دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بهبود سلامت پوست و مو
18
زمان مطالعه: 5 دقیقه
کپسول درموبلا با تامین انواع ویتامین‌ها و املاح معدنی مورد نیاز، نقش مهمی را در مراقبت از پوست و افزایش استحکام مو و ناخن ها ایفا می ‌کند.


فواید مصرف کپسول درموبلا


کپسول درموبلا جهت حفظ سلامت پوست، تقویت رشد مو و ناخن طراحی شده است. درموبلا با تامین انواع ویتامین‌ها و املاح معدنی مورد نیاز، نقش مهمی را در مراقبت از پوست و افزایش استحکام مو و ناخن ها ایفا می ‌کند. پوست، مو و ناخن‌ها علاوه بر جنبه زیبایی، منعکس‌کننده وضعیت درونی و تغذیه‌ای بدن می‌باشند. استرس، بیماری و مصرف برخی داروها، تغذیه نامناسب، اختلالات هورمونی و استفاده مکرر از مواد آرایشی و شیمیایی منجر به از بین رفتن سلامت و شادابی پوست، ریزش مو و شکنندگی و آسیب ناخن‌ها می‌شوند.

کپسول درموبلا گلدن لایف برای حفظ سلامت پوست، مو و ناخن فرموله شده است. این مکمل به افزایش تولید کلاژن برای حفظ سلامت پوست، افزایش رشد و تقویت مو و افزایش ضخامت ناخن ها، کمک می کند.

ویژگی های کپسول درموبلا گلدن لایف

  • سلامت پوست
  • تقویت و جلوگیری از ریزش مو
  • فرم گرفتن و سفتی ناخن ها
  • کمک به رشد مو و داشتن موهای سالم
  • حفظ سلامت پوست
  • کمک به افزایش رشد و تقویت مو
  • افزایش استحکام ناخن‌ها

نحوه استفاده کپسول درموبلا گلدن لایف


روزی یک کپسول همراه با غذا میل شود.

کپسول درموبلا

فواید ترکیبات بکار رفته در کپسول درموبلا


مشکلات مربوط به پوست و مو امروزه بیشتر افراد جامعه را درگیر کرده است به همین دلیل افراد زیادی به دنبال راه درمانی برای این مشکلات هستند. موخوره، ریزش مو، سفید شدن زودهنگام مو و نازک شدن موها از مشکلات شایع مو است که یکی از دلیل آن مربوط به استفاده از مواد غذایی نامناسب است. در صورتی که مواد غذایی نتواند ریزمغذی ها شامل ویتامین ها و املاح مورد نیاز بدن را تامین کند نیاز است این مواد را از راه های دیگری تامین کرد. یکی از این راه ها استفاده از کپسول درموبلا گلدن لایف است که شامل مواد معدنی زیادی است که می تواند به سلامت و شادابی پوست و جلوگیری از ریزش مو کمک کند

آهن

از مهمترین عناصر کمیاب مورد نیاز طیف وسیعی از فرآیندهای بیولوژیک بدن به ویژه تولید گلبول های قرمز و سنتز کلاژن (پروتئین اصلی ساختار پوست) است. محصول درموبلا با تامین ۵۰ درصد آهن مورد نیاز روزانه به شکل ملح فومارات که دارای جذب بالا و فاقد عوارض گوارشی است، موجب حفظ سلامت و یکپارچگی ساختار پوست، مو و ناخن‌ها می‌شود. ریزش مو، خشکی پوست و شکنندگی ناخن‌ها از مهمترین علائم کمبود آهن می باشد.

بیوتین

ویتامین‌های گروه B از جمله مهمترین ترکیبات لازم برای رشد و حفظ استحکام مو و ناخن محسوب می‌گردند. بیوتین به عنوان عضوی از این خانواده در بیوسنتز اسیدهای چرب و مراحل رشد و تکثیر سلول‌ها از بیان ژن تا رونویسی و ترجمه و همانندسازی نقش دارد. این ویتامین باعث افزایش رشد و استحکام مو و ناخن، تولید کراتین (پروتئین اصلی ساختار مو و ناخن) و پیشگیری از سفیدی زودرس مو می‌شود. کمبود بیوتین سبب ریزش مو و شکنندگی ناخن‌ها می‌شود.

ویتامین C، E

آسیب های اکسیداتیو مهمترین علل ایجاد چین و چروک پوست و از بین رفتن شفافیت پوست و مو می‌باشند. ویتامین C و E به عنوان قویترین ترکیبات آنتی‌اکسیدان، نقش مهمی در مقابله با صدمات رادیکال‌های آزاد ایفا می‌کنند. ویتامین C با نقش در سنتز کلاژن، باعث حفظ انعطاف‌پذیری، رطوبت و ترمیم پوست می‌شود. تامین مقادیر کافی ویتامین E برای رشد مو و ناخن‌ها و همچنین تولید کراتین ضروری است. این ویتامین با بهبود خون‌رسانی و اکسیژن‌رسانی، سبب افزایش رشد مو و مانع خشکی پوست می‌شود.

ویتامین A

این ویتامین محلول در چربی به علت نقش مهم در ترمیم و بازسازی سلول های پوست و همچنین تحریک سنتز کلاژن و الاستین در عمق اپیدرم، موجب ترمیم پوست، حفظ رطوبت و خاصیت ارتجاعی آن، کاهش چین‌و‌چروک، بهبود آکنه و زخم‌های پوستی و محافظت از پوست در برابر صدمات اشعه ماوراء بنفش می‌شود.

روی

این عنصر سبب حفظ سلامت پوست، کمک به درمان جوش و آکنه، افزایش رشد و استحکام مو و ناخن می‌شود.

سیلیکا

سبب تحریک رشد، افزایش استحکام مو و ناخن و همچنین کاهش ریزش مو می‌شود.

ید

این عنصر برای عملکرد غده تیروئید حیاتی است و از این طریق در متابولیسم کلی بدن نقش مهمی دارد. کمبود هورمون های تیروئیدی سبب خشکی پوست و مو، ریزش مو و شکنندگی ناخن‌ها می‌شوند.

کروم

با بهبود جریان خون سبب حفظ سلامت پوست و مو می‌شود.

منیزیوم و منگنز

این عناصر علاوه بر تنظیم فعالیت بسیاری از آنزیم‌ها، باعث حفظ سلامت پوست و افزایش ضخامت تارهای مو می‌شوند.

کلسیم و ویتامین D

تامین مقادیر کافی این دو عنصر برای حفظ ساختار و استحکام پوست، مو و ناخن ضرورت دارد.

مس

این ماده معدنی ضروری اگرچه در مقادیر جزئی مورد نیاز است اما به علت نقش در سنتز کلاژن و الاستین، در حفظ استحکام و ساختار پوست و تولید رنگدانه‌های پوست و مو نقش مهمی دارد.

درموبلا

توصیه و هشدار در رابطه با مصرف کپسول درموبلا

  • برای مصرف این فراورده در دوران بارداری و شیردهی با پزشک مشورت کنید.
  • مصرف این محصول با سابقه سرطان پروستات و یا با سابقه سرطان سینه توصیه نمی شود.
  • این محصول مکمل غذایی بوده و برای تشخیص، پیشگیری یا درمان نمی باشد.
  • در صورت مصرف هرگونه دارو، قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید.
  • مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید.

شرایط نگهداری کپسول درموبلا

  • دور از نور و در دمای ۱۵ تا ۲۵ درجه سانتی گراد نگهدارید.
  • دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

separator line

بیشتر بخوانید:

همه چیز در مورد کپسول ساپلاس مدز (Supplus Meds)

قرص پرفکتیل و فواید باورنکردنی آن برای پوست و مو

فواید مصرف کپسول آناکپس برای تقویت مو و ناخن

گردآوری توسط بخش سلامت

مجله دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.1 از 5 (18 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

۱ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

محمد | ۴ سال پیش
سلام من ریزش مو داشتم رفتم درموبلا نوشت روزی یک عدد چقدر زمان میبره تا خوب بشم
2
18

hits