دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
فواید و طعم ماست ایسلندی یا اسکایر
11
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ماست ایسلندی محصولی از شرکت کاله با سه برابر پروتئین بیشتر نسبت به سایر ماست ها:ماست ایسلندی، یه ماست چکیده با طعم ملایم است که سه برابر پروتئین بیشتر نسبت به سایر ماست‌ها و ترکیب بدون چربی دارد.

ماست ایسلندی محصولی از شرکت کاله با سه برابر پروتئین بیشتر نسبت به سایر ماست ها

ماست ایسلندی، یه ماست چکیده با طعم ملایم است که سه برابر پروتئین بیشتر نسبت به سایر ماست‌ها و ترکیب بدون چربی دارد. این ماست به افراد با رژیم‌ غذایی کم کالری و ورزشکارا توصیه میشود.با دلگرم همراه باشید.

ماست ایسلندی یا اسکایر

ماست بواسطه دارا بودن باكتری‌های مفيد، به سيستم گوارش در فرآيند هضم كمک زيادی می‌كند. خيلی از ورزشكاران به دلیل چربی از مصرف لبنيات از جمله ماست اجتناب می‌كنند؛ ماست ایسلندی علاوه بر صفر بودن محتوای چربی، حدود ٣ برابر ماست‌های عادی پروتئین دارد.این ماست بافتی منسجم و طعمی لذیذ دارد و هر ظرف آن می تواند بخش زیادی از پروتئین مورد نیاز روزانه بدن را تامین نماید.

ماست ایسلندی

در هر بسته ٤٠٠ گرمی ماست ايسلندی كاله ٣٦ گرم پروتئين و تقريبا صفر گرم چربی وجود دارد که محصولی بسيار كم كالری بحساب می‌آيد و میتواند جایگزین خوبی برای ورزشكاران و افراد با رژیم‌های خاص باشد. از ماست ايسلندی بعنوان يک وعده كامل همراه با ميوه و... می‌توان استفاده کرد.

  • مناسب برای ورزشکاران
  • رژیم غذایی سالم و سلامت
  • ۳ برابر پروتئین بیشتر نسبت به سایر ماستها
  • بدون چربی

ماست ایسلندی

طعم ماست ایسلندی

این ماست طعمی شبیه به ماست چکیده و ماست یونانی دارد ولی کمی کم مزه تر و حالت بی مزه است.
كساني كه ماست ايسلندي كاله رو مصرف می‎کنند ممكن است اين سوال برایشان پيش بياد كه چرا اين ماست حالت گٓس(تلخ) دارد؟
وجود پروتئين افزوده و حذف چربي از ماست باعث ايجاد اين حالت ميشود ، در واقع اين يكي از نشانه هاي تشخيص فراواني پروتئين در محصول است چرا كه پروتئين گَس هست و همين ويژگي به ايجاد حس سيري خصوصاً در رژيم هاي كم كالري كمك زيادي ميكند.
اگر ماست ایسلندی را خالی یا با نان میل کنید ممکن است بعد از چند ساعت طعم تلخی در دهانتان باقی بماند.برای جلوگیری از ایجاد تلخی در دهان میتوانید پس از خوردن این ماست یک میوه یا کمی سبزیجات بخورید.

ماست ایسلندی

منبع:کاله

مجله اینترنتی دلگرم

مرجان امینی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.5 از 5 (11 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits