دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چند راه شوک آور برای استفاده از فریزر

با کاربردهای دیگر فریزر آشنا شوید!

چند راه شوک آور برای استفاده از فریزر
2
زمان مطالعه: 6 دقیقه
شاید وقتی بفهمید فریزر میتواند به غیر از نگهداری مواد غذایی برای بسیاری از مشکلات دیگر از جمله از بین بردن حشرات موذی و یا الکتریسیته لباس ها و مشکلاتی از این قبیل راه گشا باشد تعجب کنید! فریزر شما دیگر یک دستگاه یک بعدی نیست.

راهکارهای جالب جهت استفاده از فریزر

تقریبا هر چیزی می تواند یک استفاده دیگر داشته باشد. بطری های شامپو قدیمی می توانند به ایستگاه های شارژ گوشی های هوشمند تبدیل شوند، و لیمو می تواند یک عملکرد دوم به عنوان کاسه دسر داشته باشد.

اما آیا متوجه شدید که فریزر ایستاده در آشپزخانه شما نیز می تواند دگرگونی و تغییر را تحمل کند؟ درسته. این چند راه شوک آور برای استفاده از فریزر را چک کنید که ثابت می کند فریزر شما یک دستگاه پرکاربرد و همه فن حریف است.

روش هایی برای استفاده از فریزر

1. کشش و ارتجاع کفش های خیلی تنگ

بسیاری از ما مجبور به خرید کفش هایی می شویم که کاملا مناسب و اندازه نیستند، اما چون رنگ آن ها را دوست داشتیم یا چون در حراج بودند، آن ها را خریدیم. به طور معمول، این کفش ها یا در گنجه می مانند یا اهدا می شوند، اما حالا شما می توانید از فریزر خود استفاده کنید تا بتوانید از آن ها استفاده کنید!

با کاربردهای دیگر فریزر آشنا شوید!

دستورالعمل:

دو کیسه زیپ دار را با آب پر کنید، یک اینچ فضای خالی بین خط آب و زیپ بگذارید. اولین کیسه را در قسمت شصت پا در کفش قرار دهید و فضای باقی مانده در کف کفش را با کیسه دوم پر کنید. آن را در فریزر قرار دهید و اجازه دهید کیسه ها به مدت 2-3 روز در فریزر یخ ببندند و کفش ها را گشاد کنند.

2. بازگرداندن اسناد و عکس های خیس شده

ویرانی سیل واقعی است و بسیاری از قربانیان ادعا می کنند که از بین رفتن عکس های خانوادگی و اسناد غیر قابل جایگزین بیش تر از آسیب های ملکی است.

خوشبختانه، هنگامی که برق بازگردانده می شود و آوارها پاک می شوند، فریزر می تواند یک ابزار آرام برای خانواده هایی باشد که می خواهند عکس ها، کتاب ها و مدارک خیس شده توسط آب را بازگردانند.

با کاربردهای دیگر فریزر آشنا شوید!

دستورالعمل:

اسناد و یا کتاب ها را در کاغذ موم یا کاغذ فریزر قرار دهید، سپس در یک کیسه قرار دهید و در فریزر به مدت 1-8 هفته قرار دهید.

3. شستن جین بدون استفاده از آب و صابون

ماشین لباسشویی می تواند یک مرگ ناگهانی برای جین کاملا اندازه ای باشد که شما را مانند یک ستاره فیلم نشان می دهد. “واقعا چرا این ریسک را می کنید؟” چرخه شستشوی معمولی را رها کنید و شلوار جین بد بو خود را روی یخ قرار دهید!

با کاربردهای دیگر فریزر آشنا شوید!

دستورالعمل:

جین خود را در یک کیسه پلاستیکی یا کاور بالش قرار دهید و 1-2 روز به فریزر فرصت دهید تا هر گونه باکتری بد بو را بکشد و از بین ببرد.

4. خنک شدن ملحفه ها در شب های گرم تابستان

در شب های گرم تابستان ممکن است چیزی چالش انگیزتر از خوابیدن نباشد، مخصوصا وقتی که بدون تهویه مطبوع هستید. احساس بیخوابی مربوط به آب و هوا را با حیرت انگیز ترین حقه، به معنای واقعی کلمه از بین ببرید!

با کاربردهای دیگر فریزر آشنا شوید!

دستورالعمل:

ملحفه ها و کاور بالش ها را در یک کیسه پلاستیکی قرار دهید و در فریزر به مدت 1 تا 3 ساعت نگه دارید. درست قبل از خواب، ملحفه را روی تشک خود بگذارید و بدین صورت فقط چند دقیقه در حال شمردن گوسفند خواهید بود.

5. ژاکت های خود را از شر حشرات موذی در امان نگه دارید

هر کس یک ژاکت راحت را دوست دارد، از جمله حشرات موذی که دوست دارند تخم هایشان را در آنها بگذارند. تنها چیزی که آزار دهنده تر است از اینکه ژاکت شما تبدیل به یک مرکز نگهداری روزانه برای حشرات بالدار شود، زمانی است که ژاکت گرم ونرم شما فرسوده می شود و از بین می رود.

از ژاکت خود در برابر هر دو مشکل با این ترفند فریزری ساده مراقبت کنید.

با کاربردهای دیگر فریزر آشنا شوید!

دستورالعمل:

برای جلوگیری از فرسوده شدن: ژاکت را در یک کیسه یا کاور بالش قرار دهید و برای حداقل 2 ساعت برای فشرده سازی در فریزر قرار دهید. برای کشتن تخم حشرات موذی و باکتری ها: به مدت 2-3 روز در فریزر قرار دهید.

6. از باتری ها و شمع های اضطراری نگه داری کنید.

شمع ها یا باتری ها که دو مورد ضروری در زمان قطع شدن برق هستند، زمانی که در فریزر نگهداری می شوند بیشتر عمر می کنند. شمع خنک شده آرام تر ذوب می شود و باعث می شود که طول عمر هر دو نوع شمع پک لوازم فاجعه و شمع های روزمره افزایش یابد. ذخیره سازی باتری ها در فریزر به آنها کمک می کند که شارژ خود را طولانی تر نگه دارند.

این ترفند برای باتری های با طول عمر بیشتر NiMH و Nicad بهتر عمل می کند، اما با باتری های قلیایی خانگی نیز کار می کند، به خصوص اگر در آب و هوای گرم و مرطوب زندگی می کنید. فقط مطمئن شوید که آنها را محکم مهر و موم کرده اید و قبل از استفاده، آن ها را به دمای اتاق برسانید.

با کاربردهای دیگر فریزر آشنا شوید!

7. به راحتی آدامس را از کفش خود پاک کنید.

چه کفش های تخفیف خورده فروشگاه را پوشیده باشید چه کفش های پاشنه بلند و گران قیمت اروپایی را پوشیده باشید، پا گذاشتن روی آدامس شما را عصبانی می کند. به جای گریه در حالت عصبانیت، اجازه دهید فریزر تان کار خودش را بکند.

با کاربردهای دیگر فریزر آشنا شوید!

دستورالعمل:

یک قطعه کاغذ را روی آدامس فشار دهید و سپس کفش را به مدت یک ساعت در فریزر بگذارید. هنگامی که کفش را از فریزر بیرون می آورید، هر دو آدامس و کاغذ به آسانی کنده می شوند.

8. از زنگ زدگی و خراب شدن سیم ظرفشویی جلوگیری کنید.

با این ترفند جادویی سیم ظرفشویی از سینک آشپزخانه دورمی شود و از زنگ زدگی و خراب شدن آن جلوگیری می شود.

با کاربردهای دیگر فریزر آشنا شوید!

دستورالعمل:

سیم ظرفشویی را در یک ظرف یا کیسه در فریزر نگهداری کنید.

9. راز شیشه های مربا

اکثر خبره های آشپزخانه می دانند که می توان از شیشه های کنسروی در فریزر استفاده کرد، با این حال وبلاگ هایی پر از داستان هایی درباره مثال هایی از شکستن شیشه های مربا در فریزر یا پس از بیرون آوردن آن ها از فریزر وجود دارد.

در اینجا رازی وجود دارد که با شما به اشتراک می گذاریم: انجماد موفقیت آمیز شیشه های مربا نیاز به هر دو روش صحیح و لوازم درست دارد.

با کاربردهای دیگر فریزر آشنا شوید!

اول:

تنها شیشه های کنسروی بدون شانه با دهان بزرگ می توانند به دمای زیر صفر برسند.

دوم:

2-1 اینچ هوا در شیشه بگذارید تا برای انبساط جا باشد و هرگز شیشه ها را روی طبقه بالا نگذارید. تغییرات دمای شدید سبب می شود که شیشه ها شکسته شوند. امیدوارم از آموزش چند راه شوک آور برای استفاده از فریزر لذت برده باشید.


چندین کاربرد اساسی مایکروویو که تا به حال نمی دانستید!

۱۷ کاربرد جالب نمک خوراکی در زندگی

آشنایی با کاربردهای فوق العاده قرص ماشین ظرفشویی در نظافت



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits