دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
تزیین زیبای بادمجان شکم پر
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بادمجان-تورماهیگیری-تزیین غذا-اموزش تزیین غذا-شیک ترین مدل تزیین-تزیین بادمجان-اموزش تصویری تزیین بادمجان-تزیین بادمجان شکم پر

تزیین زیبای بادمجان شکم پر

اگر بادمجان شکم پر دوست دارید، می توانید به روش دیگری آن را تزئین کنید و به سفره خود زیبایی خاصی ببخشید و اشتهای مهمانان را برانگیزید. این مدل ژاپنی تزئین غذا شبیه به تورهای سنتی ماهیگیری است.


تزیین زیبای بادمجان شکم پر

از بادمجان های کوچک برای پیش غذا و از بادمجان های بزرگ برای غذای اصلی استفاده کنید. می توانید داخل آنها را با کوفته میگو، گوشت و سبزیجات یا هر چیز دیگری که به ذهنتان می رسد پر کنید. برای پختن نیز می توانید آنها را در فر بگذارید یا سرخ کنید.

1. اول دو انتهای بادمجان را ببرید.

2. وسط بادمجان را خالی کنید.

3. وقتی مرکز بادمجان را خالی کردید...

تزیین زیبای بادمجان شکم پر

4. روی پوست بادمجان برش هایی بدهید و آن را بپزید.

وقتی این تور ماهیگیری آماده شد، باید آن را در روغن زیاد سرخ کنید و دربیاورید و مواد داخل آن را پر کنید و تور را دوباره ببندید. روغن و آب اضافی آن را بگیرید، سپس مواد را پر کنید. این بستگی به مواد داخل بادمجان دارد که قبل از پر کردن آن را سرخ کنید یا بعد از پر کردن.

تزیین زیبای بادمجان شکم پر

تزیین بادمجان شکم پر طرح: گل داوودی


درست کردن این مدل بادمجان بسیار ساده است. فقط باید روی شکم یک بادمجان گرد برش هایی بزنید، آن را در روغن زیاد سرخ کنید و روی بشقاب گذاشته و آرام فشار دهید. نکته اینجاست که پهنای برش ها باید مساوی باشد تا وقتی بادمجان را به سمت پایین فشار می دهید تا شبیه گل شود، اصطلاحاً گلبرگ های آن به زیبایی باز شوند.

تزیین زیبای بادمجان شکم پر

تزیین بادمجان شکم

1. قسمت فوقانی بادمجان را برش صافی بزنید تا بادمجان روی آن راست بایستد. از بالا به پایین برش هایی روی شکم آن بزنید که پهنای مساوی داشته باشند.

2. آن را در روغن داغ سرخ کنید و سر صاف آن را داخل روغن بگذارید.

تزیین زیبای بادمجان شکم پر

3. سپس سمت دیگر آن را نیز سرخ کنید تا وسط آن نرم شود. سپس از روغن درآورده و روغن اضافه آن را بگیرید. روی سطح صاف بشقاب بگذارید و به پایین فشار دهید تا شبیه گل داوودی شود. روی آن را با زرده تخم مرغ، میسو و چند شاخه سبزی تزئین کنید. یادتان نرود که بعد از سرخ کردن خوب روغن آن را بگیرید.

منبع:برترینها



این مطلب چقدر مفید بود ؟
2.5 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits