دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
لاغری سریع و بدون جراحی با دستگاه کول تک Cooltech
4
زمان مطالعه: 7 دقیقه
دستگاه کول تک Cooltech بدون نیاز به بیهوشی و بدون هیچگونه دردی میتواند شما را به اندامی دلخواه و بدون سلولیت برساند. حال تا انتها با ما باشید تا در مورد دستگاه کول تک Cooltech و لاغری با این دستگاه بیشتر بدانید.

لاغری و فرم دهی بدن با دستگاه کول تک Cooltech

کول تک Cooltech یک درمان غیر تهاجمی و بدون جراحی برای لاغری سریع ، بازسازی و شکل دادن نواحی موضعی چربی بدن است. با استفاده از یک فرایند خنک کننده برای از بین بردن سلول های چربی بدون آسیب رساندن به بافت های اطراف، از آن استفاده می کند دستگاه کول تک یکی از روش هایی است که افراد با کمک آن کاهش وزن و کاهش سایز مناسبی داشته و به نتیجه مورد نظر خود دست پیدا کنند.

این روش بدون نیاز به بیهوشی و بدون هیچگونه دردی انجام می شود. همچنین از نکات دیگری که در رابطه با این دستگاه باید نسبت به آن آگاه باشید این است که در این روش هیچ گونه سوزن و برشی ایجاد نمی شود.

اغلب بیماران بر این عقیده هستند که این یک درمان آسان است که اجازه می دهد تا آنها بلافاصله پس از آن فعالیت های روزمره طبیعی خود را ادامه دهد تا لاغری سریع به وقوع بپیوندد.

کول تک بر اساس ویژگی آسیب پذیری سلولهای چربی نسبت به تغییرات دمایی عمل میکند. طی این روش با فریز کردن بافتهای چربی, مرگی کنترل شده در سلولهای چربی ایجاد میکنیم. این دستگاه به منظور شکل و فرم دهی و پیکر تراشی طراحی شده است.

به این مقصود هندپیس های مکنده ی دستگاه که عمل کاهش دما در آنها اتفاق می افتد برای سازگاری و مطابقت بهتر و بیشتر با شکل اندام های بدن در اندازه ها و شکلهای متفاوت و متناسب اندامهای مختلف بدن از جمله شکم, پهلو, ران, بازو و… طراحی شده اند.

این دستگاه با استفاده از اپلیکاتور های مختلف که به شکل و اندازه مناسب طراحی شده است، قادر به لاغری سریع می باشد.

درمان چاقی به روش کول تک

درمان چاقی با روش کول تک بافت اضافی چربی و سلولیت را درنواحی مختلف بدن از بین میبرد و به دیگر بافت دهای بدن آسیب نمیزند. تمام لوازم دستگاه در دمای بالاتر از ۸ درجه سانتیگراد کار میکنند به این ترتیب دما به صورت کنترل شده در ناحیه ی انتخابی بدن کاهش پیدا کرده و به این ترتیب تخریب سلولهای چربی اتفاق می افتد.

میزان رضایتمندی بیمارانی که تحت این درمان قرار گرفته اند بیش از 95٪ نتایج ، پس از 15 روز از زمان درمان دیده شده است. این یک درمان آسان است که اجازه می دهد تا بیمار بلافاصله پس از آن فعالیت های روزمره طبیعی خود را ادامه دهد تا لاغری سریع به وقوع بپیوندد.

دستگاه Cooltech برای این که قابل کاربرد برای کل بدن باشد و تعریف مجدد تمام خطوط و انحناهای بدن امکان‌پذیر باشد، مجهز به هندپیس‌های متعدد است. در مجموع درمان با این دستگاه، عملی بدون درد، غیرتهاجمی و موثر برای از بین بردن سلول‌های چربی است.

لاغری با کول تک Cooltech

فواید و خصوصیات دستگاه کول تک Cooltech

1. شکل‌دهی مجدد کل بدن

دستگاه Cooltech با هدف لاغری موضعی ناحیه‌های مختلف بدن طراحی شده است. این دستگاه دارای اپلیکاتورهای متعددی است که استفاده از آن را برای تمام نواحی بدن امکان‌پذیر می‌سازد و به این ترتیب می‌توان تناسب اندام دلخواه را در کل بدن به وجود آورد.

2. حداکثر ایمنی

آزمایش‌های بالینی متعددی بر روی دستگاه Cooltech در محیط طبیعی و مصنوعی انجام شده است، نتایج تمام این آزمایش‌ها موید ایمنی کامل درمان با دستگاه Cooltech است. سابقه طولانی و مثبت دستگاه بالاترین سطح کارایی را در از بین بردن چربی تضمین می‌کند.

3. نتایج چشمگیر

بیش از یک میلیون بیمار با دستگاه Cooltech تحت درمان قرار گرفته‌اند و از این تعداد 95 درصد از نتایج عمل رضایت کامل داشته‌اند. مطالعات بالینی بافت‌شناختی تحلیل سیستماتیک چربی را تایید می‌کند.

دستگاه Cooltech از طریق ساز و کاری مبتنی بر اصل آسیب‌پذیر بودن سلول‌های چربی (آدیپوسیت‌ها) در برابر تغییرات دمایی استوار است. دما به گونه‌ای تغییر داده می‌شود که بافت چربی در حال یخ زدن مرگ کنترل شده‌ی سلولی را به دنبال داشته باشد.

با استفاده از دستگاه Cooltech می‌توان چربی زیرپوستی را در ناحیه‌های متعدد بدن به ایمن‌ترین شیوه ممکن کاهش داد.

دستگاه Cooltech به اپلیکاتور خلأ قابل تنظیمی مجهز است که بافت چربی را به شیوه‌ای گزینشی در داخل خود گیر می‌اندازد و دما را به شیوه‌ای کنترل شده پایین می‌آورد. در نتیجه مرگ کنترل شده سلولی (آپوپتوز) رخ می‌دهد.

تمام تجهیزات جانبی دستگاه در دمایی بین سه تا منفی هشت درجه سانتیگراد کمک کار می‌کنند. دما با توجه به محل تحت درمان و ضخامت چین‌های چربی تعیین می‌شود.

عوارض و خطرات لاغری با کول تک

یکی از اصلی ترین مسائلی که در رابطه با دستگاه کول تک مطرح می شود این است که خطرات لاغری با دستگاه کول تک چیست؟ در واقع پاسخ دادن به این سوال خیلی سخت نیست زیرا باید بدانید که این روش تقریبا هیچگونه خطرات و عوارضی را با خود به همراه ندارد و تنها در سه جلسه میتواند افراد را به فرم دلخواه خودشان برسانند.

همچنین نکته دیگری که باید در رابطه با این روش بدانید این است که هر جلسه چیزی حدود ۵۰ الی ۷۰ دقیقه زمان نیاز است تا پزشک و دستگاه کار خود را انجام دهند.

لاغری با کول تک Cooltech

سوالات متدوال درباره لاغری با کول تک

چه تعداد جلسه درمان باید انجام دهم؟

پیشنهاد شده است که برای نتایج قابل توجه ترین حداکثر تعداد جلسات مورد نیاز سه بار برای هر منطقه است.

مدت زمان مشاهده نتیجه درمان چقدر است؟

بیماران می توانند انتظار داشته باشند بعد از یک دوره درمان کاهش 20٪ -30٪ کاهش چربی در ناحیه تحت درمان داشته و نتایج به اندازه 15 روز دیده شوند. نتایج بهینه بعد از 8 هفته قابل مشاهده خواهد بود.

دوران نقاهت بعد از درمان چقدر است؟

شما می توانید فعالیت های روزانه طبیعی خود را بلافاصله پس از درمان را از سر بگیرید.

مدت زمان هر جلسه درمان چقدر است؟

بین 50 تا 70 دقیقه برای یک جلسه، بسته به منطقه مورد نظر شما. پزشک شما به شما نشان خواهد داد که چقدر طول می کشد تا از آن استفاده کنید.

چگونه روش کول تک کار می کند؟

کول تک سلول های چربی را در نقطه ای جمع و به سرعت خنک میکند باعث می شود تا سلول های چربی مرده و. سپس آنها به تدریج توسط فرایندهای طبیعی متابولیسم بدن حذف می شوند. Cooltech سلول های چربی را از بین می برد. در حالی که رژیم غذایی تنها آنها را کاهش می دهد، به طوری که آنها دوباره می توانند در اندازه بزرگ شوند.

سلول های چربی که از طریق Cryolipolysis از بدن خارج می شوند احتمال بازگشت بسیار کم است.

لاغری با کول تک مناسب چه افرادی است؟

اگر شما وزن مناسبی دارید و فقط دارای چربی های موضعی هستید که رژیم غذایی و ورزش پاسخگوی حذف آنها نیستند و یا اگر پس از دوران بارداری در ناحیه شکم چربی های انباشته شده دارید، کول تک می تواند درمان مناسبی برای شما باشد.

توجه: اگر خیلی وزن کمی دارید یا اضافه وزن زیادی دارید، کول تک به عنوان یک درمان برای کاهش وزن توصیه نمی شود

بیشتر بخوانید :

لاغری با دستگاه LPG : عملکرد و فواید ماساژ با دستگاه ال پی جی

لاغری موضعی با لیزر زرونا : خروج چربی های انباشه شده درون سلول

رادیوفرکانسی (RF) : رادیوفرکانسی لاغری موضعی و جوانسازی پوست ...



این مطلب چقدر مفید بود ؟
2.8 از 5 (4 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

۱ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

روشنک | ۴ سال پیش
سلام کجا میتونم یه دستگاه کول تک خریداری کنم
1
2

hits