دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
معرفی کپسول چربی سوز کپسول لینوفم آر ایکس 
3
زمان مطالعه: 7 دقیقه
کپسول لینوفم آر ایکس با بهره گیری از مزایای سرکه سیب و چای سبز برای کاهش وزن و لاغری طراحی و تولید شده است.

فواید مصرف کپسول لینوفم آر ایکس اس تی پی فارما

کپسول لینوفم آر ایکس ( STP Pharma Leanofem RX) ساخت کشور ایران است و با بهره گیری از مزایای سرکه سیب و چای سبز برای کاهش وزن طراحی و تولید شده است. این کپسول فاقد مواد نگهدارنده است و مانند سایر محصولات لاغری عارضه جانبی در پی نخواهد داشت.

ویژگیها و خواص کپسول لینوفم آر ایکس

  • کمک به کاهش وزن
  • افزایش متابولیسم بدن
  • افزایش چربی سوزی
  • خواص آنتی اکسیدانی قوی برای جلوگیری از بیماریها
  • جلوگیری از جذب جربیها و مواد نشاسته ای

لینوفم

مزایای مصرف کپسول لینوفم آر ایکس


سالیان سال مردم معتقد بودند سرکه سیب، به عنوان ماده ای بر علیه عفونت و حتی پوکی استخوان و نیز برای هضم بهتر موادغذایی موثر است.سرکه سیب محصول طبیعی تخمیر سیب خرد شده می باشد. هزاران سال است که از سرکه برای درمان بیماری های مختلف استفاده می شود. با اینکه هنوز علم خیلی از ادعاها در رابطه با سرکه سیب را ثابت نکرده است، بااینحال از آن در زمینه های مختلفی از زیبایی گرفته تا سلامتی استفاده می گردد.

سرکه سرشار از مواد مغذی ای است که به لاغر شدن کمک می کند، هضم غذا را راحت تر می سازد و خواصی دارد که با کلسترول ، فشار خون بالا، پیری و عفونت گوش مقابله می کند.

نتایج تعدادی از تحقیقات نشان می دهند که سرکه سیب به کاهش قند خون کمک می نماید. سرکه سیب می تواند برای افراد دیابتی فوایدی داشته باشد. تحقیقات برروی حیوانات آزمایشگاهی نشان داد که سرکه سیب به کاهش کلسترول خون و فشار خون کمک می نماید، به سلامت قلب کمک کرده و از سرعت رشد سلول های سرطانی می کاهد .

خواص سرکه سیب موجود در کپسول لینوفم آر ایکس

سرکه سیب، در فرایند تخمیر دو مرحله ای تهیه می شود. اسید استیک عامل اصلی فعال سرکه است.اسید استیک دارای مزایای سلامتی مختلفی برای از دست دادن چربی است، که در مدت زمان کوتاهی چربی را در بدن شما به استات و هیدروژن تبدیل می کند. برخی مطالعات حیوانی نشان می دهد که اسید استیک موجود در سرکه سیب، می تواند با چندین روش باعث کاهش وزن شود:

1.کاهش سطح قند خون:

در یک مطالعه بر روی موش صحرایی نشان داده شده است، که اسید استیک توانایی کبد و ماهیچه ها را برای متعادل نگه داشتن سطح قند خون بالا می برد.

2. کاهش سطح انسولین :

در تحقیقات مشابه بر روی موش صحرایی اسید استیک همچنین نسبت انسولین به گلیکاگون، که ممکن است باعث سوزاندن چربی شود را بهبود می بخشد.

3. بهبود سوخت و ساز و متابولیسم بدن :

مطالعه دیگری بر روی موش های صحرایی تحت تاثیر اسید استیک نشان داد که تولید آنزیم AMPK که باعث افزایش سوزاندن چربی و کاهش تولید چربی و قند در کبد می شود، افزایش می دهد.

4. کاهش ذخیره سازی چربی:

درمان موش های چاق و دیابتی با افزایش اسید استیک، باعث کاهش وزن و کاهش بیان ژن ها می شود که آنها تاثیر مستقیم بر روی کاهش چربی شکم و چربی کبد دارند.

5. چربی سوز:

مطالعه ای بر روی موش صحرایی با رژیم غذایی چربی بالا و اسید استیک باعث افزایش میزان قابل توجهی از ژن های مسئول سوزاندن چربی شد.

6.سرکوب شدن اشتها:

مطالعه دیگری نشان می دهد که اسید استات می تواند بر روی قسمتی از مغز که اشتها را کنترل می کند، تأثیر بگذارد. اگرچه نتایج مطالعات حیوانی امیدوار کننده بوده است، اما تحقیقات در مورد انسان ها برای تأیید این اثرات ضروری و لازم است.

7. احساس پر بودن شکم:

سرکه سیب به تاخیر احساس خالی بودن معده کمک می کند و مصرف کالری را تا حد زیادی کاهش می دهد.

8.داشتن نوشیدنی کم کالری:

حدود 100 گرم سرکه سیب، حدود 22 کالری دارد و به این معنی می باشد که نوشیدنی کم کالری است و باعث کاهش وزن می شود. در بخش ورزش و تناسب اندام می خوانید که افزودن یک قاشق غذاخوری سرکه سیب به یک لیوان آب و نوشیدن آن با شکم خالی در اول صبح او ممکن است که به چربی سوزی شکم کمک کند.

قرص لینوفم

خواص چای سبز موجود در کپسول لینوفم آر ایکس


خواص چای سبز به قدری بیشمار است که در یک عبارت می توان آن را درمان تمام بیماری ها و راهی برای زیبایی و تناسب اندام معرفی کرد ؛چای سبز نوعی چای است که از جوانه ها و گلبرگهای تازه گیاه چای به دست می آید.

چای سبز و سرطان:

نوشیدن چای سبز را عاملی برای جلوگیری از ابتلا به سرطان می دانند، چرا که میزان آنتی اکسیدان های موجود در آن 100 برابر تاثیرگذارتر از ویتامین C و 25 برابر تاثیرگذارتر از ویتامین E است. (توجه کنیم که ویتامین C و E به عنوان دو آنتی اکسیدان مهم مطرح هستند).

چای سبز و جوانی و زیبایی:

دلیل اصلی ضد پیری بودن چای سبز وجود میزان قابل توجهی آنتی اکسیدان به ویژه آنتی اکسیدان های موثر در حفظ شادابی و جوانی موجود در چای سبز است. آنتی اکسیدان ها یکی از شاخص ترین عوامل برای حفظ سلامتی و شادابی سلول های بدن، با به تعویق انداختن شروع روند پیری سلول ها هستند.

چای سبز و کاهش کلسترول:

یکی دیگر از اثرات مثبت چای سبز، کاهش قابل توجه میزان کلسترول خون است. به ویژه آنکه چای سبز باعث کاهش میزان کلسترول بد و افزایش میزان کلسترول خوب می شود. این تاثیر نه تنها میزان کلسترول بدن را در حد متعادل نگه داشته و میزان کلسترول خوب را افزایش می دهد، بلکه مانع از بروز سکته قلبی و سایر بیماری های قلبی - عروقی می شود.

چای سبز و مشکلات دهان و دندان:

می توان نوشیدن چای سبز را مکملی برای سلامت دهان و دندان دانست. علاوه بر این چای سبز با از بین بردن باکتری های نامناسب محوطه دهان، بوی بد دهان و تنفس بد بو را نیز مرتفع می کند. در چین باستان از چای سبز به عنوان داروی خوشبوکننده دهان، پیش از حضور در مراسم رسمی و میهمانی ها استفاده می کردند.

تقویت استخوان ها و مفاصل با چای سبز:

درصد بالای فلوراید چای سبز، عمده ترین دلیل تاثیر مثبت آن بر استخوان ها است. به این ترتیب درصد بالای فلوراید در چای سبز می تواند استخوان ها و دندان ها را در مقابل آسیب به ویژه پوسیدگی و پوکی محافظت کند.چای سبز توصیه متخصصان برای کاهش خطر ابتلا به ورم مفاصل، ناشی از روماتیسم معرفی می کنند. این تاثیر با توقف فعالیت آنزیم های تخریب کننده و تحلیل برنده غضروف مفاصل ایجاد می شود.

پیشگیری از آلزایمر با چای سبز:

گفتنی است چای سبز فعالیت سلول های مغز به ویژه بخش های مربوط به حافظه را تقویت و تحریک می کند. از طرفی چای سبز باعث کاهش میزان «استیل کولین» در سلول های مغز و با این حرکت مانع از تخریب سلول های مغز و بروز بیماری آلزایمر می شود.

درمان بیماری های کبدی و چای سبز:

نوشیدن چای سبز باعث از بین رفتن رادیکال های آزاد ایجاد شده توسط چربی های موجود در کبد می شود. این عملکرد مثبت، مانع از بروز بیماری های کبدی به ویژه سرطان کبد می شود

روش مصرف کپسول لینوفم آر ایکس

روزانه 2 عدد همراه غذا ، یا طبق دستور پزشک یا داروساز مصرف شود .

عوارض کپسول لینوفم آر ایکس

تا کنون عارضه جانبی خاصی برای این محصول گزارش نشده است .

هشدار و پیشنهاد برای مصرف کپسول لینوفم آر ایکس

  • بیش از مقدار توصیه شده مصرف نکنید.
  • در دوران بارداری و شیردهی با دستور پزشک مصرف شود .
  • در جای خشک و خنک و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

separator line

بیشتر بخوانید:

فواید مصرف قرص لاغری هزال برای کاهش وزن

معرفی قرص لاغری برنینگ فت گلدن لایف

موارد مصرف و عوارض قرص لاغری آدیوس (Adios)

separator line



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.7 از 5 (3 رای)  
    توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits