دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
قرص مخمر تاپ لوور ویتارمونیل چیست؟
101
زمان مطالعه: 7 دقیقه
مخمر تاپ لوور ویتارمونیل به عنوان یک منبع طبیعی و غنی ویتامین های گروه ب ،اثرات آنها را دارا بوده و باعث تولید انرژی در بدن می شود


معرفی قرص مخمر تاپ لوور ویتارمونیل


مخمر تاپ لوور ویتارمونیل باعث اشتها زایی می شود به این ترتیب چون داری منابع غنی از ویتامین ب و همچنین باعث افزایش متابولیسم سوخت و ساز قند خون بدن شده و باعث می شود چربی به انرژی تبدیل شود و فرد را تحریک به دریافت انرژی بیشتر می کند.

مخمر تاپ لوور ویتارمونیل از نوعی قارچ بنام ساکارومیسس سیروزیا بدست می آید، که سبب تخمیر آبجو می شود. انواعی از آن نیز برای تخمیر و تولید نان به کار می روند که روی هم مخمر آبجو نامیده می شوند.

طی سالیان متمادی مخمر آبجو به عنوان یک مکمل غذایی استفاده شده است.مخمرهایی که به عنوان مکمل غذایی استفاده می شوند،بعد از رویانده شدن،خشک و پودر می شوند و بعد از گرفتن تلخی به صورت قرص به بازار عرضه می شوند.

قرص مخمر تاپ لوور ویتارمونیل منبع غنی از ویتامینهای گروه (ب) و دارای مینرالی به نام کروم می باشد که به علت اثر مهمی که بر روی کبد و تبدیل چربیها به انرژی دارد یکی از مواد معدنی بسیار لازم برای ورزشکاران است. از اثرات مثبت قرص مخمر تاپ لوور ویتارمونیل می توان کاهش افسردگی و استرس و خستگی را نام برد .

موارد مصرف مخمر تاپ لوور ویتارمونیل

  • کمک به تقویت سیستم ایمنی
  • بهبود آکنه و مشکلات ضمائم پوست مانند مو و ناخن
  • تسریع در روند بهبود اسهال

ترکیبات قرص مخمر تاپ لوور ویتارمونیل

مخمر آبجو خشک شده، منبع غنی از چندین نوع مواد مغذی است که شامل: ویتامین های گروه ب (تیامین، ریبوفلاوین،نیاسین، پیریدوکسین،اسید پانتوتنیک، بیوتین و فولات) و انواع مواد معدنی کمیاب مثل کروم و سلنیوم می باشد. همچنین منبع خوب اسیدهای آمینه ضروری ، پتاسیم و منیزیم می باشد.

مخمر

ویژگی های قرص مخمر آبجو تاپ لور ویتارمونیل

  • حاوی ویتامین های گروه B و کروم
  • کمک در درمان التهابات روده بزرگ، یبوست و ضعف سیستم ایمنی بدن
  • مصرف این فرآورده در طول نقاهت بیماری ها و خستگی های جسمی و ذهنی و بعد از مصرف آنتی بیوتیک های قوی نیز توصیه گردیده و مفید واقع می شود.
  • کمک به درمان مشکلات پوستی نظیر چربی ناهنجار پوست، جوش های صورت، کورک، خشکی پوست، ضعف و سستی ضمائم پوستی مانند مو و ناخن
  • بهبود آکنه و مشکلات ضمائم پوست مانند مو و ناخن
  • تسریع در روند بهبود اسهال

مزایای مصرف قرص مخمر تاپ لوور ویتارمونیل


مخمر آبجو به عنوان یک منبع طبیعی و غنی ویتامین های گروه ب ،اثرات آنها را دارا می باشد و در موارد زیر مفید است:

  • آکنه و دیگر مشکلات پوستی، حالتهای التهابی ،استرس ، اسهال و مشکلات دستگاه گوارش.
  • مخمر آبجو برای آزادی ذخایر انرژی بدن و رفع خستگی و کاهش استرس روزانه مفید می باشد.

نحوه استفاده قرص مخمر آبجو تاپ لور ویتارمونیل


روزی ۱عدد همراه با آب فرآوان به مدت ۲ تا ۳ ماه، ۱ یا ۲ بار درسال میل شود.

شرح مزایای ترکیبات قرص مخمر آبجو تاپ لور ویتارمونیل


تیامین (B1)

ویتامینB1 بکار رفته در مخمر آبجو تاپ لور ویتارمونیل در متابولیسم کربوهیدرات، چربی و پروتئین و تبدیل آنها به انرژی مورد نیازبدن نقش دارد. این ویتامین به حفظ عملکرد طبیعی قلب و سیستم عصبی کمک می کند.

ریبوفلاوین (B2)

ویتامین B2 موجود در ترکیب مخمر آبجو تاپ لور ویتارمونیل به حفظ عملکرد طبیعی فرآیند رشد و تقسیم سلولها کمک کرده ، تکامل و ترمیم بافتهای بدن، تقویت سیستم ایمنی، تقویت وحفظ سلامت پوست، سیستم عصبی و حفظ سلامت چشم و عملکرد بینایی مؤثراست.


نیاسین (B3)

این ویتامین در ترکیب مخمر آبجو تاپ لور ویتارمونیل برای حفظ سلامت پوست، تنظیم میزان قند خون، بهبود جریان خون در عروق، کاهش کلسترول بد، افزایش کلسترول خوب، حذف سموم و مواد شیمیایی از بدن مورد نیاز است. همچنین نقش موثری در تقویت دستگاه گوارش دارد.


پانتوتنیک اسید(B5)


این ویتامین در انتقال پیام عصبی، انتقال هموگلوبین، تبدیل کربوهیدرات، چربی و پروتئین به انرژی مورد نیاز سلول های بدن، سنتز اسیدهای چرب و کلسترول و تقویت سیستم ایمنی بدن نقش دارد.


پیریدوکسین(B6)


پیریدوکسین بکار رفته در ترکیب مخمر آبجو تاپ لور ویتارمونیل نقش مهمی را در واکنشهای بیوشیمیایی گوناگون به عنوان کوآنزیم دارد. پیریدوکسین برای حفظ سلامت اعصاب، تولید گلبولهای سفید و قرمز و جذب مناسب ویتامینB12 و تولید انرژی مورد نیاز سلولهای بدن مورد نیاز است.

مخمر آبجو



بیوتین (B7)

بیوتین موجود در مخمر آبجو تاپ لور ویتارمونیل در تقویت استحکام ناخنها، حفظ سلامت موها، کمک به درمان ریزش مو، به تعویق انداختن روند سفید شدن مو، کمک به کاهش علائم کمبود روی، کاهش دردهای عضلانی، جهت کاهش میزان قند خون در افراد مبتلا به عارضه دیابت ،مؤثر است.


اسید فولیک (B9)


فولیک اسید موجود در مخمر آبجو تاپ لور ویتارمونیل به عنوان کوآنزیم در سنتزDNA، نقش دارد و یکی از ترکیبات اصلی در تقسیم سلولی، رشد وتکامل طبیعی سلولهای بدن نقش دارد ودر دفع هموسیستئین از بدن مؤثر است.این ویتامین یکی از ویتامین های ضروری است که بدن قادر به ساخت آن نیست و نیاز به آن در افراد مسن، ورزشکاران و خانمها در دوران بارداری و شیردهی، افزایش می یابد. اسید فولیک برای جلوگیری از نقص های جنینی ضروری است.

سیانوکوبال آمین (B12)

ویتامین B12، در تولید تمامی سلولهای خونی از جمله گلبولهای سفید، قرمز و پلاکتها، حفظ رشد و تکامل سلولهای بدن، تنظیم میزان هموسیستئین در خون و حفظ سلامت سیستم عصبی مرکزی نقش دارد. جزء ویتامین های ضروری است که از طریق مواد غذایی حیوانی جذب می شود و گیاه خواران باید از مکمل این ویتامین برای تامین ویتامین مورد نیاز خود استفاده کنند.


ویتامین C

ویتامین C موجود در مخمر آبجو تاپ لور ویتارمونیل یک آنتی اکسیدان قوی است که موجب حفظ شادابی در بدن شده و از ایجاد رادیکال های آزاد و بروز بیماری های مختلف جلوگیری می کند. همچنین موجب تقویت سیستم ایمنی شده و برای پیشگیری از سرماخوردگی نیز استفاده می شود.

این ویتامین از دو راه می تواند به شادابی و لطافت پوست کمک کند. این ویتامین در ساخت کلاژن ها در بدن کمک می کند و موجب حفظ زیبایی پوست می شود. از طرفی این ویتامین دارای خاصیت انتی اکسیدانی است و از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند. آنتی اکسیدان قوی است و بدن را در برابر بیماری های مختلف محافظت می کند. یکی از اثرات مهم این ویتامین کمک به پوست است. این ویتامین موجب افزایش ساخت کلاژن در پوست شده و لطافت و شادابی آن را حفظ می کند.


ویتامین E

این ویتامین یک آنتی اکسیدان طبیعی در بدن است که در ترکیب مخمر آبجو تاپ لور ویتارمونیل موجود است و در تقویت سیستم ایمنی وکاهش زوال شناختی وابسته به سن موثر است. همچنین این ویتامین در برابر رادیکال های آزاد از سلول های بدن و از جمله سلول های مغز مراقبت می کند.

توصیه و هشدار مصرف قرص مخمر آبجو تاپ لور ویتارمونیل

  • در دوران بارداری و شیردهی قبل از مصرف قرص مخمر آبجو تاپ لور ویتارمونیل با پزشک مشورت نمایید.
  • افزایش دوز پیشنهاد شده توصیه نمی شود .

شرایط نگهداری قرص مخمر آبجو تاپ لور ویتارمونیل


در مکان خشک، دور از نور و دسترس کودکان و در دمای کمتر از ۲۵ درجه سانتیگراد نگه داری شود.

divider

بیشتر بخوانید:

آشنایی با فواید بی نظیر مخمر آبجو

همه چیز در مورد قرص چاقی برور یست Brewers Yeast

تاثیر آب جو برای دفع سنگ کلیه

divider






این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.2 از 5 (101 رای)  
    توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

    ۳ دیدگاه

    شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

    Mr.mohseni | ۴ سال پیش
    با سلام من میخام این قرصو سفارش بدم منتهی نمیدونم ماهی چن کیلو اضافه میکنه ب وزنم یا کلا تو اون دوره دو‌ یا سه ماهه چقد اضافه میشه ب وزنم با استفاده روزی یک قرص
    0
    3
    پاسخ ها:
    حسن | ۴ سال پیش
    من که خوردم هیچ تاثیری نداشت
    2
    1
    حسن | ۴ سال پیش
    من ک خوردم هیش تاثیری نداش
    1
    2
    
    hits