دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
10 ایده شیک و مدرن برای تزیین آشپزخانه
12
زمان مطالعه: 4 دقیقه
اگر به دنبال ایده های جدید و کاربردی برای تزیین آشپزخانه هستید، این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

تزیین آشپزخانه

آشپزخانه یکی از مهم ترین قسمت های خانه است و خانم ها ساعات زیادی را در آشپزخانه سپری می کنند. پس برای نشاط و بهبود روحیه، تزیین آشپزخانه و نحوه چیدمان آن مسئله بسیار مهمی می باشد.

تنها با انجام چند ترفند و بکار بردن کمی خلاقیت می توان آشپزخانه را زیبا کرد. از این رو در این مقاله از مجله اینترنتی دلگرم مجموعه ای از ایده های تزیین آشپزخانه را برای شما عزیزان آورده ایم.

آموزش تزیین آشپزخانه

1. تزیین آشپزخانه با آویزهای توپی

یکی از ساده ترین راه های تزیین آشپزخانه، استفاده از آویزهای توپی است. این آویزها از وسایل تزیینی برای تولد هستند و شما تنها با متصل کردن آن ها به قسمت های مختلف آشپزخانه، می توانید ظاهر زیبایی به آشپزخانه خود ببخشید.

توجه داشته باشید که تناسب رنگ را در تزیین رعایت کنید، مانند تصویر زیر می توانید از رنگ آبی یا سایر رنگ های شاد در دیزاین آشپزخانه استفاده کنید.

تزیین آشپزخانه

2. تزیین آشپزخانه با وسایل دور ریختنی

شاید برای شما عجیب باشد که بتوان با وسایل دور ریختنی آشپزخانه ای زیبا درست کرد. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، می توانید یک در قدیمی یا هر وسیله ای که به عنوان زمینه تزیین بتوان استفاده کرد را بکار ببرید.

سپس با متصل کردن وسایل آشپزخانه روی آن، به زیباتر شدن آشپزخانه تان کمک کنید.

نحوه تزیین آشپزخانه

3. تزیین آشپزخانه با بطری های حبوبات

شما می توانید بدون صرف هزینه ی زیاد، وسایل تزیینی بسازید. فقط کافیست بطری های دور ریختنی را برداشته و داخل آن ها حبوبات رنگارنگ بریزید و آن ها را در قسمت های مختلف آشپزخانه بگذارید.

آموزش تزیین آشپزخانه

4. تزیین آشپزخانه با پرده های طرحدار

یکی دیگر از ایده های تزیین آشپزخانه، استفاده از پرده های طرح دار است. شما عزیزان می توانید بدون هیچ دردسری پرده دلخواهتان را خریداری کرده و آشپزخانه تان را تزیین نمایید.

چطور آشپزخانه را تزیین کنیم

5. تزیین آشپزخانه با وسایل چوبی

امروزه وسایل چوبی برای آشپزخانه بسیار پرطرفدار شده و همه به دنبال این وسایل هستند. شما عزیزان می توانید با خریداری این وسایل و قرار دادن آن ها در گوشه آشپزخانه، ظاهری شیک و امروزی به آشپزخانه خود هدیه دهید.

تزیین آشپزخانه

6. تزیین آشپزخانه با گل و گیاهان

یکی از ساده ترین و البته پرطرفدارترین ایده های تزیین آشپزخانه، بکار بردن گل و گیاهان است. این کار بستگی به سلیقه شما دارد. می توانید از گلدان های تزیینی با گل مورد علاقه تان استفاده کرده و آن ها را در قسمت های مختلف آشپزخانه قرار دهید.

آموزش تزیین آشپزخانه

7. تزیین آشپزخانه با تابلو

یکی از ایده های شیک و امروزی برای تزیین آشپزخانه، استفاده از تابلوهاست. البته این تابلوها باید ساده و در عین حال شیک باشند. پس از متصل کردن تابلوها به دیوار آشپزخانه، می توانید مانند تصویر زیر در بین آن ها از قاشق های چوبی برای زیباتر کردن دیوار استفاده کنید.

ایده تزیین آشپزخانه

8. تزیین آشپزخانه با قفسه

امروزه قفسه ها جایگاه ویژه ای در بین خانم های با سلیقه پیدا کرده اند. حتی برای تزیین آشپزخانه نیز از این قفسه ها استفاده می شود. شما عزیزان می توانید مطابق با رنگ دکوراسیون آشپزخانه، این قفسه ها را متصل کرده و روی آن ها را با وسایل پر کنید.

ایده برای تزیین آشپزخانه

9. تزیین آشپزخانه با تغییر رنگ دکوراسیون

اگر برای تزیین آشپزخانه می خواهید هزینه کنید، می توانید به طور کلی رنگ دکوراسیون آشپزخانه تان را عوض کرده و از رنگ مورد علاقه تان استفاده کنید. این کار باعث شاداب شدن فضای آشپزخانه می شود.

روش تزیین آشپزخانه

10. تزیین آشپزخانه با دیزاین دیوارها

یکی از روش های تزیین آشپزخانه، دیزاین دیوارهای آن است. به طور مثال می توانید همانند تصویر زیر با استفاده از کاشی های رنگی، طرح های مختلف و متنوع روی دیوار ایجاد کنید و از دیدن آن لذت ببرید.

تزیین آشپزخانه

امیدواریم بهره کافی را از این مطلب برده باشید و بتوانید به راحتی آشپزخانه تان را تزیین کنید.

همچنین بخوانید:

عروسکهای تزئینی زیبا برای یخچال و وسایل آشپزخانه /جدید و جالب

آموزش بافت دستگیره آشپزخانه به شکل گل با قلاب



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.8 از 5 (12 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits