دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
معرفی مکمل بی سی ای ای اکسپلود الیمپ 
1
زمان مطالعه: 6 دقیقه
بی سی ای ای اکسپلود الیمپ با کیفیت‌ترین اسیدآمینه شاخه‌دار(BCAA) می‌باشد که با ال - گلوتامین و ویتامین b6 غنی شده است. این مکمل تا 6000 میلی‌گرم خالص‌ترین آمینو اسید را در هر وعده برایتان فراهم می‌کند

آشنایی با مزایای بی سی ای ای اکسپلود الیمپ

بی سی ای ای اکسپلود الیمپ با کیفیت‌ترین اسیدآمینه شاخه‌دار (BCAA) می‌باشد که با ال - گلوتامین و ویتامین b6 غنی شده است. این مکمل تا 6000 میلی‌گرم خالص‌ترین آمینو اسید را در هر وعده برایتان فراهم می‌کند. این آمینو اسیدها مواد اساسی در تشکیل عضله ها بوده و تا 40% وزن خشک آن رابه خود اختصاص می دهند. بی سی ای ای الیمپ به نوعی آجر بنای آنابولیک به شمار رفته و کمک می‌کند عضلانی سفت و سخت داشته باشید.

ویژگی‌های بی سی ای ای اکسپلود الیمپ

  • قابلیت جذب فوری به منظور تولید انرژی
  • موثر در بازتولید عضلات
  • تاثیر ضدکاتابولیکی و مانع از هم پاشیدگی عضلات
  • کاهش دهنده احساس خستگی
  • ازدیاد متابولیسم اسید آمینه‌ها
  • کمک به بازسازی و محافظ بافت های ماهیچه‌ای
  • رشد و نگهداری نیتروژن
  • افزایش حجم و قدرت و افزایش انرژی

پودر ورزشی

ترکیبات بکار رفته در بی سی ای ای اکسپلود الیمپ

  • 30% آمینو اسید‌ (15% ال - لوسین و 15% ال – والین و ل – ایزولوسین)
  • 10% ال – گلوتامین
  • 2% ویتامین B6
  • تنظیم کننده اسیدیته برای اسید سیتریک
  • سدیم سیترات
  • شیرین کننده سدیم سیکلامات
  • بدون اسپارتام
  • سوکرالوز

مزایای مصرف بی سی ای ای اکسپلود الیمپ

BCAAs درصد بالایی از اسیدهای آمینه بدن انسان را تشکیل می دهند. همه آن ها با هم تقریبا 35 الی 40 درصد تمام آمینو اسیدهای بدن انسان را تشکیل داده و 14 الی 18 درصد از آن ها در ماهیچه های شما یافت می شوند. برخلاف سایر آمینو اسید ها BCAAs غالبا در عضلات بیشتر از کبد تجزیه شده و از این رو نقش مهمی در تولید انرژی در حین تمرین دارد. BCAAs نیز نقش های دیگری نیز در داخل بدن انسان دارند.

بدن انسان می تواند از آن ها به عنوان بلوک های ساختاری پروتئین و عضلات استفاده کند. همچنین ممکن است در تنظیم سطح قند خون با مراقبت از کبد و ذخایر قند موجود در عضلات و تحریک سلول های شما برای دریافت قند از جریان خون ، نقش داشته باشند. از میان سه مورد ذکر شده ، لوسین بیشترین تاثیر را در ظرفیت بدن انسان در ایجاد پروتئین عضلات دارد. ضمنا ، ایزولوسین و والین در تولید انرژی و تنظیم سطح قند خون موثرتر هستند.

آمینو اسیدهای زنجیره ای مواد مغذی ضروری هستند که بدن انسان از طریق پروتئین موجود در مواد غذایی همچون گوشت ، محصولات لبنی و حبوبات به دست می آورد. مکمل بی سی ای ای ضروری محسوب می شود ، زیرا بر خلاف اسید آمینه های غیر ضروری بدن انسان قادر به تولید آن ها نیست. بنابراین حتما باید آن ها را از طریق مواد غذایی تامین کنید.

آمینو اسیدها، بلافاصله جذب جریان خون شده و به سرعت هضم می‌شوند در نتیجه سریعا به بافت عضلات می‌رسند و با تحریک آنابولیک به سنتز پروتئین و باز تولید آن پس از تمرین و ایجاد توده عضلانی کمک شایانی می‌کند. BCAA اکسپلود اگر قبل از تمرین مصرف شود از تجزیه پروتئین عضله جلوگیری می‌کند.

سطح بالای BCAA در بدن حین تمرین می‌تواند موجب کاهش تولید سروتونین در مغز گردد که خود به کاهش و تأخیر احساس خستگی کمک می‌کند اگر مایلید مدت زیادی تمرین شدید انجام دهید و در عین حال عضلات را در قبال تجزیه حفظ کنید BCAA اکسپلود الیمپ، مکملی کامل و عالی برای شماست!

بی سی ای ای اکسپلود محصولی است که به تمامی نیازهای شما پاسخ میدهد. دارای سه طعم دلچسب لیمو، پرتقال و آناناس بوده و قابلیت انحلال بسیار عالی به سبب وجود آمینو اسیدهای دارویی پر کیفیت بی سی ای ای ریز شده را دارد. به همین علت آمینو اسیدهای بی سی ای ای اکسپلود فوری جذب شده و به منظور انابولیک و فر آیند انرژی زایی در دسترس قرار می گیرند.

بی سی ای ای اکسپلود یک دوز افراطی است یعنی تا ۶۰۰۰ میلیگرم خالص ترین آمینو اسید بلوری بی سی ای ای در هر وعده که یک رکورد منحصر به فرد به شمار می رود! این آمینو اسیدها مواد اساسی در تشکیل عضله ها بوده و تا ۴۰% وزن خشک آن را به خود اختصاص می دهند! کاتابولیزم را فراموش کنید! دیگر اثری از کاتابولیزم باقی نمی ماند! انرژی بیشتر برای تمرین! خستگی کمتر! حفاظت کامل!

بی سی ای ای اکسپلود اگر قبل از تمرین مصرف شود از تجزیه پروتئین عضله جلوگیری میکند زیرا آمینو اسید زنجیره انشعابی در جگر و عضله به گلوکز تبدیل شده و میتواند به عنوان جایگزین منبع انرژی بکار رود. سطح بالای بی سی ای ای در بدن طی تمرین میتواند موجب کاهش تولید سروتونین در مغز گردد که خود به کاهش و تأخیر احساس خستگی کمک می کند اگر مایلید مدت زیادی تمرین شدید انجام دهید و در عین حال عضلات را در قبال تجزیه حفظ کنید بی سی ای ای اکسپلود محصول ایده آل شماست! بی سی ای ای اکسپلود حاوی مواد اولیه عالی در هر وعده برای تضمین رشد!

مکمل

روش مصرف بی سی ای ای اکسپلود الیمپ

روزانه 1 تا 2 وعده قبل از تمرین و پس از تمرین یا قبل از خواب میل کنید. هر وعده شامل 10 گرم پودر یا دو قاشق غذاخوری سر خالی را به 200 میلی‌لیتر آب اضافه کنید و پس از هم زدن بنوشید.

توصیه ها برای مصرف بی سی ای ای اکسپلود الیمپ

  • بی سی ای ای اکسپلود الیمپ را از مراکز معتبر و دارخانه ها تهیه کنید.
  • بیش از میزان دوز پیشنهادی روی محصول مصرف نکنید.
  • در صورت حساسیت به شیر، بادام، سویا یا تخم مرغ قبل از مصرف یا پزشک مشورت کنید.
  • افرادی که تحت درمان قرار دارند، بیماری خاص دارند یا خانم های باردار استفاده نکنند.
  • در صورت مشاهده هرگونه علائم حساسیت به پزشک مراجعه کنید.
  • بهتر است قبل از مصرف با مربی، پزشک و یا کارشناس تغذیه مشورت کنید.

separator line

بیشتر بخوانید:

فواید بی نظیر مکمل هلز بریث الیمپ

آشنایی با فواید مکمل اکستریم اسپید شات الیمپ

آشنایی با فواید کراتین اکسپلود الیمپ

مزایای عالی مکمل گین بولیک ۶۰۰۰ الیمپ

separator line



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  
    توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits