دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
فواید عالی قرص کلاژن ساز اکتیو پلاس الیمپ
1
زمان مطالعه: 7 دقیقه
کلاژن ساز اکتیو پلاس الیمپ کلاژن هیدرولیز شده را ارائه می دهد که جزء طبیعی از پوست است و به پوست کمک می کند تا ثبات و قابلیت ارتجاعی خود را حفظ کند.

آشنایی با قرص کلاژن ساز اکتیو پلاس الیمپ


کلاژن ساز اکتیو پلاس الیمپ کلاژن هیدرولیز شده را ارائه می دهد که جزء طبیعی از پوست است و به پوست کمک می کند تا ثبات و قابلیت ارتجاعی خود را حفظ کند. فرمول همچنین حاوی مواد معدنی مانند کلسیم و منیزیم است که کمک به حفظ و نگهداری استخوان ها و ویتامین ها، مانند ویتامین C می کنند، که منجر به تشکیل کلاژن طبیعی برای عملکرد طبیعی استخوان ها، غضروف ها و پوست می شود.

ویژگیهای قرص کلاژن ساز اکتیو پلاس الیمپ

  • حفظ و نگهداری از انعطاف پذیری و مقاومت پوست
  • خوردن کلاژن برای جوان سازی پوست بسیار موثر است.
  • کلاژن یک پروتئین است که نقش بسیار مهمی در بافت پوست بدن باز می کند.
  • می تواند به حذف چین و چروک ها، جای زخم ها و مانند آن ها کمک کند.
  • در ساخت تاندون، رباط و غضروف نقش به سزایی دارد.
  • موجب افزایش استحکام پوست شده و مانع از تغییرات ساختاری پوست می شود

کلاژن اکتیو

مزایای مصرف قرص کلاژن ساز اکتیو پلاس الیمپ

کلاژن یکی از فراوان ترین پروتین‌های بدن ما است و عملکرد های متفاوتی دارد. کلاژن موجب می‌شود تا شما پوستی صاف،‌ نرم و شاداب داشته باشید و همچنین عضلاتی قوی داشته باشید. به طور کلی کلاژن موجب چسبندگی و پوستگی بافت بدن می‌شود. از استحکام استخوان ها و انعطاف پذیری تاندون‌ها تا حفظ کشیدگی پوست همگی از وظایف و عملکرد های کلاژن محسوب می‌شود.

به حتم از متخصصین پوست و سلامت و همچنین گروه‌های زیبایی و دوستانتان نام کلاژن و ضرورت استفاده از آن را شنیده‌اید. کلاژن نه تنها در پوست بلکه برای عضلات، ‌خون،‌ استخوان،‌ غضروف و رباط‌ها نیز وجود دارد و نقش بسیار مهمی دارد. و به طور کلی می‌توانیم بگوییم کلاژن در حفظ اندام شما تاثیر بسیاری دارد. خوشبختانه بدن ما کلاژن را تولید می‌کند اما با افزایش سن میزان تولید کلاژن کاهش می‌یابد و لازم است آن را از منابع خارجی تامین کنیم.

برخی از رفتارهای ما می‌تواند در میزان تولید کلاژن اثر گذار باشد. به عنوان مثال سیگار کشیدن و مصرف مواد غذایی نامناسب موجب کاهش تولید کلاژن می‌شود و از طرفی مصرف برخی مواد غذایی می تواند تولید کلاژن در بدن را افزایش دهد. یکی دیگر از راه های تامین کلاژن بدن مصرف قیمت قرص کلاژن اکتیو پلاس است.

شما می‌توانید کلاژن مورد نیاز خود را از مواد غذایی تامین کنید. همچنین می‌توانید دز مشخص آن را به صورت قرص‌های کلاژن ساز به مانند اکتیو پلاس دریافت کنید. اما هنگام استفاده از قرص‌های کلاژن ساز چه مواردی را باید در نظر گرفت؟

منبع تامین کننده کلاژن در قرص‌های کلاژن ساز بسیار مهم است. گاهی افراد به مصرف قرص کلاژن حساسیت می‌دهند. این به دلیل مصرف کلاژن نیست بلکه بخاطر منبعی است که کلاژن از آن گرفته شده است. قرص‌های کلاژن ساز معمولا منبع خود را ذکر نمی‌کنند. منبع کلاژن می‌تواند از مرغ،‌ ماهی، گاو یا تخم مرغ گرفته شود. اگر به این مواد حساسیت دارید در انتخاب قرص کلاژن ساز خود دقت کنید.

یکی از مواردی که در انتخاب قرص کلاژن ساز تاثیر گذار است کیفیت و قیمت است. قیمت قرص‌های کلاژن ساز متفاوت است. شما می توانید قرص کلاژن اکتیوپلاس را از سایت‌های اینترنتی و داروخانه ها تهیه کنید. همچنین می‌توانید از پزشک خود بخواهید تا در صورت احتیاج آن را برای شما تجویز کند.

اینکه مکمل اضافه کلاژن مصرف کنید یا خیر، کاملا به شیوه زندگی شما و خود شما بستگی دارد. اگر جوان هستید و تغذیه ای سالم دارید، مکمل و قرص کلاژن ساز اکتیو پلاس تاثیری در بدن شما نخواهد گذاشت. اما برای افراد مسن که میزان تولید کلاژن در بدنشان کاهش یافته است مکمل های کلاژن می‌تواند مفید باشد. هرچند که شما می‌توانید کلاژن مورد نیاز خود را از مواد غذایی و به روش طبیعی دریافت کنید. که در این صورت لازم است به رژیم غذایی و مواد غذایی مورد مصرفتان دقت کنید تا مواد مورد نیاز بدنتان را دریافت کنید.

روش مصرف قرص کلاژن ساز اکتیو پلاس الیمپ

قرص کلاژن ساز اکتیو پلاس الیمپ برحسب نیاز و طبق دستور پزشک تجویز خواهد شد.

قرص

عوارض قرص کلاژن ساز اکتیو پلاس الیمپ

بسیاری از افرادی که از پودر و قرص‌های کلاژن ساز استفاده کرده اند از طعم بد آن شکایت کرده اند. البته ایجاد طعم بد جز مواردی نیست که بتوانیم آن را به عوارض قرص کلاژن ساز مطرح کنیم. اما باعث آزار مصرف کنندگان می شود. اگر قرص‌های کلاژن ساز مثل اکتیو پلاس را با آب میوه یا شیر مصرف کنید، از طعم بد آن در امان خواهید بود. اما سعی کنید از آب میوه های اسیدی مثل آب پرتقال استفاده نکنید زیرا اثر بخشی قرص کلاژن را کاهش می‌دهد.

یکی از عوارض قرص‌های کلاژن ساز افزایش کلسیم در بدن و ایجاد هایپرکلسیمی است. از آنجایی که قرص‌های کلاژن ساز مانند اکتیوپلاس از منابع دریایی مانند غضروف کوسه و صدف ها تهیه می‌شوند دارای کلیسم بسیار بالایی هستند. افزایش میزان کلسیم در بدن موجب ایجاد مشکلاتی مثل خستگی مزمن، درد استخوان،‌ حالت تهوع و ریتم غیر طبیعی قلب می‌شود.

توجه داشته باشید که اگر افزایش کلسیم برای شما خطرناک هست، در میزان مصرف مکمل کلاژن ساز دفت کافی را داشته باشید. هر چند که درصد بسیار بالایی از افراد کمبود کلیسم دارند اما لازم است بر این نکته نیز دقت لازم را داشته باشید تا از هایپرکلسیمی در امان باشید.

افزایش حساسیت‌های پوستی یکی از عوارض قرص‌های کلاژن ساز است. این واکنش ها یک پاسخ غیر طبیعی بدن است و به منبع تهیه قرص کلاژن برمی‌گردد. بسته به اینکه از کدام یک از انواع کلاژن استفاده می‌کنید،‌ و همچنین بسته به نوع واکنش بدن حساسیت های مختلفی گزارش شده است. برخی احساس خیسی در صورت داشته اند و برخی دچار قرمزی، خارش و سوزش شده اند. اگر به تخم مرغ و یا ماهی حساسیت دارید ممکن است دچار حساسیت های شدید شوید. در این صورت بهتر است از دوزهای بسیار کم مصرف خود را شروع کنید.

نکته بسیار مهم این است که کلاژن در بدن تولید می‌شود و بعد از آب فراوان‌ترین ماده در بدن است. بنابراین به مانند آب هیچکس به کلاژن حساسیت نمی‌دهد و حساسیت های ایجاد شده در مصرف قرص کلاژن به منبع تهیه کلاژن بر می‌گردد.

توصیه ها در رابطه با قرص کلاژن ساز اکتیو پلاس الیمپ

  • قرص کلاژن ساز اکتیو پلاس الیمپ را از مراکز معتبر و داروخانه ها تهیه کنید.
  • قرص کلاژن ساز اکتیو پلاس الیمپ را بیش از دوز تجویزی مصرف نکنید.
  • در صورت ابتلا به بیماری و مصرف هرگونه دارویی پزشک را در جریان قرار دهید.
  • قرص کلاژن ساز اکتیو پلاس الیمپ را با تجویز پزشک در دوران بارداری و شیردهی مصرف کنید.
  • قرص کلاژن ساز اکتیو پلاس الیمپ را در جای خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.

separator line

بیشتر بخوانید:

معرفی و شناخت ۲۰ ماده غذایی دارای کلاژن و الاستین بالا

کلاژن چیست ؟ کاربرد و راههای افزایش کلاژن در بدن

طرز تهیه ۵ ماسک کلاژن ساز و بسیار قوی خانگی

separator line



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  
    توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits