دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آشنایی با فواید پودر ماسل مس گینر دوبیس
1
زمان مطالعه: 5 دقیقه
پودر ماسل مس گینر دوبیس که حاوی 60 گرم پروتئین با کیفیت و 175 گرم کربوهیدرات در هر سروینک، به همراه ویتامین A، کلسیم، سدیم، پتاسیم و آهن می باشد، به عنوان مکملی مناسب جهت تأمین پروتئین، اسید آمینه و کربوهیدرات های مورد نیاز در حین ورزش شناخته می شود.

معرفی مزایای پودر ماسل مس گینر دوبیس


پودر ماسل مس گینر دوبیس که حاوی 60 گرم پروتئین با کیفیت و 175 گرم کربوهیدرات در هر سروینک، به همراه ویتامین A، کلسیم، سدیم، پتاسیم و آهن می باشد، به عنوان مکملی مناسب جهت تأمین پروتئین، اسید آمینه و کربوهیدرات های مورد نیاز در حین ورزش شناخته می شود. کربوهیدرات موجود در این محصول، سبب افزایش ذخایر گلیکوژن عضلات و در نتیجه افزایش انرژی ورزشکار می شود. همچنین از افت قند خون ورزشکاران نیز پیشگیری می نماید.

پروتئین موجود نیز باعث می شود سطح آمینو اسیدهای خون بعد از مصرف بالا رود و ماهیچه پروتئین مورد نیاز خود را برای ساخت و ساز خیلی سریع دریافت کند و حجیم شدن ماهیچه ها خیلی سریع اتفاق بیافتد. ویتامین A نیز سبب کمک به حفظ بینایی، سلامت پوست و غشاهای مخاطی مهم بدن، تقویت سیستم ایمنی و کمک به رشد و تشکیل استخوان ها می شود.

از طرفی کلسیم بکارگرفته شده نیز سبب تقویت استخوان ها می گردد. لازم به توضیح است که از استفاده بیش از اندازه و توصیه شده این فرآورده خودداری گردد چرا که سبب برهم خوردن تعادل نیتروژن شده و باعث ایجاد ناراحتی های کلیوی و اختلالات کبدی می گردد.

ویژگیهای پودر ماسل مس گینر دوبیس

  • افزایش وزن بدن
  • افزایش حجم عضلانی
  • پیشگیری از تحلیل عضلانی
  • بازسازی گلیکوژن و افزایش انرژی
  • تأمین پروتئین و کربوهیدرات های مورد نیاز ورزشکاران

مس گینر

مزایای مصرف پودر ماسل مس گینر دوبیس

مکمل های مس گینرز مکمل هایی با کالری بالا هستند که شامل سطوح مختلفی از پروتئین، چربی، کربوهیدرات، مواد معدنی، ویتامین ها، آمینو اسید و مکمل های مختلف دیگر می باشند. یک مکمل مس گینر دارای سطوح پایین تر پروتئین در مقایسه با کربوهیدرات و چربی است زیرا مکمل مس گینر معمولاً برای افزایش کالری در بدن برای تحریک بیشتر عضله سازی مورد استفاده قرار می گیرد. یک مکمل مس گینر خوب بین 300 تا 1200 کالری در یک وعده از مصرف فراهم می کند. با وجود اینکه سطح پروتئین در یک مکمل مس گینر کم است، اما کیفیت پروتئین استفاده شده در مخلوط واقعا بالا است و بنابراین سطح پروتئین ضروری در بدن را حفظ می کند.

اگر شما به پروتئین بیشتری نیاز داشته باشید برای افزایش وزن، باید گینری را انتخاب نمایید که مقدار پروتئین آن نسبت به باقی افزایش دهنده‌ها بیشتر باشد. به‌عنوان مثال ۷۰% پروتئین و ۳۰% کربوهیدرات؛ اما اگر مقدار پروتئین مورد نیاز را بدون این محصول تأمین کردید، برای تأمین کالری مورد نیاز روزانه با مشکل مواجه خواهید شد، بنابراین محصولی با پروتئین کمتر و کربوهیدرات بیشتر برای شما مناسب‌تر است، مانند مکملی که دارای ۳۰% پروتئین و ۷۰% کربوهیدرات باشد.

بعد از شناخت اصول یک مکمل مس گینر، ضروری است که دلایل استفاده از یک مکمل مس گینر را هم بدانید تا بتوانید تصمیم آگاهانه ای دربارۀ انتخاب مکمل خود بگیرید. یک مکمل مس گینر اصولاً برای به دست آوردن حجم عضلانی در بدن استفاده می شود. بنابراین اگر شما یکی از علاقه مندان به تناسب اندام هستید که می خواهید با کمک تمرینات و مکمل ها در مدت زمانی کوتاه بدنی عضلانی داشته باشید، مکمل های مس گینر برای شما مناسب است. خصوصیات یک گینر خوب عبارت است از:

  • حاوی مقادیر بالای کربوهیدرات باشد؛ زیرا از این طریق انرژی مورد نیاز شما در طول تمرینات سنگین ورزشی تامین خواهد شد.
  • حاوی پروتئین وی با کیفیت باشد؛ همانطور که گفته شد بهترین نوع پروتئین، وی است بنابراین مکملی که حاوی این پروتئین بعلاوه چربی رژیمی باشد قطعا کمک در ایجاد اندام عضلانی موفق‌تر خواهد کرد.
  • بهبود رشد و ریکاوری عضلات را میسر سازد؛ تمام اهداف بدنسازی در صورتی محقق می‌شود که بدن شما به موقع ریکاوری شده و زمان کافی برای استراحت را داشته باشد.
  • غنی از فیبر، ترکیبات معدنی و ویتامین باشد؛ فیبر کمک بزرگی به هضم کرده و انواع مواد معدنی و ویتامین نیز برای سلامت عمومی بدن اهیمت دارند، بنابراین یک گینر خوب باید حاوی این مواد باشد.

    مکمل مس

برای افزایش وزن، توصیه می‌شود که از مصرف کربوهیدرات‌ها در ساعات پایانی روز اجتناب کنید. در حالت کلی مصرف بی‌رویه و غیر هوشمندانه مکمل‌های گینر موجب افزایش وزن و تجمع چربی خصوصا در قسمت‌های تحتانی بدن از جمله شکم، باسن و پهلو می‌شود. نکته دیگر تهیه مکمل‌ها از داروخانه‌های معتبر است زیرا این محصولات با سلامت انسان ارتباط مستقیم دارند.

مقدار و نحوه مصرف پودر ماسل مس گینر دوبیس

5 پیمانه (معادل 260 گرم) از محصول را در مقدار کافی آب حل نمایید و قبل و بعد از تمرین میل کنید.

توصیه ها برای مصرف پودر ماسل مس گینر دوبیس

  • پودر ماسل مس گینر دوبیس را از مراکز معتبر و داروخانه تهیه کنید.
  • این فرآورده مکمل غذایی بوده و جهت تشخیص، پیشگیری و یا درمان نمی باشد.
  • خانم های باردار و شیرده، افرادی که تحت درمان قرار دارند و یا بیماری خاص دارند قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایند.
  • محصول را بیش از مقدار توصیه شده مصرف نکنید.
  • در جای خشک، خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری گردد.

separator line

بیشتر بخوانید:

فواید و عوارض مصرف مکمل گینر (Weight Gainer)

قبل از خرید مکمل های ورزشی باید این نکات را بدانید

یک روش ساده برای تهیه مکمل گینر (افزایش وزن) خانگی

مفیدترین مکمل های بدنسازی برای افزایش حجم عضلات

separator line



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  
    توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits