دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
با این روش ها خانه ای منظم در مهمانی های عید داشته باشید
3
زمان مطالعه: 4 دقیقه
خانه ای منظم در مهمانی های عید-روش داشتن خانه ای منظم در مهمانی های عید-خانه منظم در مهمانی های عید-خانه ای منظم در مهمانی-خانه ای منظم

هرچه بیشتر در یک خانه یا آپارتمان زندگی کنید، چیزهای بیشتری می خرید و آن جا را شلوغ تر می کنید، مگر آن که ژن مرتب کردن در شما وجود داشته باشد. در نتیجه هرگز با این سوال که "آن را کجا گذاشتم؟" روبه رو نمی شوید. با دانستن چند نکته، خانه ی خود را به مکانی تبدیل می کنید که ضرب المثل "هرچیزی جای خود دارد" تحقق یابد.

خانه ای منظم در مهمانی های عید

کتاب خانه

خانه ای منظم در مهمانی های عید


کتاب خانه به شما کمک می کند تا تعداد زیادی کتاب را نگه داری کنید و به اتاق شما شخصیت می بخشد. همچنین امکان نگه داری مجله ها، آلبوم های عکس و همچنین کلکسیون های خاص مانند صدف ها و شیشه های عتیقه را فراهم می آورد. یکی یا دو تا از قفسه ها را به چیز های مورد علاقه ی خود اختصاص دهید تا برای یافتنشان قفسه ها را یک به یک نگردید. اگر کتاب خانه ی شما نزدیک میز قرار دارد، کتاب های مرجع و لوازم تحریرتان را در قفسه های مجاور میز قرار دهید.

سبدهای زینتی

خانه ای منظم در مهمانی های عید


سبد در تمام خانه ها به درد می خورد، خواه آن خانه معاصر باشد، خواه سنتی، خواه رسمی باشد، خواه غیر رسمی. آن ها روشی زینتی برای نگه داری وسایلی چون حوله ها، لوازم بهداشتی یا حتی مواد خوراکی هستند. بدون در نظر گرفتن سبک این ظروف جذاب، آن ها انواع مختلف وسایل را در خود جای می دهند.

نگه داری از غذا

خانه ای منظم در مهمانی های عید


همه به دنبال فضا برای نگه داری غذای بیشتر هستیم. یک راه ساده این است که برای نگه داری مواد غذایی مانند حبوبات، ماکارونی، شکر، آرد، قهوه و چای، از ظروف مناسب استفاده کنیم. این ظروف شامل تمام مدل های جدید تا مدل های شیشه ای و سرامیکی سنتی هستند. ظروف خوشگل، دکور آشپزخانه ی شما را زیبا می کنند. این ظروف را در قفسه های آشپزخانه قرار دهید. با افزودن گیاه و سبد به قفسه های خود، آن ها را به زیبایی عکس های مجلات کنید.

مرکز سرگرمی

خانه ای منظم در مهمانی های عید


یک مرکز سرگرمی، تمام وسایل مورد نیاز که همراه تلویزیون هستند را معجزه می کند. کنترل ها، دی وی دی پلیر ها، فیلم ها و کنسول های بازی ویدئویی، اگر در جای خود قرار نگرفته باشند، می توانند بر شلوغی خانه بیافزایند.

ساختار کمد

خانه ای منظم در مهمانی های عید


کمد مکان اصلی درهم و برهمیست. با وجود کفش ها، کیف های دستی، پیراهن ها، شلوار جین ها، دامن ها، لباس ها، شلوار های خانگی، کلاه هاو مصارف روزانه، این موضوع عادیست. با وجود کشو های داخلی، وجود قفسه هایی در طبقات مختلف، جالباسی ها، قلاب هایی برای کلاه ها و جا کفشی، با این شلوغی ها خداحافظی کنید. شما می توانید این کار را انجام دهید و با تمام در هم و بر همی های خانه ی خود خداحافظی کنید. با این کار هم شما خوش حال می شوید و هم لباس هایتان.

قفسه ی پرونده

خانه ای منظم در مهمانی های عید


پیش از آمدن کامپیوتر ها، اغلب خانه ها، میز بزرگی داشتند که دارای کشو هایی بود تا پرونده های خانه، تمام کاغذ ها، ضمانت نامه ها و دفترچه راهنما هایی که باید نگه داری می شد، را در خود جای دهد. با یک قفسه ی پرونده، نگه داری این پرونده ها خیلی آسان است.

راه روی بزرگ

خانه ای منظم در مهمانی های عید


راه رو، اولین جاییست که مهمانان با آن رو به رو می شوند. مرتب نگه داشتن آن تاثیر بسیاری روی مهمانان دارد. چیز هایی را که بیشتر استفاده می کنید، رو میزی کوچک یا یک قفسه قرار دهید.

طراحی روح بخش

خانه ای منظم در مهمانی های عید


با انتخاب اساس خانه خود، خلاقیت نشان دهید. بسیاری از طراحان معاصر قطعه هایی را ایجاد می کنند که به همان اندازه که کاربرد دارند، شیک هستند. برای تزیین دکوراسیون خانه ی خود به وسایلی توجه کنید که علاوه بر اینکه جلوه ی خوبی دارند، طراحی آن ها برجسته است. گاهی وقت ها بهترین راه مخفی کردن یک چیز، این است که آن را در معرض دید قرار دهید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (3 رای)  

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits