دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
فواید مصرف کپسول ارکتاویتال در تقویت قوای جنسی آقایان
28
زمان مطالعه: 5 دقیقه
کپسول ارکتاویتال با داشتن ویتامین ها و عصاره های گیاهی تقویت کننده میل جنسی و انرژی بدن است.


معرفی کپسول ارکتاویتال


کپسول ارکتاویتال تقویت کننده میل جنسی و انرژی بدن است. ارکتاویتال حاوی ویتامین B12 ،فولیک اسید، آمینواسید آرژنین و روی و عصاره گیاهان ماکا (maca)، انگور/سیب ، گورانا (Gurana)، چغندر قرمز (Red beet) ، عرق بهار نارنج (citrus aurantium) است.


ویتامین B12 و اسید فولیک به کاهش خستگی کمک می کند. ویتامین B12 به تولید طبیعی سلول های قرمز خون کمک می کند. سلول های قرمز خون اکسیژن را به سلولهای دیگر انتقال می دهند. روی به محافظت سلولها در برابر استرس اکسیداتیو و هم چنین به حفظ سطح طبیعی هورمون تستوسترون خون ، باروری طبیعی و تولید مثل کمک می کند. پلی فنول به دست آمده از دانه های سیب و انگور دارای خواص آنتی اکسیدانی است.

کپسول ارکتاویتال فراورده برای تقویت میل جنسی اقایان و خانم ها و افزایش انرژی بدن و افزایش قدرت باروری می تواند مورد استفاده واقع شود .از ویتامین موجود در آن ویتامین ب ۱۲ و از ریز مغذی ها زینک و فولیک اسید را دارا می باشد .این فراورده همچنین حاوی اسید امینه آرژنین برای حفظ سوخت و ساز بدن است .عصاره انگور و سیب خاصیت انتی اکسیدانی دارد . این فراورده همچنین حاوی عصاره ماکا و گوارانا برای تقویت قوی جنسی است . عصاره عرق بهارنارنج و چقندر قرمز از شاخص های این مکمل است این فراورده همچنین به میزان کم پروتئین ، چربی ، کربوهیدارت و نمک دارد .

مشخصه های کپسول ارکتاویتال

  • ترکیبات گیاهی و معدنی موثر در تقویت میل جنسی و افزایش انرژی بدن
  • کمک به بهبود ناتوانی جنسی
  • قدرت باروری و تنظیم میزان تستوسترون در خون

نحوه استفاده کپسول ارکتاویتال

روزانه یک عدد کپسول ارکتاویتال همراه غذا و مقدار آب کافی میل شود.

ارکتاویتال


مزایای مصرف کپسول ارکتاویتال


ناتوانی جنسی یک اختلال شایع فیزیولوژیکی و قابل درمان است. با افزایش سن میزان شیوع این اختلال افزایش می یابد بطوریکه ۵% افراد در۴۰ سالگی و ۱۵% افراد در ۷۰ سالگی دچار ناتوانی جنسی کامل می شوند.


شایع ترین علل ناتوانی جنسی بیماریهای عروقی (مانند تصلب شرایین)، دیابت ، اختلالات عصبی ، صدمات وارده به لگن و جراحی های آن ، داروهای مختلف و مواد مخدر (مانند سیگار، داروهای ضد فشار خون، داروهای ضد افسردگی) و اختلالات هورمونی می باشد.


مشکلات جنسی زمینه ساز سایر مشکلات در زندگی مشترک است و توصیه می شود برای درمان این مشکلات اقدام شود. کپسول ارکتاویتال یک مکمل مناسب برای تقویت میل جنسی زنان و مردان و افزایش انرژی بدن و افزایش قدرت باروری است. این محصول حاوی آرژنین، عصاره انگور و سیب عصاره ماکا و گوارانا برای تقویت قوای جنسی است.


ال-آرژینین : آرژینین یک اسید آمینه نیمه ضروری بدن می باشد ، این اسید آمینه پیش ساز ماده نیتریک اکساید(NO) می باشد. تقویت تولید NO در آلت تناسلی باعث افزایش جریان خون در این ناحیه و در نتیجه بهبود نعوظ می شود.

روی : روی مهمترین عنصر ضروری جهت سلامت دستگاه تناسلی وافزایش قدرت باروری در آقایان می باشد. بیش از ۷۰% آقایان به میزان لازم این عنصر ضروری را از طریق رژیم غذایی دریافت نمی کنند. کمبود روی موجب اختلال در تولید هورمون تستوسترون و کاهش تعداد اسپرم می شود.همچنین کمبود روی موجب کاهش تحریک جنسی می گردد. روی به عنوان یک آنتی اکسیدان نیز باعث محافظت از سلول های جنسی در برابر اثرات مخرب رادیکال های آزاد می شود.

فولیک اسید : موجب کاهش خستگی ، سنتز آمینو اسیدهای طبیعی و سلامت سیستم عصبی می شود.

ویتامین B12 : در افزایش بازده انرژی و کاهش خستگی ، تولید تمامی سلولهای خونی و حفظ سلامت سیستم عصبی نقش دارد.

پلی فنول های انگور و سیب : پلی فنول های موجود در انگور و سیب می تواند باعث افزایش جریان خون در آلت تناسلی شود و همچنین به علت داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی موجب حفاظت از سلول های جنسی در برابر اثرات مخرب رادیکال های آزاد می شود.

عصاره گیاه مکا : این گیاه بومی آمریکای جنوبی می باشد. ریشه گیاه مکا به عنوان تقویت کننده قوای جنسی در سراسر دنیا مصرف می شود. گیاه مکا اثرات مفیدی در تحریک جنسی و تولید انرژی نیز دارد.

عصاره گیاه گوارانا و بهار نارنج : سالهاست که این دو گیاه به طور سنتی به دلیل اثرات انرژی زایی مورد استفاده قرار می گیرند. بعلاوه بهار نارنج دارای خاصیت آرام بخشی می باشد.

عصاره چغندر قرمز : سرشار از نیترات است که در بدن تبدیل به نیتریک اکساید(NO) شده و باعث افزایش جریان خون در آلت تناسلی و در نتیجه بهبود نعوظ می گردد.

عوارض جانبی کپسول ارکتاویتال

این فرآورده به علت بکار رفتن ترکیبات گیاهی و غیر شیمیایی، فاقد هر گونه عوارض می باشد.

توصیه و هشدار مصرف کپسول ارکتاویتال

  • در دوران بارداری و شیردهی قبل از مصرف کپسول ارکتاویتال با پزشک مشورت نمایید.
  • این محصول مکمل غذایی بوده و برای تشخیص، پیشگیری یا درمان نمی باشد.
  • در صورت مصرف هرگونه دارو، قبل از مصرف کپسول ارکتاویتال با پزشک مشورت نمایید.

شرایط نگهداری کپسول ارکتاویتال


در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

divider

بیشتر بخوانید:

۱۰ درمان خانگی موثر در ناتوانی جنسی مردان

تاثیر متادون بر عملکرد جنسی

برخی از مشکلات جنسی مردها

گردآوری توسط بخش سلامت

مجله دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.2 از 5 (28 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits