دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
افزایش قوای جسمی
4
زمان مطالعه: 9 دقیقه
کپسول کاماسوترا گلدن لایف باعث افزایش قوای جسمی و بهبود عملکرد جنسی و رفع خستگی می شود.


معرفی کپسول کاماسوترا گلدن لایف


کپسول کاماسوترا باعث افزایش قوای جسمی و بهبود عملکرد جنسی و رفع خستگی می شود. کپسول کاماسوترا گلدن لایف یکی از کاربردی ترین محصولات گلدن لایف می باشد. این کپسول به عنوان تقویت کننده قوای جسمانی و همچنین قوای جنسی به کار می رود. بدین ترتیب می تواند برای افراد بسیار زیادی کارایی مناسبی داشته باشد. همچنین در تقویت سیستم ایمنی بدن نیز تاثیر گذار می باشد.

ویژگی های کپسول کاماسوترا گلدن لایف

  • افزایش قوای جسمی و ذهنی
  • افزایش توانایی مقابله با استرس
  • افزایش میل و عملکرد جنسی
  • رفع خستگی و کمک به تمرکز حواس
  • تقویت ایمنی و کاهش دوره نقاهت
  • کاهش عوارض یائسگی
  • کنترل قند خون

نحوه استفاده کپسول کاماسوترا گلدن لایف


روزی یک کپسول همراه با غذا میل شود .

کاماسوترا

فواید مصرف کپسول کاماسواترا گلدن لایف

کپسول کاماسوترا گلدن لایف از جمله محصولاتی بوده که شرکت گلدن لایف به عنوان یک محصول تقویت کننده به بازار عرضه نموده است. معمولا افرادی که احساس ضعف و خستگی داشته، می توانند به راحتی با استفاده از قرص مولتی ویتامین کاماسوترا این مشکلات را برطرف نمایند. کپسول کاماسوترا به عنوان یک مولتی ویتامین تاثیر گذار بر روی استرس شناخته شده و می تواند باعث کاهش استرس شود. تقویت قوای جنسی نیز از دیگر قابلیت های کپسول گلدن لایف می باشد. بدین ترتیب معمول بسیاری از افراد به صورت روزانه از کپسول کاماسوترا استفاده می نمایند.

کپسول گلدن لایف می تواند کمک کند تا انرژی بدن به حالت نرمال برگردد. بدین ترتیب معمولا افرادی که سن بالاتری داشته و دچار ضعف در بدن می باشند، می توانند به راحتی انرژی بدن خود را افزایش دهند. این موضوع باعث شده تا معمولا یکی از محبوب ترین نمونه از محصولات شرکت گلدن لایف کپسول کاماسوترا باشد. بدین ترتیب در کشور های مختلف دنیا از این قرص به عنوان مولتی ویتامین استفاده می شود.

با توجه به اینکه ترکیبات موجود در کپسول کاماسوترا گلدن لایف بسیار متنوع می باشند، می توان از این محصول برای تقویت سیستم ایمنی بدن نیز استفاده نمود. بدین ترتیب در کاهش ابتلا به بیماری های مختلف نیز تاثیر گذار می باشد. بدین ترتیب استفاده از کپسول کاماسوترا در سلامتی افراد مصرف کننده نقش بسیار مهمی دارد. از دیگر قابلیت های قرص کاماسوترا گلدن لایف می توان به کنترل قند خون و کمک به پیشگیری و درمان دیابت اشاره نمود. این موضوع به خاطر تاثیرات بسیار مناسبی است که در قابلیت افزایش حساسیت سلول ها به انسولین دارد.

ترکیبات بکار رفته در کپسول کاماسوترا گلدن لایف

گیاه جینسینگ

یکی از گیاهان نیروزا و مقوی که شهرت زیادی در جهان دارد "جینسینگ" می باشد که بهتر است آن را "گیاه جوانی" یا "نوش دارو" بنامیم. در کتاب های سنتی و به عربی ریشه گیاه را "جنسه" و "جنسا" می نامند. به فرانسوی و انگلیسی Ginseng و Asiatic ginseng و chinese ginseng گفته می شود. جینسینگ گیاهی است از خانواده عَشقه Araliaceae که نام علمی آن Panax ginseng می باشد.

ترکیبات شیمیایی

این گیاه دارای گلوکوزیدهای استروئیدی به نام پاناکیلون، یک ساپونین به نام پاناکسوزید یا پاناکسین، مواد صابونی، یک اسانس روغنی فرار به نام پاناسین و یک هورمون و ویتامین B و ویتامین D، ترکیبات استیلنی، استرول ها و سرانجام یک گلوکوزید به نام جینسینگ می باشد. علاوه بر این جینسنگ سرشار از ویتامین‌های A ، B۶ و فلز روی است..

خواص و کاربرد

جین سینگ گیاهی نیرو بخش بوده و در حفظ سلامتی بدن و هماهنگی فعالیت های حیاتی آن نقش به سزایی دارد. لازم به ذکر است که خواص این گیاه در ریشه آن وجود دارد. یکی از گیاهان نیروزا و مقوی که شهرت زیادی در جهان دارد "جینسینگ" می باشد که بهتر است آن را "گیاه جوانی" یا "نوش دارو" بنامیم.

شواهد مستند نشان می‌دهد که گیاه جین سینگ دارای آثار متعدد فارماکولوژی از جمله دارای اثر ضد خستگی (تقویت کننده قوای جسمی و فکری) می‌باشد. مطالعات آزمایشگاهی نشان داده‌اند که بسیاری از اثرات ضد خستگی جین سینگ مربوط به اثر محرک جین سینگ روی سیستم اعصاب مرکزی است.

از جینسنگ در طب سنتی برای درمان دیابت، تقویت قوای جسمی و جنسی و نیز به عنوان مکمل غذایی استفاده می‌شود. در طب نوین نیز مطالعات نشان داده‌اند که استفاده از جینسنگ به عنوان مکمل غذایی باعث بهبود کیفیت زندگی شده‌است که می‌تواند به خاطر خاصیت ضدالتهابی جینسنوزایدها و اثر آن‌ها در مقابله بهتر بدن با استرس باشد. برای درمان سرطان نیز این گیاه بسیار توصیه می‌شود.

جینسینگ را به عنوان یک عامل پیشگیری کننده و نیز اعاده کننده و کارا به منظور افزایش ظرفیت جسمانی و ذهنی و روانی تأئید کرده و نقش به سزای آن را به منظور کمک در بهبود عوارضی چون ضعف، ناتوانی، از دست دادن تمرکز در طول دوره نقاهت مورد توجه قرار داده است تا کنون چندین نوع مختلف آن از ریشه این گیاهان تخلیص شده و مورد بررسی قرار گرفته است.

جینسینگ کره ای یا پاناکس

امروزه تأثیرات مفید این داروی گیاهی در درمان و پیشگیری بیماری‌های قلبی و عروقی و دیابت و همچنبن برطرف کردن خستگی روانی و استرس مشخص شده است. علاوه بر این مشخص شده است که این داروی گیاهی قادر است باعث بهبود عملکرد مغزی شده و بهبود قابلیت‌های شناختی را در افراد مبتلا به کاهش حافظه مرتبط با پیری به دنبال داشته باشد. در طب سنتی چین از این دارو بیشتر برای کاهش میزان استرس بهره گرفته ‌شده است. این دارو به عنوان یک آداپتوژن قادر است بدن را تقویت کرده و آن را در انجام اعمال حیاتی یاری رساند.

افزایش میل و عملکرد جنسی

جینسینوزیدهای موجود در این گیاه با تحریک سنتز اکسید نیتریک سبب اتساع عروق می شوند. این امر سبب افزایش خون رسانی به اندام های تناسلی و افزایش میل جنسی در بانوان و آقایان می شود. همچنین می تواند در رفع اختلالات نعوظ در آقایان موثر باشد.

کنترل قند خون

در دیابت نوع ٢ که شایع‌ترین نوع دیابت به شمار می‌رود، از توانایی سلول‌های بدن در پاسخ دهی به هورمون انسولین کاسته می‌شود. به این اختلال مقاومت نسبت به انسولین گفته می‌شود که سبب افزایش قند خون می شود. ماده فعال موجود در جین سینگ یا همان جینسینوزید می‌تواند با افزایش پاسخ دهی و حساسیت سلول‌ها نسبت به انسولین باعث بهبود متابولیسم کربوهیدرات‌ها و تنظیم قند خون شود. با این شرایط سطح انسولین خون نیز به سطح طبیعی نزدیک می‌شود که این امر نشان دهنده بهبود نسبی مقاومت نسبت به انسولین است.

تقویت سیستم ایمنی و مقابله با تومورها

ترکیبات پلی‌ساکاریدی موجود در برگ و ریشه گیاه جین سینگ اثر تحریکی روی سیستم ایمنی دارند. سلول‌های ایمنی در بدن وجود دارند که سلول‌های کشنده طبیعی (Natural Killer Cell) نامیده می‌شوند که فعالیت این سلول‌ها با جین سینگ تحریک می‌شود. علاوه براین عصاره جین سینگ با تشدید تکثیر سلول‌های طحال و فعال سازی سلول‌های کشنده طبیعی، باعث می‌شود که بدن قادر باشد که هم تومورهای حساس به سلول‌های کشنده طبیعی و هم تومورهای غیر حساس به آنها را از بین ببرد. یکی از ترکیبات موجود در عصاره جین سینگ با تأثیر بر سیستم ایمنی سرعت پاسخ‌های ایمنی را افزایش می‌دهد و سطح لنفوسیت‌های T helper را بالا می‌برد. همچنین مواد موجود در عصاره این گیاه، با افزایش تولید اینترفرون، بدن را در برابر عفونت‌های ویروسی نیز مقاوم می‌سازند.

جینسینگ سیبری

این گیاه اغلب به عنوان یک آداپتوژن جهت افزایش توانایی بدن در مواجه با استرس‌های فیزیکی و روحی به کار می‌رود. ترکیبات موجود در این گیاه به افزایش انرژی و رفع خستگی مزمن و حفظ سلامت قلب و عروق کمک می‌کنند. این گیاه دارای مقداری ترکیبات استروژنی است که به رفع علائم یائسگی و افزایش میل جنسی در خانم های یائسه کمک می کند.

کپسول کاماسوترا

موارد منع مصرف کپسول کاماسوترا

تاکنون هیچ منع مصرفی از این فراورده گزارش نشده است.

این فراورده حاوی عصاره گیاهان جینسینگ کره ای و سیبریایی است که ممکن است در افراد مبتلا به دیابت، فشار خون، بیماریهای قلبی، آرتریت روماتوئید، لوپوس، ام.اس، اندومتریوز، فیبروم رحم، سرطان سینه، سرطان رحم و تخمدان اختلال ایجاد نماید.

مصرف سایر مواد محرک مانند چای، قهوه و سایر نوشیدنی های کافئین دار مانند کولا همراه با جینسینگ توصیه نمی شود. هیچ منع مصرفی برای این فراورده در دوران بارداری و شیردهی وجود ندارد.

خانم های باردار و شیرده بایستی قبل از مصرف این فراورده با پزشک معالج خود مشورت نمایند.

تداخلات دارویی کپسول کاماسوترا

تاکنون هیچ تداخل دارویی از این فراورده با سایر داروها گزارش نشده است.

این فراورده حاوی عصاره گیاهان جینسینگ کره ای و سیبریایی است که ممکن است با داروهای ضد انعقاد، داروهای ضدالتهاب غیر استروئیدی، کافئین و الکل، دیگوگسین و داروهای ضد افسردگی تداخل داشته باشد.

عوارض جانبی کپسول کاماسوترا

تاکنون هیچ عارضه جانبی از این فراورده گزارش نشده است.

این فراورده حاوی گیاهان جینسینگ کره ای و سیبریایی است که مصرف مقادیر بیش از حد آنها می تواند موجب بالا رفتن فشار خون، افزایش ضربان قلب، بی تابی و بیقراری ، سردرد، بی خوابی ، اسپاسم عضلانی، اسهال و بثورات جلدی شود.

هشدار مصرف کپسول کاماسوترا گلدن لایف

  • برای مصرف این فراورده در دوران بارداری و شیردهی با پزشک مشورت کنید.
  • این محصول مکمل غذایی بوده و برای تشخیص، پیشگیری یا درمان نمی باشد.
  • در صورت مصرف هرگونه دارو، قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید.
  • مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید.
  • افراد تحت درمان قبل از مصرف با پزشک مشورت کنند.

شرایط نگهداری کپسول کاماسوترا گلدن لایف

  • دور از نور و در دمای ۱۵ تا ۲۵ درجه سانتی گراد نگهدارید.
  • دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

separator line

بیشتر بخوانید:

مزایای شگفت انگیز مصرف کپسول ژریاتریک فارماتون

گیاهان و دمنوش های بی نظیر برای افزایش انرژی

خواص و فواید بی نظیر و معجزه آسای شربت و کپسول جینسینگ

گردآوری توسط بخش سلامت

مجله دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.5 از 5 (4 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits