دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کپسول پاورفیت چه اثراتی بر بدن دارد؟
4
زمان مطالعه: 6 دقیقه
کپسول پاورفیت یک مکمل غذایی‌ است که عمدتاً از عصاره قارچ ژاپنی شی‌تاکه ساخته می‌شود. پاورفیت تمامی آمینواسیدهای لازم و ضروری بدن را فراهم می‌کند.

پاورفیت، مکمل گیاهی مناسب تقویت سیستم ایمنی بدن

برخورداری از سیستم ایمنی قوی، مسئله ای است که برای همه افراد در هر سن و سالی مهم و قابل توجه می باشد. این مسئله زمانی اهمیت خود را نشان می دهد که بدن در مواجهه با بیماری ها و ویروس هایی قرار می گیرد که باید با آنها به مقابله بپردازد. همه ما به لطف وجود مبارک ویروس کرونا، به خوبی با واژه های سیستم ایمنی و تقویت سیستم ایمنی آشنا گشتیم. اما سوال اصلی اینجا است که برای داشتن بنیه قوی در مقابله با ویروس های احتمالی، چه راهکارهایی را می توان پیش گرفت؟ و آیا مکمل هایی نظیر پاورفیت هولیستیکا می توانند نقش موثری در تقویت سیستم ایمنی بدن ایفا نمایند؟

کپسول پاورفیت، از محصولات شرکت فرانسوی هولیستیکا است که تولید کننده مکمل های دارویی با استفاده از ترکیبات گیاهی است. اینکه ترکیبات گیاهی پاورفیت، شامل چه مواردی است؛ و چگونه این مکمل می تواند سیستم ایمنی ما را تقویت نماید و دیگر فواید و عوارض مصرف آن چیست؛ مواردی است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. همچنین، به شما خواهیم گفت، این مکمل تقویت سیستم ایمنی را با بهترین کیفیت، چگونه و از کجا می توانید تهیه نمایید.

کپسول پاورفیت

قارچ شیتاکه و خواص آن در پاورفیت

کپسول پاورفیت از عصاره قارچه شیتاکه ساخته شده است و حاوی هیچ ماده شیمیایی، مواد نگهدارنده، رنگ مصنوعی یا طعم دهنده نیست. این قارچ دارای 8 اسید آمینه ضروری است که بلوک ‌ساز پروتئین ‌ها در بدن ما هستند. همچنین، شیتاکه حاوی 8 قند ضروری است که بدن به آنها نیاز دارد.
این قارچ حاوی ترکیبات دیگری نظیر بتاگلوتان، فیبر، ویتامین های گروه ب، ویتامین D، آهن، سلنیوم، مس، روی، اریتادین و … است که در تقویت قوای جسمی، حفظ سلامت قلب و عروق و سلامت عمومی افراد موثر است. قرص پاورفیت با وجود این قارچ با این ترکیبات و خواص شگفت انگیز، سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و یک سیستم دفاعی قوی در مواجهه با بیماری های ویروسی، میکروبی و قارچی می سازد.

فواید قرص پاورفیت

با توجه به اینکه قارچ شیتاکه، ماده اصلی سازنده کپسول های پاورفیت است و همانطور که گفتیم این قارچ حاوی ترکیباتی است که املاح مورد نیاز بدن را تأمین می نمایند، مصرف کپسول های پاورفیت، مزایا و فواید بسیاری را برای بدن به ارمغان خواهد آورد که برخی از آنها شامل موارد زیر می شوند:

تقویت سیستم ایمنی بدن
افزایش سوخت و ساز مواد غذایی و تبدیل آن به انرژی
کاهش انقباض عروق و رگ های خونی و در نتیجه آن، کنترل فشار خون
کاهش فعالیت میکروب ها، باکتری ها و قارچ ها
خواص ضد سرطانی
جلوگیری از پوسیدگی
درمان زگیل تناسلی
کاهش خطر ابتلا به سرماخوردگی و آنفولانزا و تسریع روند درمان این بیماری ها
خاصیت ضدپیری
کاهش دردهای معده
پیشگیری از ابتلا به دیابت

قرص پاورفیت برای چیست

نقش پاورفیت در تقویت سیستم ایمنی

پیش از این در ابتدای مطلب، به اهمیت تقویت سیستم ایمنی بدن اشاره نمودیم. قطعا عواقب یک سیستم ایمنی ضعیف که شامل مواردی مانند خستگی و ضعف مداوم، ایجاد عفونت، درگیر شدن با بیماری های ویروسی، عدم ترمیم زخم ها و … می شود، برای همه روشن است.
خوشبختانه مکمل های تقویت سیستم ایمنی می توانند ضعف سیستم ایمنی را که معمولاً ناشی از کمبود مواد مغذی لازم در بدن است، به خوبی رفع نمایند و یکی از بهترین آنها، پاورفیت است که با وجود ساختاری متشکل از قارچ شیتاکه، یک دیوار دفاعی مستحکم در برابر انواع ویروس ها و باکتری ها در بدن شما ایجاد خواهد کرد.

درمان زگیل تناسلی با پاورفیت

زگیل تناسلی یکی از بیماری های مقاربتی است که در اثر ویروس پاپیلومای انسانی یا HPV ایجاد می شود. گروههای خطرناک این ویروس، روی مخاط بدن رشد کرده و می توانند منجر به ایجاد زگیل تناسلی شوند که در صورت عدم درمان به موقع، ممکن است باعث سرطان دهانه رحم شود.
با توجه به وجود ترکیبات ضد سرطانی، ضد ویروسی، ضد میکروبی و ضد قارچی در قارچ شیتاکه، می توان روی درمان زگیل تناسلی با پاورفیت، به عنوان یک راهکار موثر و اثربخش حساب کرد. برای درمان زگیل تناسلی، بایستی این مکمل را 3 تا 6 ماه به طور مداوم استفاده نمایید.

آیا پاورفیت چاق کننده است؟

قارچ شیتاکه تنها ماده تشکیل دهنده پاورفیت است که کالری بسیار کمی دارد. این قارچ حاوی ترکیباتی است که هر کدام به نوعی در متابولیسم چربی ها و کاهش چربی های بدن نقش دارند. این قارچ حاوی ترکیباتی مانند ویتامین های گروه ب و برخی مواد معدنی است که تأثیر فوق العاده ای در تبدیل غذا به انرژی دارند و از افزایش وزن پیشگیری می کنند.
آنزیم های لیپوپروتئین موجود در شیتاکه، اسید های چرب غیرتصفیه شده را کاهش می دهند و وجود ماده ای به نام بتاگلوتان در این قارچ، منجر به کاهش میل به مصرف غذا می شود. بنابراین؛ مکمل پاورفیت در افزایش وزن تأثیری ندارد و بدون نگرانی از چاق شدن، می توانید این قرص را طبق دوز پیشنهادی پزشک مصرف نمایید.

موارد مصرف کپسول پاورفیت

نحوه مصرف قرص پاورفیت

برای درمان کمکی HPV: روزانه 2 کپسول (یکی قبل از صبحانه و یکی قبل از ناهار)، به مدت سه تا شش ماه

برای بهبود سیستم ایمنی: روزانه 2 کپسول (یکی قبل از صبحانه و یکی قبل از ناهار)، به مدت حداقل 1 ماه در زمان تغییر فصل و در اولین دوره سرماخوردگی

برای بهبود انرژی بدن: روزانه 1 تا 2 کپسول، قبل از صبحانه و یا ناهار

کودکان 1 تا 8 ساله: روزانه 1 کپسول قبل از صبحانه
با توجه به خاصیت انرژی بخشی این محصول، بهتر است بعد از ساعت 4 بعد از ظهر استفاده نشود.

حتماً بخوانید:
همه چیز در مورد مکمل غذایی آناکپس (Anacaps)

همه چیز در مورد مکمل غذایی آناکپس (Anacaps)

معرفی مکمل غذایی آناکپس قرص آناکپس محصول شرکت دوکری(DUCRAY) کشور فرانسه است. مکمل غذایی آناکپس برای جلوگیری از ریزش مو و تقویت ناخن و پوست بکار رفته…

عوارض پاورفیت

تا کنون عارضه خاصی از مصرف مکمل پاورفیت گزارش نشده است، مگر در حالتی که بیش از دوز مصرفی توصیه شده توسط پزشک، این مکمل را مصرف کنید.
البته ممکن است به علت وجود قارچ شیتاکه در این مکمل، مصرف طولانی مدت آن، عوارضی مانند اختلالات گوارشی، ایجاد خارش و کهیر روی پوست در مواجهه با آفتاب، واکنش های آلرژیک و یا مشکلات تنفسی در صورت مصرف دوز بالای این مکمل رخ دهد.

بنابراین، در صورت:

ابتلا به هر نوع بیماری خاص
بارداری یا شیردهی
ابتلا به بیماری های خود ایمنی
ابتلا به اختلال خونی به نام سندرم هیپرئوزینوفیلیک
قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید و به هیچ عنوان، میزان مصرف مکمل را خودسرانه افزایش ندهید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
2.5 از 5 (4 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits