دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
معجزه لاغری با سرکه
27
زمان مطالعه: 4 دقیقه
نحوه مصرف سرکه برای لاغری چگونه است ؟ کاهش وزن و لاغری سریع با سرکه -سرکه و کاهش وزن بدن

خواص سرکه و نوشیدنی های مربوط به لاغری

سرکه این ماده عجیب و خارق العاده دارای خواص بسیار زیاد و عجیبی است.این ماده غذایی منبعی از ویتامین های B ،منیزیم ،سدیم و ویتامین D است که در واقع یک دوست مهربان و کم خرج و عالی برای کبد محسوب می شود.درگذشته سرکه را به عنوان قاتل عفونت و تسریع غذا به شمار می رود.سرکه همچنین دارای خاصیت ضد التهابی برای پوست و مو است.پکتین موجود در سرکه از سرطان جلوگیری می کند و همچنین چربی های کبد را می شکند و تاثیرات مهمی در لاغری دارد.در سال های اخیر سرکه سیب در میان گروه های سلامت و تغذیه جایگاه مهمی در تغذیه انسان ها دارد.

خواص سرکه در درمان لاغری

البته دلیل خوبی برای آن وجود دارد.این نوشیدنی دارای کالری بسیار کمی است و حاوی اسید سیتریک می باشد که با کاهش وزن مرتبط است.مطالعات اخیر نشان داده که مصرف سرکه به اندازه کافی باعث کاهش قابل توجه وزن و کاهش میزان چربی شکم می شود حتی در افرادی که فقط یک و نیم اونس در روز مصرف کرده اند.سرکه سیب بعد از یه وعده غذایی مانع از گرسنگی می شود.سرکه به دلیل وجود اسید استیک در سرکه سفید نیز یافت می شود.

چطور با سرکه یک هفته ای لاغر شویم؟

خواص سرکه در درمان لاغری

به نظر عالی میاد اما چطور باید استفاده کنیم؟

شما نباید سرکه رو به صورت خالص بخورید و حتما باید در نوشیدنی ها و غذاها از آن استفاده کنید زیرا می تواند باعث ایجاد سوختگی در دهان و گلو شود و مانند هر غذا و نوشیدنی اسیدی مینای دندان شما را تضعیف می کند.

در اینجا چند نوع از نوشیدنی های خوشمزه با ترکیب سرکه را به شما معرفی می کنیم.

کران بری (نوعی گیاه آمریکایی)

این نوشیدنی کمی ترش و کمی شیرین است و یک پاکسازی کننده فوق العاده برای کبد به شمار می رود.این نوشیدنی همراه با سرکه سیب سرشار از آنتی اکسیدان ها و ویتامین ث است.

عصاره نارگیل و سرکه سیب

عصاره نارگیل و سرکه نوشیدنی حاوی منگنز و الکترولیت هاست.ترکیبات این نوشیدنی آب نارگیل ،آب آناناس،تمشک است.تمشک را با شکر مخلوط کنید یخ و سرکه و آب نارگیل و انبه را به آن اضافه کنید و آن را ترکیب کنید و نوش جان کنید.

خواص سرکه در درمان لاغری

ترکیب دارچین و سرکه سیب یک چربی سوز قوی

دارچین گیاهی است که به تثبیت قند خون کمک می کند و می تواند باعث کاهش اشتهای شما شود.در روز می توانید دو وعده غذایی از دارچین استفاده کنید ترکیب سرکه و دارچین یک چربی سوز بسیار قوی می باشد.آب میوه و تکه های دارچین را در حرارت متوسط قرار دهید و دائما آن را تکان دهید تا جوش بیایدو بعد از 15 تا 20 دقیقه از روی گاز برداریدو در یخچال قرار دهید تا خنک شود.

همچنین بخوانید:

طرز تهیه انواع سرکه خانگی + با چه میوه هایی میتوان سرکه درست کرد؟

خاصیت دارویی و درمانی سرکه نارگیل

راهی ساده و آسان برای تهیه سرکه سیب خانگی

خواص سرکه در درمان لاغری

ترکیب خارق العاده نارگیل و سرکه و اسفناج

مخلوط این سه ماده اثرات خارق العاده ای در چربی سوزی دارند و شما می توانید آن را با یک سالاد برای ناهار سرو کنید.آب نارگیل ،سرکه و اسفناج را به مخلوط اضافه کنید و آن را به آرامی ترکیب کنید.موز و انواع توت ها را به آن اضافه کنید و با سرعت مخلوط کنید تا مخلوطی صاف و یک دست به دست بیاید.کمی آن را شیرین کنید و سپس میل کنید.

کیک سیب خانگی با ترکیب سرکه سیب

خامه نارگیلی،سیب،سرکه سیب و وانیل را با هم مخلوط کرده تا خمیر صاف و یک دستی شکل بگیرد و سعی کنید آن را تازه و سریع سرو کنید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.9 از 5 (27 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits