دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
همه چیز در مورد قرص سیالیس (cialis)
17
زمان مطالعه: 6 دقیقه
قرص سیالیس (تادالافیل) دارویی است که به منظور رفع اختلال نعوظ در مردان مورد استفاده قرار می‌گیرد.


موارد مصرف و عوارض قرص سیالیس


قرص سیالیس (تادالافیل) دارویی است که به منظور رفع اختلال نعوظ در مردان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دارو باعث شل شدن عضلات و افزایش جریان خون به مناطق خاصی از بدن می‌شود. به همین منظور برای رفع اختلال نعوظ و همچنین در مواردی برای درمان بزرگی پروستات توسط پزشک تجویز می‌شود. سیالیس همچنین برای درمان فشار خون شریانی ریوی و افزایش قوای جسمانی در مردان و زنان استفاده می‌شود.


یکی از عواملی که در روابط میان زوجین اختلال ایجاد می‌کند، نداشتن رابطه جنسی باکیفیت است. این مشکل می‌تواند از سمت زن یا مرد یا هر دوی آن‌ها باشد. اگر فردی در زندگی زناشویی خود از روابط جنسی رضایت نداشته باشد، کم کم این نارضایتی روی جنبه‌های دیگر زندگی از جمله جنبه روانی و عاطفی هم تاثیر نامطلوبی می‌گذارد. طبق آمارهای گرفته شده عامل بسیاری از جدایی‌ها مشکلات مربوط به ناتوانی جنسی و داشتن روابط جنسی سرد و بی‌کیفیت بوده است.


این که در زندگی از نارضایتی جنسی سخنی به میان نیاورید، نه تنها هیچ لطفی به خود و همسرتان نمی‌کنید، بلکه زمینه را برای بروز مشکلات جدی‌تر فراهم می‌کنید. امروزه با پیشرفت علم پزشکی برای اکثر مشکلات جسمی داروهای مختلفی تولید شده است. مشکلات جنسی هم با مراجعه به پزشک و مصرف داروهای مرتبط قابل برطرف شدن هستند. بیشترین مشکلاتی که عدم رضایت جنسی را به همراه دارد مربوط به اختلال نعوظ (عدم توانایی آلت تناسلی در ایجاد نعوظ یا حفظ نعوظ به مدت کافی جهت انجام رابطه جنسی) و زود انزالی در آقایان می‌شود. خوشبختانه داروهای مختلفی تحت عنوان داروهای تاخیری به منظور رفع زودانزالی و همچنین رفع اختلال نعوظ وجود دارد. یکی از این داروها قرص سیالیس است.


شروع اثر سریعتر ( ظرف ۱۵ دقیقه از مصرف) و ماندگاری تاثیر قرص سیالیس تا ۳۶ ساعت می باشد که بسیار طولانی تر از ویاگرا بوده و در صورت تحریک جنــسـی بدون نیاز به استفاده مجدد موجب نعوظ می شود و باعث تاخیر در انزال می شود.

سیالیس


مکانیسم اثر قرص سیالیس


داروی سیالیس با ریلاکس کردن عضلات آلــــت تناسلی مردانه باعث نفوذ مقدار بیشتری خون به آن شده و در نتیجه میزان نعوذ را افزایش می دهد .این دارو اغلب برای درمان اختلال نعوذ و تاخیر در انزال در مردان ( ایمپوتنس ) مورد استفاده قرار می گیرد اما موارد مصرف دیگری نیز دارد ، که با نظر پزشک اورولوژی تعیین می شود. (لازم به ذکر است قرص داروی سیالیس سرعت گردش خون را در بدن افزایش می دهد).


مقدار و نحوه مصرف قرص سیالیس


میزان دقیق مصرف این دارو باید توسط پزشک تعیین گردد. به طور معمول می‌توانید نیم ساعت قبل از فعالیت جنسی، حداکثر یک بار در روز مقدار ۱۰ میلی‌گرم از آن را مصرف کنید. این میزان در صورت لزوم بسته به میزان اثربخشی و تحمل دوز مصرفی می‌تواند به مقدار ۲۰ میلی‌گرم افزایش و یا به میزان ۵ میلی‌گرم کاهش یابد.


مزایای مصرف سیالیس در مقایسه با ویاگرا


معمولا سیالیس را به صورت یک قرص در زمان مورد نیاز مصرف می شود ، این زمان می تواند از ۳۰ دقیقه تا ۴۰ دقیقه قبل از تصمیم به مقاربت و نزدیکی مصرف شود. (توصیه می شود جهت جذب بهتر اثرات داروی سیالیس یک لیوان آب خنک بنوشید) . پس از تحریک ، آلـــ.ت به نعوظ کامل می رسد و به مدت ۲۴ الی ۴۸ ساعت پس از مصرف با کوچکترین تحریک آلـــ.ـت به نعوظ فوق العاده سفتی دست خواهد یافت که شما شریک جنــســیتان را متعجب خواهد کرد.

قرصهای سیالیس عملکردی مشابه ویاگرا دارد اما بسیار قوی تر و بی خطرتر از ویاگرا بوده و ماده تاثیر گذار اصلی آن تادالافیل می باشد که موجب نعوظ (سفت و راست شدن) آلت می شود و تا حدودی در تاخیر در انزال نیز تاثیر گذار می باشد .


کارایی قرص سیالیس مثل ویاگرا بوده ولی بدون تپش قلب ، سردرد ، قرمزی پوست ، ناراحتی معده ، تغییرات بینایی و … بوده و همین عوامل باعث شهرت و معروفیت جهانی داروی سیالیس گردیده است.


قرصهای سیالیس مورد تائید FDA آمریکا می باشد و استفاده آن جهت عموم بلامانع اعلام گردیده است . این محصول برای افراد دارای کاهش فشار خون ، بیماریهای قلبی و ریوی توصیه نمی شود.

قرص سیالیس


عوارض مصرف قرص سیالیس

  • سرگیجه
  • تشنج
  • تنگی نفس
  • تورم دست و پا
  • ضربان قلب نامنظم
  • تعریق، تهوع
  • درد قفسه سینه یا احساس سنگینی
  • شنیدن صدای زنگ در گوش
  • از دست دادن ناگهانی بینایی و شنوایی
  • ناراحتی معده
  • درد عضلانی
  • سردرد
  • گرگرفتگی
  • ایجاد علائم سرماخوردگی مثل گرفتگی بینی

تداخلات دارویی قرص سیالیس

  • داروهای درمان اختلالات نعوظ و یا درمان فشار خون شریانی ریوی؛
  • آنتی‌بیوتیک‌ها یا داروهای ضد قارچ؛
  • داروهای ضد ویروسی برای درمان هپاتیت C یا HIV / AIDS؛
  • داروهایی که برای درمان فشار خون بالا یا ناهنجاری‌های پروستاتی به کار می‌روند؛
  • داروهای ضد تشنج
  • برخی از داروهای تسکین دهنده
  • الکل

نکاتی که در ارتباط با مصرف سیالیس باید بدانید


1. در صورتیکه دارای مشکلاتی نظیر بیماری‌های قلبی فشارخون بالا یا پایین و مشکلات مربوط به کلیه و کبد هستید، قبل از مصرف این دارو موارد را به اطلاع پزشک برسانید.
2. سیالیس را می‌توانید همراه یا بدون غذا مصرف کنید.
3. در صورت مصرف هر دارویی با پزشک خود مشورت کنید. ممکن است برخی از داروها با قرص سیالیس تداخل داشته باشد.
4. چنانچه در دوران بارداری به سر می‌برید قبل از مصرف این دارو با پزشک خود مشورت نمایید.
5. توصیه می‌شود در افراد با سنین بالا این دارو با دوز پایین‌تری مصرف شود.
6. چنانچه با مصرف این دارو نعوظ بیش از ۴ ساعت به طول انجامد باید به پزشک مراجعه شود. نعوظ طولانی می‌تواند به آلت تناسلی آسیب برساند و یا باعث ایجاد اختلال نعوظ دائمی شود.
7. بیشترین میزان قابل مصرف یک بار در روز است.
8. قبل از اینکه پزشک این دارو را برایتان تجویز کند درباره تمام بیماری‌هایی که داشتید و یا در حال حاضر تحت درمان آن‌ها هستید با پزشک صحبت کنید.
9. استفاده از داروی سیالیس برای افراد زیر ۱۸ سال ممنوع است.
10. در دوره‌ مصرف قرص سیالیس، از مصرف گریپ فوروت و آب آن اجتناب کنید.
11. به منظور اثربخشی بیشتر، هنگام مصرف این دارو از مصرف غذاهای چرب خودداری کنید.
12. مصرف الکل به همراه این دارو، ممکن است باعث ایجاد عارض جانبی در افراد گردد.

divider

بیشتر بخوانید:

۱۰ درمان خانگی موثر در ناتوانی جنسی مردان

آشنایی با انواع اختلالات جنسی در مردان

فواید مصرف کپسول ویگارکس برای مشکلات جنسی آقایان

divider

گردآوری توسط بخش سلامت

مجله دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.0 از 5 (17 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

۱ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

اکبر | ۳ سال پیش
سلام . وقت بخیر
شما قرص power V8 که درفویل آلومینیومی وداخل قوطی میومد دارید ؟ اگه دارید لطفا عکس و قیمت ارسال بفرمایید . از نوع دفترچه ای نمیخوام .
0
0

hits