستن اتومبیل-شستن سپر اتومبیل-شستن لکه های اتومبیل-شستن شیشه های اتومبیل

شستشوی اتومبیل و شستن قسمت های مختلف اتومبیل:شستشوی اتومبیل کاری است که بعضی از افراد آن را به کارواش محول میکنند اما خیلی از افراد نیز ترجیح میدهند در خانه این امر را به عهده بگیرند.اگر شما هم جز دسته دوم هستید برای یادگیری روش شستشوی اتومبیل و شستن قسمت های مختلف اتومبیل با دلگرم همراه شوید:

شستشوی اتومبیل و شستن قسمت های مختلف اتومبیل

شستشوی اتومبیل و شستن قسمت های مختلف اتومبیل

براي برطرف کردن برچسب بر روي شیشه اتومبیل

براي کندن برچسب از شیشه اتومبیل می توانید از این روش استفاده کنید مقداري سرکه یا آبلیمو را روي اجاق گذاشته تا جوش آید سپس اسنفج را داخل سرکه یا آبلیمو زده و روي بر چسب ها بکشید، اگر چند بار اینکار را تکرار کنید تمام بر چسب ها کنده می شوند.

شستشوی اتومبیل و شستن قسمت های مختلف اتومبیل


شستن پنجره اتومبیل

براي شستن پنجره ها و چراغ جلو وسپر اتومبیل از جوش شیرین استفاده کنید، تا براحتی بتوانید تمام کثافات و گرد و غبار را از روي ماشین پاك کنید. به این صورت که کمی جوش شیرین بر روي اسفنج نرم بریزید و عمل شستشوي شیشه ها و قسمتهاي دیگر اتومبیل را آغاز کنید.

شستشوی اتومبیل و شستن قسمت های مختلف اتومبیل


تمیز کردن سپر اتومبیل

اگر سپر اتومبیل شما به هر دلیل کثیف شده و مواد چسبنده اي روي آن چسبیده است، همانطور که می دانید باآب پاك نمی شود. براي از بین بردن مواد چسبنده از روي سپر از استون استفاده کنید به این صورت که کمی استون بر روي سپر بمالید و بعد از چند دقیقه با تیغ یا نوك چاقو به آرامی روي آن بکشید تا تمیز شود.

شستشوی اتومبیل و شستن قسمت های مختلف اتومبیل


شستشوي اتومبیل

براي شستن اتومبیل از آب فراوان یا پودر استفاده نکنید، بلکه از یک سطل آب و یک فنجان کوچک نفت استفاده کنید. و با یک دستمال نرم اتومبیل تان را تمیز کنید، با اینکار نیاز به خیس کردن اتومبیل و یا آب کشیدن بعدي ندارید.

تهیه و تنظیم:مجله اینترنتی دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.0 از 5 (10 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits