دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
فواید بی نظیر کرم ماساژ بدن هالیوود استایل
1
زمان مطالعه: 5 دقیقه
کرم ماساژ بدن هالیوود استایل : برای ماساژ بدن به روغن، کرم یا لوسیون با کیفیت نیاز دارید تا نرم کننده و لطافت بخش پوست شما باشد. اگر این کرم تغذیه کننده پوست شما نیز باشد با یک تیر چند نشان زده اید.

کرم ماساژ بدن هالیوود استایل چه فوایدی دارد؟

برای ماساژ بدن به روغن، کرم یا لوسیون با کیفیت نیاز دارید تا نرم کننده و لطافت بخش پوست شما باشد. اگر این کرم تغذیه کننده پوست شما نیز باشد با یک تیر چند نشان زده اید.

برند هالیوود استایل یک کمپانی آمریکایی است که تولیدات بسیار زیاد و با کیفیتی در زمینه آرایشی و بهداشتی دارد. این محصولات روانه بازار ایران نیز شده و مجوز رسمی از سازمان دارو و غذا ایران را دریافت کرده است.

تمامی مراحل طراحی و تولید محصولات این شرکت در کالیفرنیا صورت می گیرد و این شرکت تلاش می نماید تا با قیمتی مناسب و منطقی، محصولات کارا و موثر را روانه بازار نماید. کرم ماساژ بدن هالیوود استایل یک کرم غلیظ، مغذی و بسیار باصرفه است و با حجم 310 گرمی تا چند بار مصرف شما را تامین می کند.

در فرمولاسیون این کرم ویتامین های E، A، B5، عصاره میوه های مختلف و سبزیجات استفاده شده که علاوه بر مغذی بودن، رایحه خوشی را برای آن ایجاد کرده است. قدرت بالای نفوذ عمقی در بافت های پوست باعث شده تا این کرم به سرعت جذب شده و لطافت و نرمی را برای شما به ارمغان بیاورد.

بعد از استفاده از این کرم و بعد از ماساژ انرژی مضاعفی را درون خود احساس خواهید کرد. این کرم برای انواع پوست مناسب بوده و برای آقایان و بانوان قابل استفاده است..

این محصول یک کرم غلیظ مغذی ، سرشار از ویتامین میوه ها و سبزیجات است که قدرت نفوذ عمقی در بافتهای پوست را دارد و از این طریق احساس آرامش بی نظیری به بدن میدهد ، ماهیچه های خسته را انرژی دوباره بخشیده وپوست را نرم و ابریشمی و جذاب جلوه میدهد.

فواید ماساژ درمانی با کرم هالیوود استایل

ماساژ عمومی بدن که با تمامی بخش‌های بدن سر و کار دارد از جهات گوناگونی کاملاً موثر و مفید است. ماساژ بدن سیستم عصبی بدن را ارتقاء بخشیده، بر تنفس تاثیر گذاشته و دفع مواد زائد و سمی را از طریق اندام‌های دفعی گوناگونی همچون ریه‌ها، پوست، کلیه‌ها و روده‌ها از بدن تسریع می‌بخشد.

ماساژ بدن همچنین چرخش خون و فرایندهای متابولیکی را بهبود می‌بخشد. ماساژ باعث از بین رفتن چین و چروک صورت می شود و به پر شدن گونه‌های خالی کمک کرده و همچنین گرفتگی، بی‌حسی و دردهای عضلانی را کاهش می‌دهد.روش‌های ماساژ درمانی

6 شیوه اصلی در ماساژ درمانی موجود دارد که به قرار زیر هستند:

  • تاپوتمان
  • مالش
  • کوبش (حرکات ضربه‌ای در ماساژ)
  • پتریساژ (مشت و مال دادن)
  • لرزش
  • کوبش (Effleurage)

این روش شامل حرکت دست‌ها با استفاده از ضربات طولانی و یکسان بر روی سطح بدن است. کوبش به پنج روش انجام می‌شود، یعنی ضربه زدن با:

  • سر انگشت شست
  • کف یک دست
  • کف هر دو دست
  • مفاصل انگشت‌ها
  • سر انگشت نوک انگشتان

کوبش چرخش خون را افزایش داده و سیستم عصبی بدن را آرام می‌کند. این روش ماساژ درمانی همچنین گرمادهنده و آرام‌بخش است. کوبش در درمان وضعیت تحلیل رفته پوست بسیار مفید است.

مالش (Friction)

این روش ماساژ درمانی حرکاتی هستند که ماهیتا دایره وار بوده و با کمک انگشت شست و نوک انگشتان و یا کف دست‌ها به سمت مفاصل یا اطراف آن‌ها انجام می‌شود. مالش مفاصل، زردپی‌ها و ماهیچه‌ها را منعطف کرده و حذف مواد زائد را از بدن از طریق تخریب آن‌ها تسهیل می‌بخشد. مالش همچنین باعث کاهش تورم بعد از التهاب اعصاب می‌شود.

پتریساژ (Petrissage)

پتریساژ فرایند مشت و مال دادن، فشار وارد کردن و حرکات چرخشی بر روی بافت‌هاست و با یک یا هر دو دست و دو انگشت شست یا با انگشتان شست و انگشت‌ها انجام می‌شود. ماساژ دهنده باید فشار سنگینی را برای مشت و مال دادن عمیق و فشار آرامی را برای مشت و مال دادن سطحی و سبک بر روی بدن فرد وارد کند.

پتریساژ روش درمانی مناسبی برای رفع مشکلات ماهیچه‌ای است. این روش ماساژ درمانی، مواد مغذی را در بدن افزایش داده، ماهیچه‌ها را تقویت کرده، احتقان روده‌ها را برطرف کرده و به حذف سموم بدن کمک می‌کند. پتریساژ فعالیت و تنفس سلولی را تقویت کرده و سوموم ایجاد کننده خستگی را از بین برده و فعالیت پایانه‌های عصبی را افزایش می‌دهد.

تاپوتمان (Tapotement)

این روش شامل استفاده از حرکات ساطوری دست و وارد آوردن ضربان سبک و تند بر روی بدن فرد است و از طریق ضربه‌های سریع به بدن، به وجود می‌آید. ضربات کوتاه و سریع غالباً از کمر شروع می‌شود. تاپوتمان به رفع آتروفی ماهیچه‌ها کمک کرده، جریان خون را افزایش داده، اعصاب را آرام کرده و ماهیچه‌ها را تقویت می‌کند.

لرزش (Vibrations)

این روش ماساژ درمانی بوسیله تکان دادن سریع و حرکات فشاری با استفاده از دست‌ها یا انگشتان بر روی بدن انجام می‌شود. دست ماساژ دهنده باید دائماً حرکت کند. لرزش در درمان التهاب اعصاب یا درد اعصاب زمانی که مرحله التهابی تمام شده مفید و موثر است. لرزش جریان خون، فعالیت غدد و شبکه‌های عصبی را تحریک کرده و همچنین به حرکت رده‌ها نیز کمک می‌کند.

شکل دیگر ماساژ بدن در بسیاری از موارد ماساژ ارتعاشی است. این ماساژ فقط بوسیله افراد آموزش دیده می‌تواند انجام شود. لرزش ماهیچه‌ها هنگامی که توسط یک ماشین التریکی و خاص انجام شود کارایی بهتری دارد.

همچنین بخوانید:

معرفی ۵ روغن فوق العاده برای ماساژ دادن بدن

جلوگیری از افتادگی و پیری پوست صورت با ماساژ ریلکسی

لیست قیمت انواع پماد و کرم موضعی در بازار

معرفی ۴۰ روغن فوق العاده عالی برای ماساژ دادن بدن

فواید معجزه آسای کرم گیاهی جاکسون جهت رفع درد عضلات



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits