دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کاربردهای درمانی فست جوینت پلاس جنیون هلث
1
زمان مطالعه: 5 دقیقه
فست جوینت پلاس جنیون هلث یک مکمل عالی برای کمک به کاهش التهاب، درد و سفتی مفاصل است. این مکمل حاوی ترکیباتی است که در کنار هم سلامت مفاصل را حفظ کرده و بهبود می بخشند.


موارد مصرف فست جوینت پلاس جنیون هلث

فست جوینت پلاس جنیون هلث یک مکمل عالی برای کمک به کاهش التهاب، درد و سفتی مفاصل است. این مکمل حاوی ترکیباتی است که در کنار هم سلامت مفاصل را حفظ کرده و بهبود می بخشند. اثرات سینرژیک ترکیبات موجود در این مکمل باعث تسریع بهبود درد مفاصل شده و وضعیت تحرک فرد را بهبود می بخشد.

روش مصرف فست جوینت پلاس جنیون هلث

روزانه 1 تا 3 نوبت، هر نوبت 2 کپسول همراه غذا به منظور کاهش التهاب و رهایی از علائم استئوآرتریت مانند درد و سفتی مفاصل مصرف شود.

مزایای مصرف فست جوینت پلاس جنیون هلث

MSM یک ترکیب طبیعی از سولفور است که در میوه و سبزیجات تازه، شیر، ماهی و غلات یافت می شود و یک ترکیب بی بو، بی مزه، سفید رنگ و محلول در آب استکه در حالت جامد خالص بلوری شکل است. MSM روی کاهش التهابات مفصلی حتی بیشتر از COX2 و NSAIDها مؤثر است. تحقیقات متعددی نشان داده است که MSM می تواند در بهبود و کاهش درد و التهاب ناشی از استئوآرتریت، روماتیسم و نقرس مرثر باشد.

جینجر گیاهی است که برای درمان بسیاری از بیماری های تغذیه ای، آرتریت و استئوآرتریت به کار میرود. مطالعات متعدد، اثرات سودمند آنرا در کاهش دردهای آرتریت نشان می دهند. جینجر حاوی Zingibain است که یک آنزیم پروتئولیتیک خاص محسوب می شود. پژوهش ها می گویند که آنزیم های پروتئولیتیک ویژگی های ضد التهابی دارند و می توانند سبب کاهش درد مفاصل شوند. مطالعات نشان می دهند که عصاره جینجر COX-2 و TNF-Alpha را مهار می کند و اثر التهابی اش را نشان می دهد. جینجر همچنین تهوع و استفراغ را کاهش داده و نیز در درمان تهوع ناشی از مصرف داروهای شیمی درمانی مؤثر است. مطالعات دیگر می گویند که جینجر می تواند هلیکو باکتر پیلوری ( عامل زخم معده) را از بین ببرد.

Boswellia serrata resin extract گیاهی است حاوی بوسولیک اسید که گونه های مختلف آن در هند و آفریقای شمالی می روید. مطالعات حیوانی اثرات ضد التهابی عصاره ی این گیاه را نشان می دهد. البته مکانیسم عمل آن با NSAID ها متفاوت است و بیشتر سبب مهار 5-لیپوکسی ژناز می شود. علائه بر اثرات ضد التهابی و ضد آرتریت بوسولیا، نتیجه ی تحقیقات روی 30 بیمار مبتلا به پوکی استخوان به ویژه در ناحیه زانو که تحت درمان با گیاه بوسولیا قرار گرفتند نشان داد که بعد از 8 هفته انعطاف پذیری در ناحیه ی زانو در این افراد بیشتر شده و بیماران قادرند فواصل بیشتری را پیاده روی کنند و میزان تورم زانوها کمتر شده است.

Jupiter berry powder این گیاه شامل حدود 30% قند و مقدار کمی از کاتچین ها، فلاونوئیدها و کوآنتوسیانیدین ها می باشد. در سوئد از سرو کوهی جهت ترمیم زخم ها و مفاصل ملتهب استفاده می شده است. مطالعات نشان می دهد که سرو کوهی می تواند سنتز پروستاگلاندین ها را مهار کند، شاید به همین دلیل قادر به تسکین دردهای مفصلی می باشد.

Curcuma longa نام ماده مؤثره زردچوبه که عامل زرد این گیاه است Curcumin است که به نظر می رسد اثرات ضد التهابی آن به دلیل مهار پروستاگلاندین ها، لوکوترین ها و COX-2 است. برخی مطالعات بالینی پیشنهاد می کنند که زردچوبه می تواند سبب بهبود علائم آرتریت روماتوئید شود. زردچوبه بیان صدها ژن درگیر در تورم و تخریب مفاصل را تصحیح کرده و مانع افزایش استئو کلاست ها می شود. پیشنهاد شده که مهار KF-kB ممکن است مهمترین مکانیسم اثر ضد التهابی زردچوبه باشد. همچنین احتمالاً زردچوبه مسیرهای التهابی را مسدود کرده و جلوی پاسخ های التهابی سریع را می گیرد.

Devil’s claw root extract پنجه شیطان گیاه بومی آفریقای جنوبی است و نام آن از قلاب های کوچک روی میوه های گیاه گرفته شده است. اجزاء فعال در پنجه شیطان ایریدوئید گلیکوزیدهایی هستند به نام هارپاگوزایدها که در ریشه گیاه یافت می شود.

بر اساس مطالعه ای در مجله Ethnophamacology فروش پنجه شیطان در آلمان در سال 2001 حدود 30 میلیون یورو تخمین زده شد که تقریباً 70% آن نسخه های روماتیسم بوده است. در یک مطالعه ی 4 هفته ای، 31 فرد، دو بار در روز، 480 میلی گرم عصاره پنجه شیطان و 32 فرد، فقط دارو نما دریافت کردند. مطالعات کاهش معناداری، در درد افرادی که دارو دریافت کرده اند در مقایسه با افرادی که دارونما دریافت کرده بودند را نشان می داد. در یک مطالعه کلینیکی معتبر روی اثرات پنجه شیطان مدارک معتبری یافت شد که دوز استاندارد 50 – 100 میلی گرم ماده مؤثره ی هارپاگوزاید بهبود قابل توجهی در دردهای نامشخص کمر در پی دارد. مکمل های حاوی پنجه شیطان سبب کاهش درد و بهبود عملکردهای فیزیکی فرد مبتلا به استئوآرتریت می شوند.

Genuine Health Fast Joint Plus

هشدار مصرف فست جوینت پلاس جنیون هلث

  • در افراد مبتلا به زخم معده، اثنی عشر و نارسایی کلیوی غیر مجاز است.
  • در صورت بروز هرگونه حساسیت مصرف قطع گردد.
  • دیابت، سنگ صفراوی، بیماری های قلبی، فشار خون بالا
  • انسداد مجاری صفراوی، مصرف داروهای ضد آریتمی
  • در صورت مصرف داروهای رقیق کننده خون با پزشک مشورت نمایید
  • در صورت التهاب یا عفونت گوارشی، ناراحتی گوارشی پایدار از ادامه درمان خودداری نمایید.
  • مصرف در دوران بارداری و شیردهی مجاز نمی باشد.

روش نگهداری فست جوینت پلاس جنیون هلث

در محل خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

بیشتر بخوانید:

فواید مصرف مکمل گیاهی سورنجان ( درد مفاصل)

قرص جوینت آر ایکس و مزایای باورنکردنی آن برای محافظت از مفاصل

مزایای باورنکردنی قرص جوینتیس در کاهش دردهای مفصلی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  
    توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits