دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
رژیم لاغری سریع : چگونه تا عید وزن کم کنیم ؟
25
زمان مطالعه: 6 دقیقه
اگر تا عید و سال جدید فرصتی برای شما باقی نماده و قصد دارید که در یک مدت کوتاه مانند یک هفته 8 کیلو وزن کم کنید با دلگرم همراه باشید. ما به شما یک رژیم موثر هفت روزِه را معرفی خواهیم کرد .

رژیم لاغری سریع برای عید

لاغری تا عید 99

اگر تا عید هفت روز بیشتر باقی نمانده و به دلیل اضافه لباسی دلخواهتان را پیدا نکردید نگران نباشید شما با دیدن ویدیو زیر و گرفتن رژیم گفته شده میتوانید 8 کیلو کم کنید.

چطور در کمترین وزن کم کنیم ؟

دقت کنید تمام موارد گفته شده در ویدیو را به صورت مکتوب در ادامه مطلب می‌توانید مشاهده کنید.



رژیم لاغری سریع و کم کردن 8 کیلو در یک هفته

روز اول رژیم لاغری سریع هفت روزه

این روز مهم ترین روز در رژیم غذایی شما است. امروز شما باید فقط میوه بخورید؛ هر میوه ای که دلتان می خواهد، هر وقت و هر چقدر که دلتان بخواهد. تنها میوه ای که در این روز مجاز به خوردن آن نیستید موز است.

برخی از میوه هایی که برای این روز توصیه می شوند سیب، هندوانه، خربزه و انار هستند. شما باید بین 8 تا 12 لیوان آب هم بنوشید و به غیر از آب و میوه از کنار هیچ خوردنی دیگری حتی رد هم نشوید. هر گاه احساس گرسنگی کردید باز هم میوه و آب بخورید.

رژیم لاغری سریع روز دوم

امروز روز سبزیجات است و در تمام روز به غیر از سبزیجات هیچ چیز دیگری نباید بخورید. شما می توانید انواع سبزیجات را به صورت خام و یا پخته مصرف کنید.

فقط حواستان باشد که به هیچ عنوان در طبخ این سبزیجات از هیچ گونه روغنی استفاده نکنید. آب پز کردن سبزیجات روش خلی خوبی میتواند باشد.

حتی می توانید سیب زمینی آبپز هم بخورید، اما بهتر است آن را برای وعده صبحانه مصرف کنید تا کربوهیدرات های آن طی روز بسوزند.

برخی سبزیجات مفیدی که می توانید در این روز مصرف کنید عبارتند از لوبیای پخته، هویج، بروکلی، خیار، کدو، کاهو و کلم. می توانید برای خودتان از ترکیب این سبزیجات سالاد درست کرده و آن را با آبلیمو و یا سرکه سیب بخورید.

طبیعتا فعالیت سیستم گوارشی شما افزایش پیدا کرده و بیشتر به دستشویی خواهید رفت، جای هیچ گونه نگرانی نیست. فراموش نکنید در این روز هم 8 تا 12 لیوان آب در طول روز مصرف کنید.

چطور قبل از عید وزن کم کنیم ؟ ، چگونه لاغر شویم ، چگونه در کوتاه درین زمان لاغر شویم

چگونه نزدیک به عید وزن کم کنیم و لاغر شویم ؟

روز سوم رژیم چربی سوز هفت روزه

شما در روز سوم اجازه دارید در طول روز از انواع میوه جات و سبزیجات به غیر از موز و سیب زمینی استفاده کنید. می توانید صبح را با میوه جات شروع کرده و برای ناهار از سبزیجات به شکل سوپ یا سالاد استفاده کنید، سپس برای میان وعده عصرتان از میوه و برای شام مجددا از سبزیجات استفاده کنید. ترتیب استفاده از میوه ها و سبزیجات و یا ترکیب کردن آنها کاملا به خودتان بستگی دارد. امروز هم باید 8 تا 12 لیوان آب بنوشید.

لاغری سریع

رژیم لاغری سریع روز چهارم

امروز روز موز و شیر است! به غیر از این دو شما هیچ چیز دیگری نباید بخورید. البته جای هیچ گونه نگرانی نیست، زیرا شما اجازه دارید بین 8 تا 10 موزهمراه با سه لیوان شیر در این روز بخورید.

شاید فکر کنید که ممکن است احساس گرسنگی شما را اذیت کند، اما بر خلاف آنچه شما فکر می کنید این میزان از شیر و موز شما را در تمام روز سیر نگه خواهد داشت.

تنها نکته ای که باید رعایت کنید این است که سهمیه شیر و موز خود را به صورت مناسب برای تمام روزتان تقسیم کنید. سعی کنید سه لیوان شیرتان را برای صبحانه، ناهار و شامتان بگذارید تا همراه با موز احساس سیری بیشتری به شما بدهد. آ

ب خوردن را فراموش نکنید، آن هم 8 تا 12 لیوان!

لاغری در یک هفته ، رژیم غذایی لاغری در هفت روز

رژیم لاغری سریع یک هفته ای

روز پنجم رژیم لاغری در یک هفته

شما بیش از نیمی از راه را طی کرده اید و امروز می تواند یک روز رویایی باشد، زیرا بالاخره اجازه دارید یک پیمانه برنج بخورید! البته این برنج باید بدون هیچ گونه روغنی پخته شده باشد.

در طول روز حتما 6 تا 7 عدد گوجه فرنگی تازه بخورید.

از آنجایی که خوردن گوجه فرنگی اسید اوریک بدنتان را افزایش خواهد داد حتما باید حداقل 10-12 لیوان آب بخورید.

شما همچنین مجاز به خوردن سوپ سبزیجات بدون روغن شامل کدو، کلم، هویج و بروکلی، هستید.

میوه هایی که امروز می توانید بخورید سیب، پرتقال و گریپ فروت هستند.

روز ششم رژیم چربی سوز سریع

امروز هم یک پیمانه برنج در برنامه غذایی شما قرار دارد که می توانید آن را برای وعده ناهار مصرف کنید. بقیه روز را باید با خوردن سبزیجات به صورت خام یا پخته بگذرانید.

طبق معمول هر روز 8 تا 12 لیوان آب بنوشید. تا روز ششم شما حتما احساس سبکی خواهید کرد و عملکرد سیستم گوارشیتان نیز بهبود پیدا کرده و متابولیسم بدنتان افزایش پیدا کرده است.

رژیم لاغری سریع : چگونه تا عید وزن کم کنیم ؟


چگونه تا عید وزن کم کنیم ؟

روز آخر رژیم هفت روزه لاغر سریع

شما موفق شدید! امروز روز آخر است و شما می توانید همان برنامه ای که در روز ششم داشته اید را تکرار کنید، اما یک لیوان آبمیوه طبیعی که خودتان در منزل تهیه کرده اید را هم به این برنامه غذایی اضافه کنید.

همان مقدار آبی که هر روز این هفته نوشیده اید را امروز هم باید تکرار کنید. در پایان روز خودتان را وزن کنید و نتیجه زحمات یک هفته ای خود را ببینید، اگر در آینه نگاه کنید خواهید دید که پوستتان نیز روشن تر و شفاف تر شده است.

آن چه در ظاهر می بینید تنها بخشی از مزایای این رژیم یک هفته ای است. یادتان باشد که چقدر در این هفته تلاش کرده اید و آن را با پرخوری کردن در روزهای آینده از بین نبرید.

نکات مهم :

1. برای رسیدن به نتایج بهتر روزی 45 دقیقه پیاده روی را در برنامه خود بگنجانید.

2. شما مجاز هستید هر چقدر که خودتان می خواهید چای سبز و قهوه، البته بدون شیر و شکر، بنوشید.

عوارض و فواید رژیم کتوژنیک چیست؟

رژیم غذایی گیاه خواری چیست ؟ روش صحیح گیاه خواری چگونه است؟



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.5 از 5 (25 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

۴ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

افشین | ۲ سال پیش
تا عبد نمیشه این کار رو انجام داد
0
4
افشین | ۲ سال پیش
بعد از این یک هفته چه کار کنیم دیگه هر چیزی بخوریم لاغر میمانیم یا نه ما این هفته رو تمام کردیم هفته های بعد رو چه کار کنیم بعد چه کار کنیم تا لاغر بمانیم
1
4
ملیکا | ۴ سال پیش
سلام خیلی ممنون از رژیم غذایی مناسبتون
3
9
فرهاد الکوزی | ۴ سال پیش
در طول این هفت روز غذا هم میل کنیم یا با همین رژیم پیش بریم هفت روز را ؟؟؟
3
11

hits