دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
فواید باورنکردنی کپسول لیوکس آرایکس 
1
زمان مطالعه: 4 دقیقه
کپسول لیوکس آرایکس یک مکمل عالی برای محافظت از کبد با خواص آنتی اکسیدانی بالاست. عصاره های گیاهی بکار رفته در این کپسول به رفع سموم و بیماریهای کبدی کمک کرده و سلامت عمومی فرد را افزایش می دهند.

منافع درمانی کپسول لیوکس آرایکس اس تی پی فارما

کپسول لیوکس آرایکس یک مکمل عالی برای محافظت از کبد با خواص آنتی اکسیدانی بالاست. عصاره های گیاهی بکار رفته در این کپسول به رفع سموم و بیماریهای کبدی کمک کرده و سلامت عمومی فرد را افزایش می دهند.

ویژگیهای کپسول لیوکس آرایکس

  • کمک به کاهش تخریب سلول های کبدی به عنوان یک انتی اکسیدان قوی
  • کمک به تولید بیشتر صفرا و در نتیجه کاهش چربی خون
  • کمک به بازسازی سلول های کبدی و بهبود عملکرد آن
  • کمک به رفع سوء هاضمه و یا ترشح اسید معده
  • کمک به دفع سموم کبدی و دستگاه گوارشی

روش مصرف کپسول لیوکس آرایکس

روزانه سه مرتبه و هر مرتبه یک عدد کپسول همراه با وعده غذایی با یک لیوان آب و یا مطابق با دستور پزشک مصرف شود.

لیوکس آرایکس

شرح مزایای مصرف کپسول لیوکس آرایکس

عصاره کنگرفرنگی:

کنگر فرنگی دارای خواص کاهش چربی و دفع سموم کبدی است. همجنین به رفع مشکلات سوءهاضمه و پیشگیری از سنگ کیسه صفرا کمک می کند.

عصاره برگ چغندر:

در آزمایشات حیوانی نشان داده شده که چغندر چربی های کبدی را کاهش می دهد. همچنین در پاکسازی کبد از سموم نقش بسزایی دارد. بطور کلی چغندر قند باعث بهبود عملکرد کبد می شود.

عصاره ریشه قاصدک:

این گیاه برای کمک به درمان بیماری های التهابی مجاری ادراری و سوءهاضمه استفاده می شود. همچنین برای رفع اختلالات کبد و کیسه صفرا، بواسیر، تراکم در سیستم پورتال، نقرس، اختلالات روماتیسمی، اگزما، و سایر اختلالات پوستی کاربرد دارد.

عصاره دانه خارمریم:

مواد تشکیل دهنده این گیاه به جلوگیری از ورود سموم به کبد کمک می کنند. سیلیمارین موجود در خار مریم با افزابش سنتز پروتئین ریبوزومی، توانایی احیاکنندگی کبد را دارد. همچنین به عنوان یک پادزهر برای جلوگیری از مسمومیت قارچی استفاده می شود.

عصاره ریشه زردچوبه:

از سال های قبل، زردچوبه به عنوان تصفیه کننده معده و خون در طب سنتی استفاده می شده است. همچنین برای درمان بیماری های کبد، و بیماری های پوستی و بهبود زخم ها موثر است. همچنین از آن برای بهبود سردرد، برونشیت، سرماخوردگی، عفونت ریه، فیبرومیالژیا، جذام، تب، مشکلات قاعدگی و سرطان استفاده می شود.

ریشه تربچه سیاه:

این گیاه به عنوان یک سم زدای قوی برای رفع اختلالات معده و روده و مشکلات مجاری صفراوی، استفاده می شود. همچنین برای درمان عفونت و التهابات دستگاه تنفسی، برونشیت، تب و سرماخوردگی کاربرد دارد. ریشه این گیاه آنزیم های گوارشی و صفرا را تحریک می کند و قادر به مبارزه با میکروارگانیسم ها است.

اینوسیتول:

یک ماده شبیه ویتامین است و عضلات کبد و مغز را تحت تاثیر قرار می دهد. اینوسیتول یک منبع مغذی از اسید گلوکورونیک که برای سم زدایی و چربی زدایی از کبد بسیار موثر است.

آستاکسانتین:

رنگدانه مایل به قرمز که متعلق به یک گروه از مواد شیمیایی به نام کاروتنوئید است. یک آنتی اکسیدان قوی است که نه تنها اکسیداسیون را داخل کبد کاهش می دهد بلکه از آسیب به DNA و سرطان کبد جلوگیری می کند.

ویتامین های ب ۶ و ب ۱۲:

بیماری های کبدی می تواند ناشی از کمبود ویتامین های ب در بدن باشد. این ویتامین ها به درمان بسیاری از بیماری ها از جمله اختلالات کبدی و گوارشی، آلزایمر، اوتیسم، دیابت، سردردهای میگرنی، آسم، گرفتگی های عضلانی، ورم مفاصل، آلرژی، آکنه های پوستی کمک می کند.

قرص

هشدار مصرف کپسول لیوکس آرایکس

  • این محصول مکمل غذایی بوده و برای تشخیص، پیشگیری یا درمان نمی باشد.
  • زنان باردار و شیرده حتماً قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنند.
  • در صورت مصرف هرگونه دارو، قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید.
  • مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید.

روش نگهداری کپسول لیوکس آرایکس

در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

بیشتر بخوانید:

کپسول لیورسیل (liversil) درمان بیماریهای التهابی کبد و کبد چرب

فواید باورنکردنی قرص سینارکول دینه برای سلامتی

همه چیز در مورد قرص لیورکر هلث اید(LIVERCARE)موارد مصرف و عوارض

separator line



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits