دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
معرفی پودر ایزوتونیک کربو انرژی شارژ دوبیس
2
زمان مطالعه: 4 دقیقه
پودر ایزوتونیک کربو انرژی شارژ دوبیس با قابلیت جذب بالا و حل شدن کامل سریع در آب و طعم دل انگیز پرتغال جایگزین مناسبی برای آب و کربوهیدرات به هنگام تمرین بوده و افزایش دهنده انرژی و استقامت در بدن می باشد.

فواید پودر ایزوتونیک کربو انرژی شارژ دوبیس

پودر ایزوتونیک کربو انرژی شارژ دوبیس با قابلیت جذب بالا و حل شدن کامل سریع در آب و طعم دل انگیز پرتغال جایگزین مناسبی برای آب و کربوهیدرات به هنگام تمرین بوده و افزایش دهنده انرژی و استقامت در بدن می باشد.

پودر ایزوتونیک کربو انرژی شارژ دوبیس حاوی نسبت ایده‌آلی از قندهای ساده (گلوکز و فروکتوز) و کربوهیدرات‌های پیچیده به منظور تامین انرژی مورد نیاز بدن، جلوگیری از افت قند خون در هنگام فعالیت بدنی و پیشگیری از تخلیه سریع ذخایر گلیکوژنی است.

پودر ایزوتونیک کربو انرژی شارژ دوبیس حاوی املاح سدیم، پتاسیم، منیزیم و کلر جهت کاهش احساس خستگی و پیشگیری از گرفتگی عضلات ، حاوی ویتامین های B1 و B6جهت کمک به سوخت و ساز کربوهیدرات ها ، حاوی ویتامین E جهت کاهش رادیکال های آزاد بوجود آمده هنگام فعالیت بدنی ، پیشگیری از اختلال عملکرد سیستم عصبی و عضلانی و با غلظتی بسیار نزدیک به خون و جذب سریع در دستگاه گوارش می باشد.

ویژگیهای پودر ایزوتونیک کربو انرژی شارژ دوبیس

  • جایگزینی کربوهیدرات
  • الکترولیت و آب حین تمرین
  • افزایش استقامت و کاهش خستگی در ورزش های طولانی
  • بهبود جذب آب در بدن
  • جلوگیری از افت قند خون
  • غلظت مناسب با جذب بالا
  • پیشگیری از گرفتگی عضلات
  • کمک به بازسازی ذخایر گلیکوژن
  • حاوی انواع ویتامین و مواد معدنی
  • نوشیدنی ورزشی (مناسب برای هنگام ورزش)

مکمل

مزایای مصرف پودر ایزوتونیک کربو انرژی شارژ دوبیس


مکمل های بدنسازی به بدن کمک می کنند تا تمام مواد مورد نیاز بدن برای ساخت عضلاتی حجیم و بدون چربی تامین شود . اگر مکمل ها با رژیم غذایی مناسبی همراه شوند ، باعث پیشرفت در تمارین و نتیجه ای قابل قبول می شوند . مکمل های ورزشی در ظاهر فیزیکی بدن و سلامت عمومی افراد تاثیر زیادی دارند . متاسفانه افراد زیادی از مزایای استفاده از مکمل ها آگاهی ندارند.

برای بسیاری از افراد ، کمبود انرژی برای وزنه زدن معضل بزرگی است . مکمل های ورزشی تاثیر بسزایی در افزایش انرژی دارند . اگر می خواهید با حفظ تمرکز فشار تمارین را افزایش دهید باید از مکمل های انرژی زا استفاده کنید . انواع مختلفی از این محصول در بازار موجود است که با استفاده از آن انرژی لازم برای تمرین در باشگاه را فراهم می کند .

پودر ایزوتونیک کربو انرژی شارژ دوبیس حاوی مخلوطی از کربوهیدرات های ساده و پیچیده، مجموعه ویتامین ها و مواد معدنی انحصاری است که هم به دلیل جلوگیری از تخلیه ذخایر گلیکوژنی و هم تامین آب و الکترولیت های از دست رفته حین ورزش های طولانی مدت، از بروز خستگی در ورزشکاران جلوگیری می نماید.

ویتامین های گروه B به ویژه ویتامین B1 موجود در این محصول، به سوخت و ساز کربوهیدرات ها کمک می کنند و ویتامین E به عنوان یک آنتی اکسیدان از فعالیت رادیکال های آزاد ناشی از واکنش های استرس اکسیداتیو جلوگیری می نماید. املاح سدیم، پتاسیم، منیزیم و کلرید که از راه تعریق دفع می شوند، نقش بسیار مهمی در انتقال پیام های عصبی از مغز به سیستم عصبی و ماهیچه ها داشته و در نهایت از بروز خستگی هنگام تمرین جلوگیری می نماید.

کربوشارژ، ایزوتونیک است یعنی به گونه ای تنظیم شده که غلظت محلول تهیه شده مطابق روش مصرف، بسیار به غلظت خون نزدیک بوده و در دستگاه گوارش به سرعت جذب می شود.

مکمل ورزشی

روش مصرف پودر ایزوتونیک کربو انرژی شارژ دوبیس

2پیمانه (45 گرم) از پودر را در 500 سی سی آب حل نموده و قبل ، حین و بعد از تمرین مصرف نمایید. 100 میلی لیتر از مخلوط را قبل از تمرین 250 میلی لیتر را حین تمرین 150 میلی لیتر را بعد از تمرین میل نمایید.

توصیه ها برای مصرف پودر ایزوتونیک کربو انرژی شارژ دوبیس

پودر ایزوتونیک کربو انرژی شارژ دوبیس را از مراکز معتبر و داروخانه ها تهیه کنید.
در صورت مشاهده هرگونه علایم حساسیت به پزشک مراجعه کنید. قبل از مصرف با مربی، پزشک و یا کارشناس تغذیه مشورت کنید.
افرادی که تحت درمان قرار دارند، بیماری خاص دارند یا خانم های باردار بدون اجازه پزشک مصرف نکنند.
بیش از میزان دوز پیشنهادی روی محصول مصرف نکنید.
هشدارهای روی جلد را قبل از مصرف مطالعه کنید.
افراد مبتلا به دیابت، فنیل کتونوری و بیماران کلیوی از این محصول استفاده نکنند.
در بیماران دیابتی مصرف محصول مجاز نمی باشد.
افراد زیر ۱۸ سال مصرف نکنند.

separator line


بیشتر بخوانید:

مکمل کراتین و نحوه صحیح مصرف آن

فواید بی نظیر مصرف مکمل بی سی ای ای (BCAA)

فواید بی نظیر مصرف مکمل پروتئین وی (Whey)

مکمل کافئین و تاثیرات مثبت آن بر بدنسازی

separator line



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (2 رای)  
    توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits