دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
قرص سی گل بوستان باعث کاهش وزن میشود؟
75
زمان مطالعه: 7 دقیقه
اگر نمی توانید اشتهایتان را کنترل کنید و مانع افزایش وزنتان شوید می توانید از قرص های چربی سوز استفاده کنید. این محصولات با کنترل اشتها و وادار کردن بدن به استفاده از چربی های ذخیره شده موجب کم شدن وزنتان می شوند.

تاثیر قرص‌های چربی سوز در کاهش وزن و لاغری

به منظور لاغری سریع علاوه بر روش‌های گیاهی و خانگی از قرص‌ چربی سوز هم استفاده می‌شود. قرص ونوستات و قرص سی گل بوستان را می‌توان بهترین قرص چربی سوز دانست که نسبت به دیگر داروها و قرص‌های چربی سوزی که در بازار وجود دارند عوارض کمتری دارد.

همه می‌دانیم که لاغر شدن با استفاده از ورزش و رژیم غذایی قدری زمان‌بر هست. به همین دلیل است که برخی افراد به دنبال روش‌های سریع لاغر شدن به انواع قرص چرب سوز پناه می‌برند.

این قرص‌ها به آب شدن چربی‌های سمجی که دور شکم جا خوش کرده‌اند کمک می‌کند. در ادامه قصد داریم به معرفی نمونه‌هایی از قرص‌های چربی سوز و عوارضی که مصرف آن‌ها می‌تواند به دنبال داشته باشد بپردازیم.

کپسول لاغری سی گل بوستان 3 تا 7 کیلو در ماه

تهیه شده طبق دقیق ترین فرمولاسیون علمی بر مبنای مزاج شناسی طب سنتی ایرانی

حاوی عصاره آلوئه ورا، زیره سیاه، رب ربوند چینی، هندوانه ابوجهل، تخم کرفس و شوید، گل دارویی، رازیانه، لاک مغسول، هلیله سیاه، هلیله زرد

خواص درمانی کپسول لاغری سی گل بوستان

لاغر کننده، ضد اشتهای کاذب، رفع چربی شکم و پهلو، چربی سوز قوی، مقوی معده، رفع نفخ معده، ضد یبوست مزمن، تنظیم کننده اختلالات ماهیانه، ضد زخم معده، روده و اثنی عشر، رفع ترشی و سوزش و ورم معده، آرامبخش با اثر قاطع

روش مصرف کپسول لاغری سی گل بوستان

  1. هفته اول: یک عدد کپسول قبل از هر وعده غذایی روزی سه بار
  2. هفته دوم: دوعدد کپسول قبل از هر وعده غذایی با یک لیوان عرق زیره سیاه، کرفس و شوید میل شود روزی سه بار تا وزن دلخواه

حاوی 90 عدد کپسول

باید توجه داشته باشید که درمان اصلی برای افرادی که اضافه وزن و چاقی شدید دارند، رژیم لاغری و ورزش است اما داروهایی هم تحت عنوان قرص چربی سوز وجود دارند که می‌توانند تا حدی به روند لاغر شدن افراد چاق کمک کنند.

به طور کلی قرص‌های چربی سوز اغلب دارای کافئین (باعث افزایش تولید گرما در بدن می‌شوند) و افدرین (باعث افزایش اکسیژن رسانی به خون می‌شود) هستند و بر اساس این دو ماده باعث افزایش مصرف کالری می‌شوند.

داروهای چربی سوز به علت کاهش سریع وزن، خیلی استفاده می‌شوند ولی باید بگوییم که بعضی افراد به این داروها خوب پاسخ نمی‌دهند. بر همین اساس مصرف خودسرانه آن ها مخصوصا برای افرادی که مبتلا به بیماری‌های خاص هستند اصلا توصیه نمی‌شود.

نکته: توجه داشته باشید که اگر شما آسپیرین یا یک نوع داروی قلبی یا داروی ضدآسم (غیر از افدرین) را مصرف می‌کنید یا این که نسبت به کافئین حساسیت دارید، نباید از قرص‌های چربی‌سوز استفاده کنید.

اگر قصد دارید از داروهایی که با ادعای لاغر شدن سریع شما روانه بازار شده‌اند استفاده کنید بهتر است قبل از اقدام به مصرف با عوارض آن‌ها آشنا شوید.


قرص لاغری ادیوس

قرص ادیوس (Adios) از طریق کاهش اشتها بدن را وادار می‌کند تا از چربی‌های خود برای مصرف روزانه استفاده کند. سرگیجه و حالت تهوع از عوارض مصرف این قرص می‌باشد. با اینکه این قرص‌ها میزان اشتهای فرد را پایین می‌آورد اما باید از عوارض این داروها قبل از مصرف آگاهی کامل داشته و در صورت داشتن بیماری خاص از مصرف آن‌ها پرهیز کنید.

توجه داشته باشید که از دست دادن بیش از ۵ کیلو وزن در ماه می‌تواند برای سلامتی شما مضر باشد. همچنین به دلیل ورود داروهای تقلبی به بازار بهتر است در هنگام تهیه این قرص‌ها دقت لازم را داشته باشید. به طور کلی می‌توان گفت، قرص آدیوسنیو گلد اصلی 60 عددی و دارای جعبه سبز رنگ و بروشور انگلیسی می‌باشند.

عوارض: عوارض قرص لاغری ادیوس شامل سرگیجه، حالت تهوع، خشکی دهان و یبوست می‌باشد.


قرص چربی سوز ال کارنیتین

ال–کارنیتین (L-Carnitine) به طور گسترده‌ای به عنوان یک روش طبیعی برای کاهش وزن استفاده می‌شود؛ زیرا این قرص قادر است چربی را در سرعت‌های بسیار بالاتر بسوزاند. ال–کارنیتین علاوه بر اینکه می‌تواند به افزایش سوختن چربی در بدن شما کمک کند، می‌تواند سطح انرژی شما را بالا ببرد و سلامت قلب شما را ارتقاء ببخشد.

این قرص همچنین توسط ورزشکاران برای ارتقاء استقامت در ورزش‌ها استفاده می‌شود. مکمل ال – کارنیتین در حال حاضر به عنوان کپسول، قرص، پودر و مایع به بازار عرضه می‌شود. لازم است بدانید بالاترین غلظت کارنیتین در گوشت قرمز و محصولات لبنی یافت می‌شوند.

عوارض: عوارض قرص ال- کارنیتین شامل حالت سرخوشی، استفراغ، حالت تهوع، سردرد، اسهال، آبریزش بینی، بی‌قراری و مشکل خواب، بالا رفتن میزان سرعت ضربان قلب، افزایش فشار خون و تب می‌باشد.


قرص لاغری ونوستات

قرص ونوستات چربی سوز (venustat) تنها قرص استاندارد و تایید شده در وزارت بهداشت و درمان است. از این رو می‌توان آن را بهترین قرص چربی سوز نسبت به بقیه قرص‌ها دانست چراکه عوارض خیلی کمی دارد. ونوستات با مهار آنزیم‌های چربی سبب عدم هضم چربی و در نهایت کاهش وزن در افراد چاق می‌شود. درد معده و نفخ شکم از عوارض این دارو است.

اگرچه میزان تاثیر قرص چربی سوز ونوستات بر لاغری بسیار زیاد است اما توجه داشته باشید که مصرف این دارو به تنهایی سبب کاهش وزن نمی‌گردد و مصرف آن باید به صورت سه بار در روز همراه غذا و به همراه رژیم غذایی مناسب و ورزش باشد. برخی بررسی‌ها نشان داده است استفاده از این دارو برای طولانی مدت خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ را افزایش می‌دهد.

به همین دلیل توصیه می‌شود از این دارو تا حد نیاز و به اندازه تعادل و زیر نظر پزشک استفاده شود. همچنین توجه داشته باشید که این دارو بخشی از چربی غذا را با مدفوع دفع می‌کند و همراه با این چربی، ویتامین‌هایی مانند E و D و A و K نیز دفع می‌شود. بنابراین مصرف طولانی مدت آن حتما باید زیر نظر پزشک متخصص باشد.

عوارض: عوارض قرص لاغری ونوستات شامل روغنی شدن مدفوع، تغییر رنگ مدفوع، نفخ شکم، شل شدن مدفوع، عدم توانایی در کنترل اجابت مزاج، افزایش تعداد اجابت مزاج، درد معده، حالت تهوع و درد مقعد می‌باشد.


قرص دارچین

قرص دارچین را می توان به عنوان قرص‌ چربی سوزی خانگی به حساب آورد که به تنظیم متابولیسم قند و چربی کمک می‌کند. روش مصرف قرص دارچین، روزانه 1 تا 2 قرص است و در دوران بارداری با دستور پزشک مصرف شود.

قرص دارچین نه تنها چربی‌های شکمی را از بین می‌برد، بلکه موجب حذف سلولیت (از بین بردن چربی‌های موضعی زیر پوست) و تناسب اندام فرد نیز می‌شود. مصرف این قرص به همراه گرفتن رژیم دارچین‌دار به طور منظم، می‌تواند به چربی شکم، بیشتر از سایر قسمت‌های چاق بدن اثر بگذارد.

این قرص ممکن است با برخی داروهای آنتی‌بیوتیک، دیابت، رقیق‌کننده خون، داروهای قلبی و بعضی دیگر داروها تداخل داشته باشد، کسانی که از این داروها استفاده می‌کنند برای مصرف قرص‌های دارچین لازم است با پزشک خود مشورت کنند.

عوارض: عوارض جانبی خاصی برای این قرص ذکر نشده است. با این حال در صورت تمایل به مصرف این قرص با پزشک مشورت کنید.


همچنین بخوانید:

معرفی قرص لاغری برنینگ فت گلدن لایف

فواید مصرف قرص لاغری هزال برای کاهش وزن

قرص و گیاهان دارویی مفید برای کاهش وزن و لاغری

فواید معجزه آسای قرص جلبک اسپیرولینا دروتات در لاغری و کاهش وزن



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.5 از 5 (75 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

۶ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

فاطمه | ۲ سال پیش
سی گل بوستان فقط ادمو اسهال و معده درد میکنه دل پیچه شدیدهم گرفته بودم دیگه ادامه ندادم
9
36
تینا | ۳ سال پیش
کجابایدتهیه کنیم داروخانه داره؟
7
17
ارمین | ۳ سال پیش
خیلی عالیه حتما ازش استفاده کنید دوستان من که ازش خیلی راضیم
17
62
پاسخ ها:
رکسانا | ۲ سال پیش
از کدام قرص مصرف کردید فرمودید عالی هست ؟
9
26
الینا | ۴ سال پیش
ایاواقعا عوارضی برای ماندارد؟
6
38
پاسخ ها:
ارسلان | ۲ سال پیش
من استفاده کردم فوق العاده بد هستند وباعث معده درد شدید می شود و هیچ تاثیری هم ندارد
13
29

hits