دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آشنایی با شربت کیندر مولتی ویتامین یورو ویتال
26
زمان مطالعه: 6 دقیقه
شربت کیندر مولتی ویتامین حاوی 11 ویتامین ضروری و ریز مغذی روی می باشد که برای سیستم ایمنی و رشد مطلوب ضروری هستند.

مزایای مصرف شربت کیندر مولتی ویتامین

شربت کیندر مولتی ویتامین یوروویتال حاوی ویتامین های ضروری و ریز مغذی روی می باشد. جذب میزان کافی از ویتامین ها در کودکان و نوجوانان خصوصا جهت حفظ قدرت دفاعی بدن و رشد مطلوب، بسیار ضرروی و لازم به نظر میرسد.

شربت کیندر مولتی ویتامین حاوی 11 ویتامین ضروری و ریز مغذی روی می باشد. ویتامین ها اجزاء اصلی تشکیل دهنده رژیم غذایی روزانه را تشکیل می دهد ودر فعالیت تعداد زیادی از واکنشهای متابولیکی بدن شرکت دارند. جذب میزان کافی از ویتامینها در کودکان و نوجوانان خصوصاً جهت حفظ قدرت دفاعی بدن و رشد مطلوب ، بسیار ضرروی و لازم به نظر میرسد. ویتامینD موجود در شربت کیندر مولتی ویتامین، باعث جذب بهتر کلسیم از رژیم غذایی جهت ایجاد افزایش استحکام استخوانها و دندانها نیز می گردد.

موارد مصرف شربت کیندر مولتی ویتامین یورو ویتال

  • تقویت سیستم ایمنی در نوزادان
  • ترمیم زخم ها
  • تقویت قوه بویایی، بینایی، چشایی
  • بهبود عملکرد سیستم ایمنی
  • رشد کودکان و نوجوانان

ویژگیهای شربت کیندر مولتی ویتامین یورو ویتال

  • افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن در نوزادان
  • حاوی 10 ویتامین ضروری بعلاوه روی (زینک) برای کودکان و نوجوانان
  • ترمیم زخم ها، تقویت قوه بویایی، بینایی، چشایی، تقسیم طبیعی سلول ها رشد و تکامل در طول کودکی

کیندر مولتی ویتامین

شرح مزایای مصرف شربت کیندر مولتی ویتامین

کودکان برای رشد و نمو نیاز دارند از انواع مواد معدنی و ویتامین ها تغذیه کنند. بسیاری از ویتامین ها ضروری بوده و بدن قادر به ساخت آنها نیست و تنها باید از طریق غذا یا مکمل های غذایی جذب بدن شوند. شربت نیو کیندر مولتی ویتامین یورو ویتال یکی از بهترین مکمل های غذایی برای کودکان است که شامل 10 ویتامین ضروری و روی بوده و مواد مغذی مورد نیاز کودک جهت بهبود رشد را فراهم می کند و موجب تقویت سیستم ایمنی در نوزادان می شوند.

زینک

زینک یا روی موجود در شربت کیندر مولتی ویتامین یکی از املاح معدنی در بدن است که پس از آهن فراوان ترین ریزمغذی است. این ماده مهم در ساخت و ساز سلول ها و ترمیم بافت ها نقش دارد و به همین دلیل یکی از نقش های اصلی آن تقویت سیستم ایمنی است. علاوه بر آن روی در ترمیم بافت های پوستی نیز دخیل است و استفاده از ان موجب شادابی پوست می شود. کمبود روی بر ریزش مو اثر گذاشته و آن را بیشتر می کند بنابرای باید برای درمان ریزش مو میزان روی در بدن را به حد متعادل رساند. علاوه بر این روی در افزایش اشتها نیز موثر است و برای کودکانی که تمایلی به خوردن غذا ندارند می توان از مکمل آن استفاده کرد. یکی دیگر از اثرات روی افزایش قد در سنین رشد است.

ویتامین C

یک آنتی اکسیدان قوی است که موجب حفظ شادابی در بدن شده و از ایجاد رادیکال های آزاد و بروز بیماری های مختلف جلوگیری می کند. همچنین موجب تقویت سیستم ایمنی شده و برای پیشگیری از سرماخوردگی نیز استفاده می شود.

ویتامین E

این ویتامین یک آنتی اکسیدان طبیعی در بدن است و در تقویت سیستم ایمنی وکاهش زوال شناختی وابسته به سن موثر است. همچنین این ویتامین در برابر رادیکال های آزاد از سلول های بدن و از جمله سلول های مغز مراقبت می کند.

ویتامین A

این ویتامین یکی از ویتامین های موثر در رشد بدن است که در جلوگیری از ریزش مو و پیری زودرس موثر است. این ویتامین در سلامت موها نیز موثر است و افرادی که دچار کمبود ویتامینA هستند دچار ریزش مو می شوند.

ویتامین D

ویتامین D نقش های زیادی در بدن داردکه از جمله آنها می توان به تقویت استخوان ها، حمایت از سیستم ایمنی بدن، و افزایش عملکرد شناختی اشاره کرد. این عملکرد آن برای مغز بسیار اهمیت دارد چرا که از بروز بیماری های عصبی جلوگیری می کند.

تیامین (B1)

ویتامینB1 موجود در شربت کیندر مولتی ویتامین در متابولیسم کربوهیدرات، چربی و پروتئین و تبدیل آنها به انرژی مورد نیازبدن نقش دارد. این ویتامین به حفظ عملکرد طبیعی قلب و سیستم عصبی کمک می کند.

ریبوفلاوین (B2)

ویتامینB2، این ویتامین در کمک به حفظ عملکرد طبیعی فرآیند رشد و تقسیم سلولها ، تکامل و ترمیم بافتهای بدن، تقویت سیستم ایمنی، تقویت وحفظ سلامت پوست، سیستم عصبی و حفظ سلامت چشم و عملکرد بینایی مؤثراست.

نیاسین (B3)

این ویتامین برای حفظ سلامت پوست، تنظیم میزان قند خون، بهبود جریان خون در عروق، کاهش کلسترول بد، افزایش کلسترول خوب، حذفسموم و مواد شیمیایی از بدن مورد نیاز است. همچنین نقش موثری در تقویت دستگاه گوارش دارد.

پانتوتنیک اسید(B5)

این ویتامین در انتقال پیام عصبی، انتقال هموگلوبین، تبدیل کربوهیدرات، چربی و پروتئین به انرژی مورد نیاز سلول های بدن، سنتز اسیدهای چرب و کلسترول و تقویت سیستم ایمنی بدن نقش دارد.

پیریدوکسین (B6)

این ویتامین نقش مهمی را در واکنشهای بیوشیمیایی گوناگون به عنوان کوآنزیم دارد. پیریدوکسین برای حفظ سلامت اعصاب، تولید گلبولهای سفید و قرمز و جذب مناسب ویتامینB12 و تولید انرژی مورد نیاز سلولهای بدن مورد نیاز است.

بیوتین (B7)

بیوتین موجود در شربت کیندر مولتی ویتامین درتقویت استحکام ناخنها، حفظ سلامت موها، کمک به درمان ریزش مو، به تعویق انداختن روند سفید شدن مو، کمک به کاهش علائم کمبود روی، کاهش دردهای عضلانی، جهت کاهش میزان قند خون در افراد مبتلا به عارضه دیابت ،مؤثر است.

اسید فولیک (B9)

فولیک اسید موجود در شربت کیندر مولتی ویتامین به عنوان کوآنزیم در سنتزDNA، نقش دارد و یکی از ترکیبات اصلی در تقسیم سلولی، رشد وتکامل طبیعی سلولهای بدن نقش دارد ودر دفع هموسیستئین از بدن مؤثر است.این ویتامین یکی از ویتامین های ضروری است که بدن قادر به ساخت آن نیست و نیاز به آن در افراد مسن، ورزشکاران و خانمها در دوران بارداری و شیردهی، افزایش می یابد. اسید فولیک برای جلوگیری از نقص های جنینی ضروری است.

سیانوکوبال آمین (B12)

ویتامین B12، در تولید تمامی سلولهای خونی از جمله گلبولهای سفید، قرمز و پلاکتها، حفظ رشد و تکامل سلولهای بدن، تنظیم میزان هموسیستئین در خون و حفظ سلامت سیستم عصبی مرکزی نقش دارد. جزء ویتامین های ضروری است که از طریق مواد غذایی حیوانی جذب می شود و گیاه خواران باید از مکمل این ویتامین برای تامین ویتامین مورد نیاز خود استفاده کنند.

شربت کیندر

روش مصرف شربت کیندر مولتی ویتامین

کودکان 4 ماه تا 1 سال: یک و نیم قاشق مربا خوری (یکبار در روز)

کودکان 1 سال به بالا: یک قاشق مربا خوری (دوبار در روز)

قبل از مصرف به خوبی تکان دهید.

هشدار مصرف شربت کیندر مولتی ویتامین یورو ویتال

  • در صورت بارداری و یا شیردهی، قبل از مصرف شربت کیندر مولتی ویتامین با پزشک خود مشورت نمایید.
  • این فرآورده جهت تشخیص، درمان و یا پیشگیری از بیماری نمی باشد.
  • در صورت استفاده از داروهای دیگر قبل از مصرف شربت کیندر مولتی ویتامین با پزشک خود مشورت کنید.

شرایط نگهداری شربت کیندر مولتی ویتامین

  • دور از دسترس اطفال و در جای خشک و خنک نگهداری شود.
  • بعد از باز کردن درب بطری، حتما داخل یخچال نگهداری شود.

divider

بیشتر بخوانید:

مزایای باورنکردنی شربت ویتا گلوبین

معرفی مزایای مصرف شربت ویتان (Vitane)

فواید مصرف و عوارض شربت آکوامارين (AquaMarine ۲in۱ Syrup)

divider

گردآوری توسط بخش سلامت

مجله دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.4 از 5 (26 رای)  
    توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits