دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
همه چیز در مورد شربت آسماویت (Asmavit)
292
زمان مطالعه: 5 دقیقه
شربت آسماویت با ترکیب ویژه و منحصر به فرد خود برای کسانی که در معرض آلودگی هوا یا دود سیگار قرار دارند، توصیه میشود. همچنین کسانی که دچار بیماریهای حاد و یا مزمن تنفسی هستند میتوانند از این محصول ویژه شرکت ویتابیوتیکس بهره ببرند .

مزایای مصرف شربت آسماویت

شربت آسماویت (Asmavit) از داروهای تقویت‌کننده سیستم ایمنی بدن به شمار می‌رود که مصرف آن برای افرادی که دچار ضعف این سیستم هستند، مناسب است. این شربت انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز را دارد و باعث حفاظت از مجاری تنفسی در مقابل آلودگی‌های محیطی مختلف، می‌شود.

شربت آسماویت شرکت ویتابیوتیکس با ترکیب خود، باعث بهبود عملکرد سیستم تنفسی و افزایش قدرت ایمنی بدن در برابر انواع بیماری می شود. این شربت حاوی انواع ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن است. این شربت برای بهبود سلامت عمومی بدن نیز مورد استفاده قرار می گیرد .

شربت آسماویت باعث حفاظت از مجاری تنفسی این افراد در مقابل آلودگی های محیطی مختلف خواهد شد.
آسماویت برای کمک به بهبود و پیشگیری از این شرایط توصیه می شود:

  • آلرژی و حساسیت های فصلی
  • عفونت های دستگاه تنفسی مثل سرماخوردگی ، آنفولانزا ، ذات الریه ، برونشیت ، آسم و …
  • اشخاصی که در معرض آلاینده هایی مثل دود سیگار و آلودگی هوا هستند
  • جلوگیری از کمبود ویتامین ها و درمان آن در کلیه گروه های سنی

موارد مصرف شربت آسماویت

بهبود سلامت کودکان، کاهش علائم عفونت های سیستم تنفسی

  • بهبود سلامت کودکان
  • تامین ویتامین ها و عناصر ضروری بدن کودکان
  • تقویت قدرت تنفسی کودکان
  • کاهش علائم عفونت های سیستم تنفسی

روش مصرف شربت آسماویت

کودکان 1 تا 4 سال روزی 2 بار، هر بار 1 قاشق چایخوری
کودکان بالای 4 سال روزی 3 بار، هر بار 1 قاشق چایخوری
بزرگسالان: 2 قاشق مرباخوری پر دو بار در روز

شربت آسماویت

ترکیبات به کار رفته در شربت آسماویت

  1. ویتامین پ و یا به عبارتی بیوفلاونوئیدهای مرکبات دارای خواص آنتی اکسیدانی بسیار قوی هستند که علاوه بر خواص ضد آلرژی و ضد التهابی باعث بهبود گردش خون در مویرگها میشوند.
    این محصول علاوه بر بیوفلاونوئیدها حاوی مقادیر متعادلی از انواع ویتامینها و مواد معدنی مختلف میباشد. تحقیقات نشان میدهد که ویتامین های آ و ث نقش مهمی در کاهش خطر ابتلا به آسم دارند. همچنین این ویتامین ها باعث تقویت قدرت تنفسی بدن میشود.
  2. ویتامین C بکار رفته در ترکیب آسماویت یک آنتی اکسیدان قوی است که موجب حفظ شادابی در بدن شده و از ایجاد رادیکال های آزاد و بروز بیماری های مختلف جلوگیری می کند. همچنین موجب تقویت سیستم ایمنی شده و برای پیشگیری از سرماخوردگی نیز استفاده می شود.
  3. ویتامین E یک آنتی اکسیدان طبیعی در بدن است و در تقویت سیستم ایمنی وکاهش زوال شناختی وابسته به سن موثر است. همچنین این ویتامین در برابر رادیکال های آزاد از سلول های بدن و از جمله سلول های مغز مراقبت می کند.
  4. سلنیوم با مقابله با رادیکال های آزاد که باعث بروز بیماریهای قلبی و سرطان می شوند به سلامت بدن کمک می کند. همچنین ترکیب سلنیوم با پروتئین موادی به نام سلنوپروتئین تولید می‌کند که این مواد باعث کنترل عملکرد غده‌ی تیروئید می‌شود.

    سلنیوم نقش فعالی در مراقبت از سیستم ایمنی بدن دارد. همچنین سلنویم موجود در این محصول باعث بالا رفتن سیستم ایمنی بدن و تسریع در روند بهبودی بیماریهای تنفسی مانند آنفولانزا و برونشیت میشود.

    سلنیوم به همراه ویتامین ای باعث افزایش قدرت بدن در مقابله با رادیکالهای آزاد میشود. سایر ویتامینها و مواد معدنی موجود در این محصول نیز علاوه بر تقویت عمومی بدن، باعث افزایش و بهبود عملکرد سیستم دفاعی بدن در مقابل انواع بیماریها می شود.

عوارض جانبی آسماویت

اکثر متخصصان بر سر این موارد با یکدیگر توافق نظر دارند:

تا زمانی که از حد مصرف توصیه شده روزانه برای هر ویتامین یا مکمل فرا‌تر نروید، مکمل های ویتامینی آسیبی در پی نخواهند داشت.

برخی کودکان، مانند کودکان گیاهخوار یا کودکانی که به مواد غذایی خاصی حساسیت دارند، برای تأمین کمبود‌های تغذیه خود به مصرف روزانه مولتی ویتامین و مواد معدنی نیاز خواهند داشت.

مکمل‌های ویتامین هرگز جایگزین خوبی برای غذا نیستند و جایگزین یک رژیم غذایی غلط یا ضعیف به حساب نمی‌آیند. اگر کودک‌تان خوب غذا نمی‌خورد به او مکمل ویتامین بدهید، اما در عین حال سعی کنید عادات غلط و ضعیف تغذیه‌ای او را نیز اصلاح کنید.

هشدار مصرف شربت آسماویت

در صورت مصرف داروهای دیگر با مشورت پزشک مصرف شود.
شربت آسماویت برای درمان تشخیص پیشگیری بیماری نمی باشد.
در دوران بارداری وشیردهی شربت آسماویت را با مشورت پزشک مصرف شود
افزایش دوز پیشنهاد شده شربت آسماویت توصیه نمی شود .

شرایط نگهداری شربت آسماویت

شربت آسماویت در مکانی خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.2 از 5 (292 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

۷ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

محمدحسین احمدی | ۲ سال پیش
سلام بچه من سه سالشه و این شربت رو نمیخوره آیا میتونم با آبمیوه مخلوط کنم و بخوره؟
4
10
محمدیانن | ۴ سال پیش
سلام ایا این شربت با طعم پرتقال است؟؟؟ دارای گلوتن است؟؟ دختر من به گندم و لبنیات گاوی و پرتقال حساسیت داره. ممنون میشم کمکم کنید.
4
27
کریمی | ۴ سال پیش
شربت آسموویت برای ریه بسیار عالی است من سرما خوردگی خیلی بد امسال گرفتم هیچ داروی برایم اثر نداشت داشتم خفه می شدم چند بار دکتر رفتم بی فایده بود تا اینکه یکی از دوستان که این شربت را استفاده کرده بود بمن گفت وقتی خوردم روز دوم و سوم معجزه کرد خلاصه بگم ریه من را نجات داد و در مدت کوتا هی خوب شدم
4
18
sjr0098 | ۴ سال پیش
باسلام خدمت شما و تشکر بابت این مطلب مفید . کاش اشاره ای هم میکردین که افرادی که بیماری قند دارن میتونن از این شربت استفاده کنن یا خیر ؟
1
9
پاسخ ها:
علی | ۴ سال پیش
سلام از داروساز پرسیدیم گفت باعث افزایش قند خون میشه
3
8
بهزاد | ۴ سال پیش
سلام من بیماری منییر دارم و داروی بتاهیستین نئوتادین و کلودیازپوکساید مصرف میکنم آیا تداخلی با این داروها نداره؟
3
11
فوفو | ۵ سال پیش
سلام مطلبتون کامل وواضح بود باتشکر
0
6

hits