دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
تاثیر حیرت انگیز خرما بر سلامت جنسی مردان
5
زمان مطالعه: 3 دقیقه
خرما برای مردان خواص بی شماری دارد از جمله خواص و فواید خرما برای مردان میتوان به تقویت باروری و افزایش اسپرم اشاره کرد .

خواص خرما برای مردان

خرما خواص زیادی برای درمان مشکلات جنسی مردان دارد، نتیجه تحقیقات جدید نشان داده است که مصرف خرما می تواند اختلالات جنسی را درمان کند. ضمن اینکه فلاونوئید ها یا همان ترکیبات شیمیایی گیاهی موجود در خرما به افزایش تعداد اسپرم ها و درمان ناباروری در مردان نیز کمک می کند.

در طب سنتی برای درمان ناباروری معجونی از خرما، شیر و عسل توصیه می شود. برای تهیه این معجون طبیعی شیر بز را بجوشانید سپس یک عدد خرما را له کنید و به همراه نصف قاشق غذاخوری عسل طبیعی به شیر اضافه کنید. پس از اینکه شیر خنک شد آنرا میل کنید.

جالب است بدانید که مصرف خرما می تواند به درمان سردردهای شدید و مزمن مثل میگرن کمک کند. خرما دارای مقادیر بسیار زیادی از ویتامین های گروه B می باشد و به همین دلیل می تواند به تسکین یافتن سردردهای میگرنی کمک کند.

خواص خرما برای مردان از نظر ائمه

احادیث و آیات مبتنی بر خواص درخت خرما و همچنین اثر آن بر باروری و ناباروری می باشد. مجموع مقالات بررسی شده مقالات کار آزمایی بالینی و مقالات مروری بودند.

آیه 25 سوره مریم به خوبی نشان می دهد که بهترین غذا برای زن حامله، بهتر از خرما نیس، زیرا اگر این چنین می بود خداوند آن را بر حضرت مریم فرو نمی فرستادی در احادیث مختلف از ائمه اطهار (ع) فواید خرما برای زنان حامله و تاثیر آن بر نوزاد بیان شده است.

مطالعات علمی نشان می دهد در این گیاه مقدار عناصر کمیاب، ویتامین های اصلی، پروتئین ها و کربوهیدرات ها دارای اهمیت بالایی هستند. گرده درخت خرما تحریک کننده غدد جنسی مرد و زن می باشد و بهبود دهنده تعداد اسپرم ها و قدرت حرکت آنها است.

فواید خرما برای مردان

خواص پوست خرما

برای تسکین یبوست خوب است و تقویت کننده روده ها می باشد.

استخوان ها را تقویت می کند و برای درمان کم خونی عالی است.

برای چاق های باعث کاهش وزن و برای لاغر ها باعث افزایش وزن می شود.

درمان کننده آلرژی است و انرژی زیادی به بدن شما می دهد.

سیستم عصبی شما را بهتر می کند و تضمین کننده سلامت قلب شماست.

فواید خرمای خیس شده

اگر خرما را از شب قبل خیس کنید و فردا صبح مصرف کنید به تقویت قلب های ضعیف کمک زیادی کرده اید.

بهتر است که این کار را دو بار در هفته انجام دهید.

خواص خرما برای مردان

مقدار مصرف خرما در روز

در این زمینه صحبت های زیادی شده است ولی معتبر ترین مقاله ها خوردن روزانه سه عدد خرما در روز را بدون مشکل می دانند.

مصرف بیش از حد خرما می تواند مشکلات شکمی در شما ایجاد کند.

مصرف زیاد خرما می تواند پوست شما را تحریک کند و به خارش بیندازد.

احتمال حملات آسم با مصرف زیاد خرما افزایش پیدا می کند.

همه چیز درمورد خرما و میزان کالری موجود در آن

انواع خرما : معرفی 30 نوع خرما در ایران و جهان

نتیجه :

طبق شواهد موجود، میوه درخت خرما برای مردان قدرت باروری و افزایش اسپرم را دارد ودر زنان در ماه آخر حاملگی و وضع حمل کرده بسیار مفید است و با توجه به نحوه آفرینش درخت خرما و بارور شدن آن و خواص قسمت های مختلف نخل، می توان از گرده نر درخت خرما برای ناباروری بهره جست.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
2.6 از 5 (5 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits