دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کمک به لاغری و کاهش وزن
2
زمان مطالعه: 6 دقیقه
کپسول آنتی فت 500 میلی گرم دوبیس در واقع گردآوری آوری تمامی مکمل‌های طبیعی و مفید برای کاهش بافت چربی بدن شماست که همگی در یک مکمل با نام آنتی فت قرار گرفته است.

معرفی کپسول آنتی فت 500 میلی گرم دوبیس

کپسول آنتی فت 500 میلی گرم دوبیس در واقع گردآوری آوری تمامی مکمل‌های طبیعی و مفید برای کاهش بافت چربی بدن شماست که همگی در یک مکمل با نام آنتی فت قرار گرفته است. مکمل آنتی فت شامل چای سبز، قهوه، فلفل، آکاسیا، اسکوتلاریا، CLA، کافئین، کلسیم، کرومیم، ال کارنیتین است.

کپسول 500 میلی گرمی آنتی فت دوبیس یکی از معدود مکمل‌هایی است که تنها چند روز پس از مصرف، اثربخشی آن را در بدنتان با کاهش محسوس بافت چربی کاملا حس می‌کنید. در کل، مکمل آنتی فت، به دلیل عملکرد و تاثیرگذاری بسیار بالا و سریع، مناسب افرادی است که در کوتاه مدت و ظرف چند روز نیاز به کاهش بافت چربی و کم کردن وزن دارند.

مصرف کپسول 500 میلی گرمی آنتی فت دوبیس به هیچ وجه همراه با عوارض نیست به شرطی که در مقادیر توصیه شده روی قوطی به مصرف آن بپردازید، در این صورت تا به حال عوارضی مشاهده نشده است. به‌طور کلی مکمل آنتی فت دوبیس، کاملا طبیعی بوده و همچنین به دلیل اینکه دارای مجوز سازمان غذا و دارو کشور ایران است، توزیع و مصرف آن مورد تأیید قرار گرفته است بنابراین بدون هرگونه عوارض است و با آرامش خیال می‌توانید مطابق دستور مصرف چاپ شده روی قوطی به مصرف آن بپردازید. بهترین روش استفاده از آنتی فت به این صورت است که همراه با هر وعده غذایی ۱ عدد قرص آنتی فت نیز میل کنید.

ویژگیهای کپسول آنتی فت 500 میلی گرم دوبیس

  • افزایش سوخت و ساز بدن
  • پشتیبانی از سطح انرژی
  • چربی‌سوزی
  • کاهش وزن بدن

کاهش وزن

مزایای مصرف کپسول آنتی فت 500 میلی گرم دوبیس


باید توجه داشته باشید که درمان اصلی برای افرادی که اضافه وزن و چاقی شدید دارند، رژیم لاغری و ورزش است اما داروهایی هم تحت عنوان قرص چربی سوز وجود دارند که می‌توانند تا حدی به روند لاغر شدن افراد چاق کمک کنند. به طور کلی قرص‌های چربی سوز اغلب دارای کافئین (باعث افزایش تولید گرما در بدن می‌شوند) و افدرین (باعث افزایش اکسیژن رسانی به خون می‌شود) هستند و بر اساس این دو ماده باعث افزایش مصرف کالری می‌شوند. داروهای چربی سوز به علت کاهش سریع وزن، خیلی استفاده می‌شوند ولی باید بگوییم که بعضی افراد به این داروها خوب پاسخ نمی‌دهند.

مصرف آنتی فت دوبیس به هیچ وجه همراه با عوارض نیست به شرطی که در مقادیر توصیه شده روی قوطی به مصرف آن بپردازید، در این صورت تا به حال عوارضی مشاهده نشده است. بطور کلی مکمل آنتی فت دوبیس، کاملا طبیعی بوده و همچنین بدلیل اینکه دارای مجوز سازمان غذا و دارو کشور ایران می باشد، توزیع و مصرف آن مورد تایید قرار گرفته است بنابراین بدون هرگونه عوارض است و با آرامش خیال میتوانید مطابق دستور مصرف چاپ شده روی قوطی به مصرف آن بپردازید. فواید ترکیبات بکار رفته در کپسول آنتی فت 500 میلی گرم دوبیس در ادامه شرح داده شده است.

عصاره چای سبز:

چای سبز و عصاره آن باعث افزایش سوخت و ساز انرژی و چربی های ذخیره شده بدن و در نتیجه باعث کاهش وزن می شود.تحقیقات بر روی حیوانات و انسان نشان داده است که کافئین موجود در چای سبز افزایش ۲۸ تا ۷۰ درصدی ترموژنز در بدن می شود ، ترموژنز فرآیندی است که مربوط به تولید گرمای بدن در اثر هضم ، جذب و متابولیسم غذاها می باشد.

عصاره فلفل قرمز:

سبب بهبود متابولیسم شده و علاوه در تاثیر مثبت آن در سوخت و ساز بدن ، اشتها را کم می کند و برای کاهش .زن گزینه مناسبی می باشد ، همچنین فلفل قرمز فواید بسیاری برای بیماری های مختلف دارد.کاپسیسین موجود در فلفل قرمز گردش خون را بهبود می بخشد و باعث از بین رفتم سلول های سرطانی نیز می شود.

دانه قهوه:

مصرف این ماده سبب افزایش هوشیاری مغز و اعصاب ، برطرف کردن خستگی عضلات و ماهیچه ها ، کاهش اشتها از بین بردن یبوست افزایش حافظه ، بی خوابی و تحریک قوای جنسی می شود.

اسکوتلاریا:

عصاره این گیاه آرامش بخش می باشد و در درمان بی خوابی ، کلسترول بالا ، گرفتگی عروق (آترواسکلروز) ، تشنج ، آلرژی ها ، ناراحتی های عصبی و التهابات و اسپاسم ها نیز کاربرد دارد.

CLA (لینولئیک اسید کنژوگه):
این ماده در جلوگیری از سرطان ، آترواسکروز کاهش وزن موثر می باشد.

کافئین:

در تقویت حافظه ، کاهش خطر ابتلا به سرطان روده ، دهان ، حلق و تخمدان در زنان ، کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ و بروز بیماری های قلبی ، پوسیدگی دندان و نقرس ، افزایش انرژی و متابولیسم ، افزایش قدرت و تحمل عضلات در فعالیت های ورزشی نقش دارد.

اکاسیا:

محرک ملایم متوقف کننده جذب می باشد.

کروم پلی نیکوتینات:

کروم باعث کاهش اشتها (به خصوص کم کردن میزان میل و ولع نسبت به شیرینی جات) ، افزایش متابولیسم چربی ها ، کاهش سطح گلوکز خون و افزایش حساسیت نسبت به انسولین و در نتیجه مفید برای افراد مبتلا باه دیابت نوع ۲ و افزایش حجم ماهیچه ها و کمک به کاهش وزن می باشد.

ال کارنیتین:

نقش آن کمک به سوخت و ساز چربی در بدن از طریق انتقال اسید های چرب بلند زنجیره به داخل میتوکندری ها جهت بتا اکسیداسیون آن ها می باشد و در کاهش وزن ، بهبود بیماری های قلبی و دیابتی ، بهبود عملکرد ورزشکاران استقامتی و کاهش استرس اکستیواتیو موثر می باشد.

مکمل

روش مصرف کپسول آنتی فت 500 میلی گرم دوبیس

افراد بالای 18 سال روزانه 1 کپسول همراه با هر وعده غذایی ( روزانه 3 کپسول ) مصرف شود.

توصیه ها برای مصرف کپسول آنتی فت 500 میلی گرم دوبیس

  • کپسول آنتی فت 500 میلی گرم دوبیس را از مراکز معتبر و داروخانه ها خریداری کنید.
  • افراد مبتلا به بیماری‌های کلیوی، کبدی، قلبی و عروقی (به خصوص فشار خون بالا)، دیابتی، افراد دارای سابقه تشنج و بیماری صرع با مشورت و زیر نظر پزشک و یا کارشناس تغذیه مصرف نمایند.
  • افراد تحت درمان و یا دارای بیماری خاص و هم‌چنین خانم‌های باردار استفاده نکنند.
  • بهتر است قبل از مصرف با مربی، پزشک و یا کارشناس تغذیه مشورت کنید.
  • در صورت مشاهده هرگونه علائم حساسیت به پزشک مراجعه کنید.
  • بیش از میزان دوز پیشنهادی روی محصول مصرف نکنید.
  • هر سه کپسول در یک وعده مصرف نشود.
  • کپسول آنتی فت 500 میلی گرم دوبیس را در جای خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.

separator line

بیشتر بخوانید:

مکمل لاغری فور اور ترم (forever therm)

فواید مصرف مکمل لاغری لین فوراور (Forever Lean)

لاغری و کاهش وزن با مکمل گارسینیا کامبوجیا

قرص ال کارنیتین و خواص شگفت انگیز آن برای لاغری

separator line



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.5 از 5 (2 رای)  
    توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits