دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
فواید بی نظیر AAKG اکستریم الیمپ
1
زمان مطالعه: 5 دقیقه
AAKG اکستریم الیمپ محصولی فوق العاده برای افزایش قدرت ، استقامت عضلات و افزایش توان جنسی می باشد این مکمل به شکل یک آلفاکتوگلوتارات آرژنین (AAKG) جذب شده و رژیم غذایی شما را تکمیل می کند


آشنایی با AAKG اکستریم الیمپ

AAKG اکستریم الیمپ محصولی فوق العاده برای افزایش قدرت ، استقامت عضلات و افزایش توان جنسی می باشد . AAKG اکستریم الیمپ به شکل یک آلفاکتوگلوتارات آرژنین (AAKG) جذب شده و رژیم غذایی شما را با مکمل ال - آرژنین تکمیل می کند. آرژنین AAKG الیمپ اولین مکملی است که شامل 1250 میلی گرم آرژنین خالص در هر کپسول می باشد .

آرژنین عنصری است که ترکیبات زیستی بدن از آن شکل می گیرند، از جمله اگماتین و اکسید ازت (NO). این موارد برای حفظ اندام، ایجاد ظرفیت عملیاتی و حفظ عملکرد جنسی مهم هستند. همچنین آرژنین این امکان می دهد که مقدار کافی خون، اکسیژن و غذا به بافت عضلانی برسد و رشد عضله را تسهیل کرده و چربی بدن و عضلات را کاهش می دهد.

مطالعات علمی دقیق و دانشگاهی نشان می دهد که رساندن 2 گرم آرژنین خالص طی 5 هفته به بدن افراد ورزشکار باعث افزایش قدرت عضلات ، بالارفتن استقامت و کاهش میزان چربی بدن می شود

ویژگی های AAKG اکستریم الیمپ

  • مهم ترین و قوی ترین آمینو اسید مردانه
  • حاوی دو منبع پروتئینی عالی ( پروتئین وی و پروتئین مرغ)
  • افزایش دهنده حجم عضلات در سریعترین زمان ممکن
  • حافظ تعادل ازت در بدن و مانع کاتابولیزم در حین تمرینات
  • غنی ترین منبع پروتئین در زمان کاهش وزن
  • موثر در بازسازی بافت ماهیچه ها پس از تمرینات ورزشی
  • افزایش قدرت جنسی

مکمل

مزایای مصرف AAKG اکستریم الیمپ

آلفاکتوگلوتارات آرژنین ترکیبی طبیعی از مواد: L-آرژینین و آلفا ketoglutarate می باشد این مکمل محبوب بدنسازان و ورزشکاران دیگر رشته های قدرتی می باشد.

آرژنین آلفا Ketoglutarate اصلی ترین ماده در سنتز اکسید نیتریک محسوب می شود که موجب باز و گشاد شدن رگ های خونی و در نتیجه افزایش جریان خون در آن ها می شود.استفاده از این محصول موجب می شود که میزان اکسیژن و مواد مغزی در بدن افزایش یابد و در نتیجه ماهیجه ها بتوانند فشار بیشتری را تحمل کنند. ال-آرژنین همچنین باعث بالارفتن طبیعی میزان ترشح هورمون رشد می شود و سیستم بدنی را به افزایش دادن حجم ماهیچه ها تحریک می کند.

آرژنین به هورمون گازی اکسید ازت تبدیل می شود. اکسید ازت تولید نوکلئوتید سایکلیک را تحریک می کند. در بافت عضلانی نوکلوتید سایکلیک در گردش خون و اکسیژن ، اسید آمینه ، کراتین و توزیع عناصر انرژی دخالت کرده و در تولید قدرت و آنابولیزم پروتئین نقش دارد. بنابراین، این موارد منجر به افزایش قدرت و رشد عضلانی می شود. از سوی دیگر، در سلول چربی، نوکلئوتید سایکلیک فرآیند لیپوز و ترموژن را افزایش می دهد یعنی جداسازی سلولهای چربی اضافی که انرژی حرارتی آزاد می کند.

در این واکنش، آرژنین به پلی آمین تبدیل می شود که برای سنتز پروتئین حیاتی است. پلی آمین نه تنها به کمک پروتئین بافت عضلانی می آید بلکه سلولهای جدید عضلانی نیز می سازند! بنابراین آرژنین به شکل غیر مستقیم موجب رشد دائم عضلانی می شود. در این واکنش، آرژنین به اگماتین تبدیل می شود که یک آمین است و دارای خصوصیات مشابه مواد ترموژنیک از جمله یوهیم باین است.

اگماتین میزان نوکلئوتید سایکلیک را افزایش می دهد و همانطور که در نکته اول ذکر شد موجب رشد عضله و کاهش چربی می شود. در ضمن، آرژنین به شکل کراتین مبدل می شود که در نکات فوق ذکر نشد چون منابع کراتین زیاد است. آرژنین کاملاً به دی اکسید کربن و آب تبدیل می شود. این واکنش توسط یک متابولیت غیر مستقیم آرژنین یعنی آلفاکتوگلوتارات (AKG) منع می شود و این ماده در تزویج با آرژنین AAKG را ایجاد می کند که حالت فعال شده این آمینواسید را تکثیر می نماید.

آرژنین آمینو اسیدی است که بدن به صورت طبیعی قادر به ساخت آن نیست و از این جهت باید از طریق منابع غذائی که سرشار از این آمینو اسید هستند آرژنین خود را تامین کنید.آرژنین در مقادیر بالا در آجیل‌ها و دانه‌ها نظیر بادام زمینی‌ و بادام یافت می شود.

اخیرا مکمل‌های حاوی آرژنین در حال افزایش محبوبیت روز افزونی هستند زیرا این آمینو اسید توانایی تولید نیتریک اکسید، پاکسازی رادیکال‌های آزاد، پیام رسانی به سلول‌های ماهیچه ای، تنظیم هورمون رشد، پاکسازی کلسترول‌های بد و بهبود متابولیسم چربی‌‌ها را دارا می‌باشد.آرژنین همچنین به تنظیم سطح نمک بدن نیز کمک می‌کند.به همین دلیل این مکمل مورد علاقه بسیاری از بدن سازان حرفه ای می‌باشد زیرا تجمع آب زیاد درون بدن باعث میشود بدن این افراد نرم و باد کرده به نظر آید و تفکیک عضلانی را با اختلال مواجه کند. قابلیت احتباس نیتروژن توسط آرژنین بین بدن سازان و جوامع علمی‌ امروزه به خوبی‌ شناخته شده است.همچنین باور بر این است که وجود آرژنین برای عضله‌ سازی به دلیل قابلیت انبساط عروق و همچنین قابلیت شرکت آن در سنتز پروتئین ضروری می‌باشد.

برخی از شرکت ها این مکمل را به همان نام آرژنین تولید و به فروش می رساند و برخی دیگر مکمل آرژنین به همراه آلفاکتوگلوتارات یعنی AAKG تولید و به فروش میرسانند .

مکمل الیمپ

نحوه مصرف AAKG اکستریم الیمپ


به منظور افزایش استقامت ، 1 کپسول را قبل و پس از تمرین یا قبل از خواب مصرف کنید . به منظور بهبود عملکرد جنسی 1 الی 2 کپسول قبل از فعالیت جنسی مصرف شود.

توصیه ها در رابطه با مصرف AAKG اکستریم الیمپ

  • AAKG اکستریم الیمپ را از مراکز معتبر و داروخانه ها تهیه کنید.
  • پیش از مصرف AAKG اکستریم الیمپ با پزشک خود مشورت کنید.
  • از مصرف بیش از اندازه توصیه شده AAKG اکستریم جدید الیمپ پرهیز کنید .
  • AAKG اکستریم الیمپ را از دسترس کودکان دور نگهدارید.

separator line

بیشتر بخوانید:

آشنایی با فواید بی نظیر کپسول ال آرژنین دوبیس

همه چیز در مورد داروی آرژنین (L Arginine )

آشنایی با موارد مصرف قرص ای ای کا جی (AAKG)

separator line



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits