دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آشنایی با فواید کپسول کیومکس آنتی ایجینگ جهت بهبود باروری آقایان
10
زمان مطالعه: 6 دقیقه
کپسول کیومکس آنتی ایجینگ باعث افزایش قوای جنسی، افزایش انرژی و بهبود باروری در مردان می شود

همه چیز در مورد کپسول کیومکس آنتی ایجینگ

کپسول کیومکس آنتی ایجینگ ( ANTIAGING Q Maxx ) باعث افزایش قوای جنسی، افزایش انرژی و بهبود باروری در مردان می شود . ال کارنیتین موجود در کیومکس نقش مهمی در بهبود قوای جنسی و باروری مردان داشته و تولید و بلوغ اسپرم را بهبود می بخشد.


غدد تناسلی، قلب، کبد، کلیه و ماهیچه ها نیازمند ال کارنیتین بیشتری می باشند و کمبود این ماده در بدن باعث نارسایی جنسی و باروری، ضعف و خستگی، شل شدن عضلات، نارسایی قلبی، بالا رفتن کلسترول بد و تری گلیسیرید می گردد. افزایش سن، رژیم پر پروتئین، غذاهای چرب، دیابت، همودیالیز و بارداری باعث کم شدن ال کارنیتین در بدن می شود. علاوه بر این کوکیوتن موجود در کیومکس با بالا بردن توان عضلات، به بهبود کارایی جنسی حتی در بیماران قلبی کمک می نماید.


روابط جنسی یکی از مهمترین بخش ها در رابطه زناشویی است که اختلال در آن مشکلاتی را بوجود می آورد و ممکن است باعث گسستگی روابط خانوادگی شود و در استحکام و گسستگی زندگی بسیارتاثیر گذار است. وقتی صحبت از رابطه جنسی می کنیم یعنی از مهمترین موارد خانواده بحث می کنیم که یکی از اصلی ترین اهداف تشکیل خانواده است و باید روابط جنسی بین زن وشوهر برقرار شود نیاز های جنسی از جمله نیاز های طبیعی بین زوج ها محسوب میشود ، بر اساس مطالعات تمایلات جنسی انسان ها تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله شرایط روحی، بیماری های جسمی، داروها، تغذیه و… است.


ناتوانی جنسی یک اختلال شایع فیزیولوژیکی و قابل درمان است. با افزایش سن میزان شیوع این اختلال افزایش می یابد. شایع ترین علل ناتوانی جنسی در مردان بیماریهای عروقی، دیابت، اختلالات عصبی، صدمات وارده به لگن و جراحی های آن، مصرف داروهای مختلف و مواد مخدر و اختلالات هورمونی می باشد. ناخوشنودی در روابط جنسی در زنان هم می تواند ناشی از مشکلات جسمی، هورمونی، روانی و اجتماعی باشد. کپسول کیومکس آنتی ایجینگ برای رفع این مشکلات طراحی شده است.

کیومکس

موارد مصرف کپسول کیومکس آنتی ایجینگ

افزایش قوای جنسی آقایان

ویژگی های محصول کپسول کیومکس آنتی ایجینگ

  • افزایش قوای جنسی، تعداد و تحرک جنسی در آقایان
  • چربی سوزی بدون تحلیل بافت عضلانی
  • افزایش استحکام ماهیچه های مفید جهت ورزشکاران
  • کمک به کاهش کلسترول بد و تری گلیسیرید خون
  • افزایش انرژی و توان سیستم ایمنی بدن
  • کمک به درمان طاسی در مردان (به عنوان درمان کمکی)
  • سلامت قلب و عروق

شرح مزایای مواد تشکیل دهنده کیومکس آنتی ایجینگ

کیوتن


oQ10 ( کوکیوتن ) آنتی اکسیدانی است که در بدن به طور طبیعی تولید می شود ولی سطح این ماده در بدن با افزایش سن، و بیماری های مزمن مانند بیماری های قلبی، پارکینسون، سرطان و دیابت کاهش می یابد.

  • این ماده به طور عمده درغذاهای دریایی یافت میشود و به صورت مکمل نیز مصرف می شود.
  • این ماده درانقباض عضلانی نقش دارد و هم چنین به حفظ عملکرد صحیح سیستم ایمنی بدن کمک می کند.
  • در شرایط بازسازی سلول های عصبی دربیماری هایی مانند ام اس، آلزایمر و پارکینسون می توان از کوانزیمQ10 بهره مند شد.
  • هم چنین به درمان بیماری های نارسایی احتقانی قلب، هانتینگتون، فشار خون، میگرن، پارکینسون، ایدز، دیستروفی عضلانی، بیماری های لثه کمک می کند.

ویتامین E:

ويتامين E مكمل مغذي مهمي براي مقابله و خلع سلاح كردن راديكال هاي آزاد است . ويتامين E از ويتامين ها ( ويتامين A و C ) در مقابل اكسيد شدن محافظت مي كند . توانايي و ويتامين E در محافظت از غشاء هاي سلولي آنرا عامل ارزشمندي مي سازد براي كساني كه در محيط هاي آلوده زندگي مي كنند و نيز براي افراد فعال ، چون فعاليت فيزيكي زياد توليد راديكال هاي آزاد را افزايش مي دهد .
ویتامین E یکی از آنتی‌اکسیدان‌های قدرتمند است که به اعتقاد دانشمندان از ابتلا به بیماری‌های قلبی پیشگیری می‌کند و به قوی‌تر شدن و افزایش انعطاف دیواره‌های رگ‌های قلبی کمک شایانی می‌کند. ويتامين E در طب براي درمان مشكلات زيادي به كار مي رود كه به خاطر كمبود ويتامين E بوجود مي آيد و معمولاً اين كمبود به دليل اختلال و جذب چربي ايجاد مي شود . اين ويتامين همچنين در دوزهاي بالا در بيماري هاي دژنراتيو به كار مي رود مثل تحليل رفتن عضلات و بيماري روماتيسم مفاصل.

ویتامین C:

ویتامین C که به عنوان اسید اسکوربیک نیز شناخته شده است یک ویتامین محلول در آب است که به طور طبیعی در برخی از غذاها یافت می‌شود و به برخی از مواد نیز اضافه می‌گردد. همچنین شما می‌توانید ویتامین C را به صورت مکمل نیز دریافت کنید. انسان‌ها بر خلاف بیشتر حیوانات، قادر به سنتز ویتامین C در داخل بدن خود نیستند به همین خاطر باید آن را از طریق مواد غذایی به دست آورند. کمبود ویتامین C باعث ایجاد بیماری به نام اسکوروی می‌شود که علائم آن خستگی یا سستی، ضعف گسترده بافت همبند و آسیب پذیری مویرگی است. سلول‌ها ویتامین C را از طریق پروتئین حمل کننده خاص جمع آوری می‌کنند. در مطالعات آزمایشگاهی دانشمندان دریافته اند که ویتامین C اکسید شده یا دهیدرواسکوربیک اسید از طریق برخی از حاملان گلوکز وارد سلول‌ها می‌شوند و سپس به صورت داخلی به اسید اسکوربیک احیا می شوند. اهمیت فیزیولوژیک جذب دهیدرواسکوربیک اسید و نقش آن در ویتامین C هنوز مشخص نیست.

کپسول کیومکس

مقدار مصرف کپسول کیومکس آنتی ایجینگ

روزی یک عدد کپسول کیومکس آنتی ایجینگ بعد از غذا میل شود.

توصیه و هشدار

  • در صورت مصرف هرگونه دارو، قبل از مصرف کپسول کیومکس آنتی ایجینگ با پزشک مشورت نمایید.
  • مصرف کنندگان وارفارین تحت نظر پزشک کپسول کیومکس آنتی ایجینگ مصرف نمایند.

شرایط نگهداری کپسول کیومکس آنتی ایجینگ


دور از دسترس کودکان و در جای خشک و خنک (30 - 15 درجه سانتی گراد)، در ظرف در بسته نگهداری شود.

divider

بیشتر بخوانید:

راه هایی برای افزایش اسپرم و تقویت جنسی آقایان

20 مواد غذایی مناسب برای تقویت اسپرم و تخمک گذاری

روش های مناسب برای افزایش تعداد و توان اسپرم ها

راه هایی برای افزایش اسپرم و تقویت جنسی آقایان

divider

گردآوری توسط بخش سلامت

مجله دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.2 از 5 (10 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits