دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
منفی کردن آزمایش اعتیاد: ۲۷ روش خانگی برای منفی کردن تست اعتیاد
1268
زمان مطالعه: 9 دقیقه
منفی کردن تست اعتیاد روش گوناگونی دارد و خیلی هم سخت نیست. میتواند با یادگرفتن روش های خانگی آزمایش اعتیاد را منفی کنید. در ادامه مطلب 27 روش منفی کردن آزمایش اعتیاد را به شما آموزش خواهیم داد

مجله دلگرم | منفی کردن آزمایش اعتیاد روش های زیادی دارد. با نزدیک شدن به زمان آزمایش اعتیاد حتی اگر کاری خاصی هم انجام نداده باشید، باز هم نگران و مضطرب خواهید شد. آزمایش اعتیاد در برهه های مختلفی از زندگی احتیاج خواهد شد، مثلا هنگام ورود به دانشگاه، ازدواج و یا گرفتن گواهینامه.

در ادامه راه های خانگی زیادی را به شما معرفی خواهیم کرد اما نتیجه ای که از استفاده از این روش های میگیرید بستگی به عواملی همچون شدت مواد مخدر مصرف شده، سن، وضعیت سلامتی و... دارد.

چگونه جواب آزمایش اعتیاد را منفی کنیم؟

1. آب

هرچقدر آب بیشتری بنوشید، مواد سمی موجود در بدن تان بیشتر خارج میشود. شما حداقل نیاز به مصرف 64 اونس آب در طول روز دارید. سعی کنید این میزان آب را بصورت تدریجی مصرف کنید و از بلعیدن یکباره آن بپرهیزید. حداقل یک هفته قبل از آزمایش باید میزان آب مصرفی خود را به شدن افزایش دهید.

این روش راهی بسیار کارآمد برای منفی شدن جواب آزمایش اعتیاد ادراری است البته میتواند در منفی شدن آزمایش هایی که بوسیله بزاق دهان و خون انجام میشود هم موثر باشد.

توجه! بیش از حد هم نباید آب بخورید چراکه میتواند به اندام های داخلی شما آسیب بزند.

2. ورزش

ورزش کردن به آب شدن چربی های اضافه بدن تان به شما کمک میکند. به همین دلیل مواد مخدری که در بافت چربی ذخیره شده، دفع میشود. البته اگر تنها چند روز قبل از موعد آزمایش شروع به ورزش کردن کنید، نتیجه ای نخواهد داشت. اگر میخواهید آزمایش تان منفی باشد باید بصورت مرتب ورزش کنید.

3. سونا

سونا روش بسیار کارآمدی است چراکه میتواند با افزایش دمای بدن شما، به تعرق بیشتر و دفع مواد سمی از بدن کمک کند. استفاده از سونا را باید حداقل چند روز قبل از آزمایش شروع کنید تا نتیجه داشته باشد. این روش زمانیکه با ورزش و مصرف آب زیاد همراه شود کارایی زیادی دارد.

4. ویتامین ب کمپلکس

آب و مواد آور میتواند باعث شفاف شدن کم رنگ ادرار شما شود و به همین دلیل بیشتر به نمونه آزمایش شما شک میکنند. برای رفع این مشکل (کم رنگ بودن ادرار) 2 ساعت قبل از آزمایش یک واحد 100 میلی گرمی ویتامین ب کمپلکس استفاده کنید. ویتامین ب کمپلکس میتواند باعث زرد رنگ شدن ادرار شود.

5. پرهیز از نوشیدنی های الکلی

به مدت حداقل یک ماه قبل از زمان آزمایش اعتیاد باید از مصرف مشروبات الکلی بپرهیزید. اینکار به منفی شدن آزمایش ادرار کمک میکند.

6. چای سرد

چای سرد بطور ذاتی یک ماده ادرارآور است و با مصرف آن دفعات ادرار تان بیشتر میشود. مصرف چای سرد باعث افزایش متابولیسم بدن شده و به سوختن چربی هایی که در آن ها آثار مواد مخدر وجود دارد میشود. حداقل یک پارچ بزرگ از این نوشیدنی بخورید تا به پاک شدن نمونه آزمایش شما کمک کند.

توجه! نوشیدنی های کافئین دارد نتیجه برعکس خواهند داشت.

7. آب انگور و آب ذغال اخته

انگور و ذغال اخته حاوی آنتی اکسیدان هایی هستند که متابولیسم را افزایش میدهند. مصرف آب ذغال اخته و انگور علاوه بر اینکه آنتی اکسیدان های آن ها به شما کمک میکند، موجب تکرر ادرار نیز میگردد و به این ترتیب به پاکسازی بدن تان کمک میکند.

توجه! باید آبمیوه تازه بخورید. از مصرف آبمیوه های صنعتی بپرهیزید.

8. سرکه سیب

سرکه سیب علیرغم مزه بدی که دارد، میتواند نتایج بسیار خوبی را برایتان به ایجاد کند. برای اینکه این روش جواب دهی داشته باشد، باید حداقل به مدت 7 روز قبل از موعد آزمایش تان سرکه سیب مصرف کنید. پس از مصرف سرکه سیب، حتما مقدار زیادی آب بنوشید. اگر اینکار را به درستی، به شکل منظم و حداقل به مدت 7 روز انجام دهید، شانس منفی شدن آزمایش تان خیلی بیشتر خواهد شد.

توجه! مصرف بیش از اندازه سرکه سیب میتواند به بدن تان آسیب بزند.

9. میوه

میوه هایی همچون سیب، هندوانه، توت و انگور دارای مقدار آب بیشتری هستند که همین امر موجب میشود تا این میوه ها خاصیت ادرارآوری داشته باشند. تکرر ادرار نیز به معنای دفع مواد سمی از بدن است.

10. سبزیجات

هویج، کلم و گوجه فرنگی دارای آب زیادی هستند. از این سبزیجات بصورت مرتب استفاده کنید. خوردن این مواد غذایی به شما کمک زیادی میکند که با سرعت زیادی مواد سمی را از بدن خود خارج کنید.

11. افزایش مصرف فیبر غذایی

فیبر غذایی عملکردی مثل یک کاتالیزور داشته و همچنین میتواند متابولیسم را نیز افزایش دهد. افزایش مصرف فیبر غذایی به دفع راحت تر مدفوع نیز کمک میکند. با دفع مدفوع، مقدار زیادی چربی نیز از بدن خارج میشود.

12. ادرار مصنوعی

میتوانید از برخی از فروشگاه های اینترنتی ادرار مصنوعی بخرید.

توجه! ادرار مصنوعی قابل تشخیص است و اگر مشخص بشود که از چنین ماده ای استفاده کردید، مجازات فراوانی در انتظار شما خواهد بود.

13. رقیق کردن نمونه

نمونه ادرار خود را میتوانید با مقدار کمی آب رقیق کنید. این روش تاثیر گذاری چندانی ندارد اما اگر هیچ چاره دیگری ندارید، این روش تنها امید شما خواهد بود.

آزمایش اعتیاد ، منفی کردن جواب آزمایش اعتیاد

منفی کردن تست اعتیاد با گیاهان دارویی

14. سرخاب کولی

پودر سرخاب کولی را تهیه کرده و از آن چایی درست کنید. باید روزی چند مرتبه از این نوشیدنی استفاده کنید.

15. بابا آدم

مقداری ریشه بابا آدم تهیه کرده، آن را شکسته و شهدش خارج کنید. سپس کمی آب جوشانده، ریشه ها را به آن اضافه کرده و مخلوط کنید. وقتی که خنک شد، دمنوش خود را میل کنید. اگر میخواهید این روش کارایی مناسبی داشته باشد باید حداقل روزی 2 مرتبه از آن استفاده کنید.

16. شبدر قرمز

چند عدد شبدر قرمز تهیه کرده و آن ها را رنده کنید. کمی آب را در یک ظرف بجوش آورده و شبدر ها را در آن بریزید. اجازه دهید که شبدر به مدت چند دقیقه دم بکشد. این دمنوش را باید روزانه 3 تا 4 مرتبه مصرف کنید.

17. قاصدک

از زمان های دور از قاصدک در طب سنتی برای درمان بیماری های زیادی استفاده میشده است. این گیاه دارویی به عنوان یک پاک کننده قوی عمل میکند. با جوشاندن برگ های قاصدک در آب جوش میتوانید چای قاصدک درست کنید. این نوشیدنی را حداقل باید از 3 تا 4 هفته قبل از آزمایش خود بخورید تا نتیجه داشته باشد.

روش های منفی کردن تست اعتیاد مو

18. آبلیمو

شب، قبل از خواب یک سطل را پر از آب کرده و اجازه دهید که تا صبح بماند. روز بعد مقدار زیادی آبلیمو درون آب ریخته، مخلوط کرده و مو های خود را با آن بشویید.

توجه! این روش تنها برای افرادی که به ندرت کوکائین و ماریجوانا مصرف میکنند مناسب است.

19. شامپو رزماری

مقداری برگ خشک شده رزماری را روغن دانه انار ترکیب کرده، در طرفی به مدت 3 ساعت به آن حرارت دهید تا روغن آن استخراج شود. اجازه دهید تا روغن استخراج شده در طول شب کاملا خنک شود. صبح روز بعد این روغن را روی پوست سر خود مالیده، سپس با آب بشویید. اینکار را میتوانید هرچقدر که نیاز دارید انجام دهید.

20. سرکه

مو های خود را با سرکه شسته و با اسید سالیسیلیک پاک کنید. در انتها نیز با استفاده از یک شوینده (مثل شامپو) مو هایتان را کاملا شسته و آبکشی نمایید.

توجه! این روش تنها در افرادی که به ندرت ماریجوانا مصرف میکنند موثر است.

21. نمک دریا

2 فنجان بیکربنات سدیم را با یک فنجان نمک دریا و یک فنجان سرکه سیب مخلوط کنید. به مدت 10 دقیقه مو های خود را در این مخلوط قوطه ور کرده و در انتها بشویید.

22. جوش شیرین

با استفاده از جوش شیرین و مقدار کمی آب یک خمیر درست کرده و آن را به مو های خود بمالید. سپس کمی سرکه سیب را با کمی آب رقیق کرده و مو های خود را با آن بشویید.

23. مو های خود را بتراشید.

مو های سر و تمامی قسمت های بدن خود را بتراشید. با اینکار بهانه خوبی دارید تا درخواست نوع تست دیگری داشته باشید.

روش های منفی کردن تست اعتیاد بزاق دهان

24. آسپرین

چند ساعت قبل از زمان آزمایش، چند عدد قرص آسپرین بخورید. اینکار ممکن است که بتواند اثرات مواد مخدر موجود در بدن تان را بپوشاند و به منفی شدن آزمایش تان کمک کند.

25. دهانشویه

یک دهانشویه ضد عفونی کننده تهیه کنید و حداقل نیم ساعت قبل از آزمایش قرقره کنید.

26. گوشت قرمز

مصرف گوشت قرمز بدلیل اینکه پروتئین زیادی دارد و میتواند به کریتینین بدن را به سطوح عادی بازگرداند میتواند باعث منفی شدن تست اعتیاد تان بشود.

روش های منفی کردن تست اعتیاد شیشه

27. جوش شیرین

2 تا 3 ساعت قبل از آزمایش، 3 قاشق جوش شیرین را با آب مخلوط کرده و 2 مرتبه، بصورت یکجا سر بکشید. پس از مصرف جوش شیرین حتما باید مقدار زیادی آب بنوشید تا از کم آبی بدن تان جلوگیری کنید. پس از گذشت مدتی از مصرف جوش شیرین، هنگام ادرار کردن، بدن تان بجای شیشه، جوش شیرین را دفع میکند.

توجه! مصرف جوش شیرین میتواند عوارض جانبی داشته باشد.

در ادامه باید و نباید هایی که برای منفی کردن تست اعتیاد باید رعایت شود را آورده ایم.

برای منفی کردن تست اعتیاد چکار هایی باید انجام داد؟

  • بدن تان را تمیز کنید.
  • رژیم غذایی سالمی داشته باشید.
  • یوگا تمرین کنید.
  • بطور مرتب بدن خود را سم زدایی کنید.
  • مصرف مواد مخدر را کنترل کنید.

از انجام چه کارهایی باید پرهیز کرد؟

  • از درگیری با نیرو های انتظامی بپرهیزید!
  • از مصرف مواد شوینده بپرهیزید.
  • بجای ادرار خودتان، از نمونه کس دیگری استفاده نکنید چراکه ممکن است گیر افتاده و زندگی خود را نابود کنید.
  • از افزودن سرکه، سفید کننده، آمونیاک و نمک به نمونه آزمایش خود بپرهیزید چراکه این روش های اثر بخش نخواهد بود.

توجه!!! روش های خانگی که برای منفی کردن تست اعتیاد به آن ها اشاره شد، در افراد مختلف نتایج متفاوتی دارند و در حتما در نظر داشته باشید که استفاده از این روش ها نمیتواند منفی شدن جواب آزمایش تان را تضمین کند.


چنانچه این مطلب را مفید میدانید با لایک کردن و به اشتراک گذاشتن آن، از ما حمایت کنید. نظرات، پیشنهادات و مقاله های درخواستی خود را از طریق قسمت دیدگاه ها برای ما ارسال کنید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.3 از 5 (1268 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

۱۵۲ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

ادی | ۳ ماه پیش
دمت گرم از حرفات داداش چجور پیدات کنم
1
6
شیوا | ۴ ماه پیش
با سلام من فردا تست اعتیاد برا استخدام باید بدم و روزی یک عدد متادون ۴۰ میخورم نصف صبح نصف شب هر ۱۲ ساعت
به نظرتون مثبت میشه ؟ خیلی استرس دارم میشه کمکم کنید
11
56
دانیال هستم | ۴ ماه پیش
اقا سلام و وقت بخیر به همه دوستای عزیز امیدوارم هرجا هستید حالتون بهتر از دیروزتون باشه، بحرحال
من به کمک نیاز دارم و هر کسی ک اطلاعاتی داره خوشحال میشم کمک کنه به من
من ۱۸ سالمه و تقربین ۵ ساله یک روز در میون ماریجوانا میکشم و تقریبن الان ۳ روزه نکشیدم تا هفته بعدی تست دارم
و برای ورود به رشته خلبانی هستش و فقط مختص به اعتیاد نیست و قسمته کوچکی از تست ها مختص به دراگ و اعتیاد هستش
و خدارو هزر مرتبه شکر من نه از لحاظ جسمی و نه روحی روانی مشکل خاصی دارم و تنها استرس و دلهره ای که دارم از همینه که توی تست، ماریجوانا مثبت بشه و نتونم قبول شم نمیدونم چ راهی دارم از روزی ک فهمیدم تست کیه به سختی گذاشتم کنار و نکشیدم ولی وقت ندارم کله ۷ روز وقت دارم و ۳ روزه نکشیدم
یعنی ۱۰ روز
8
5
کلعبااس | ۴ ماه پیش
درود بر بامرام هایی که روزگار شکارشون کرد
واقعا دقت کنید اکثریت افرادی که در این دام گرفتارند از بامرام ها باتعصب باغیرت باعرضه های این دنیای پر از دوزوکلک ونامرد هستند که متاسفانه دنیا تحمل انسانهای خوب رونداره
امیدواریم این بزرگواران مجدد وبرای همیشه از چنگال اعتیاد رهایی یابند
هر چند باز هم باور داریم کله خالی باس بره زیر ۱۸چرخ 😎
2
19
مش عباس 2 | ۴ ماه پیش
قسمت دوم

همینجور که مصرف میکنی هر دفعه کمش کن...اروم اروم...و از یاد و گرفتن مدد از خدا غافل نشو
من تونستم توهم....میتونی پس من کسی نبود همراهیم کنه ولی تو منو داری پس ..
بسم الله اگه حرف هام یزره دلت رو شاد کرد!!!
منتظر اشنا شدن باهات هستم دوست خوبم....
ارادتمند شما خوبان. مش_عباس. 😆
0
21
مش عباس | ۴ ماه پیش
سلام
قسمت اول
به اونای که پاک هستن و نفرن خدا و فرستادگانش برای کسانی که بذر مواد افیونی را ابیاری میکنند و خواهان چیدن میوه اعتیاد به دست جوانان نازنین این مملکت هستند...
حرف و سخنم با اون پسر و دختریه که به هر دلیلی مثل خودم ناخواسته درگیر اعتیاد شده و ادامه داره ...!!
ماها وقتی که از جایی کم میاریم و یا تحویلمون نمیگیرن و یا وقتی کاری رو ناخواسته بخاطر همین زهرماری درست انجام نمیدیم...کسی حسابم باز نمیکنه رومون....
بیشتر میدویم طرف مواد و خودمون رو به نحوی اروممیکنیم....ن
بایدهایی که الان شده...چ خوشی و شادیایی که الان فقط خاطر شدن ...مگه نه....اینارو فقط اونی که تو باغه میفهمه..

ببین دوست خوبم...از اینکه داری مصرف میکنی مثل خیلیهامون اگه خسته شدی ولی چاره نداری..
نزار وقتی که به پاکی نیاز داری دنبال چاره باشی..؟!!!متوجه منظورم هستی؟!!!!
همه چیز دست خود ادمیه پاک باشه یا غرق مواد؟!!
نمیگم یک دفعه نکش یا برو کمپ ترک اعتیاد نه...خیلی ها رفتن کمپ و بعد دوباره شروع کردن اینجوری نه نه...
0
8
قیطاس | ۴ ماه پیش
سلام ارادت من سیگاری نیستم فقط دو روز پیش دوتا نخ سیگار کشیدم وفردا میخام برم ازمایش اعتیاد بدم ایا مثبت میشه؟اگر مثبت میشه باید چیکار کنم
17
3
وحید | ۴ ماه پیش
سلام و عرض ادب خسته نباشید بنده قراره شنبه اول وقت از طرف محل کار تست اعتیاد بگیرن فقط و فقط ادرار و خون گرفته میشه مستأصل هستم چکار کنم یک هفته است شیشه مصرف کردم چکار کنم راهنمایی کنید
8
41
رضا | ۵ ماه پیش
سلام ببخشید جوهرنمک میتونی خواب ازمایشو مخفی کنه خواهش میکنم بهم کمک کنید
4
20
علی | ۱ سال پیش
دوستان عزیز واسه منفی شدن تست ماریجوانا سریع ترین راه چیه
هفته اینده تست دارم
مصرف روزانه دارم
17
89
mehdiamareh | ۲ سال پیش
توروخدا جوابمو بدید واس ازدواج هستش تستم توخوزستان
18
85
mehdiamareh | ۲ سال پیش
سلام دوستان من ۲۰ روزی میشه ترامادول میخورم...الان دو روزه نخوردم.۳روز دیگ ازمایش دارم...چکارکنم منفی بشه توروخدا جواب بدید دارم میمیرم
43
195
پاسخ ها:
Saied | ۶ ماه پیش
فقط تا سه روز تولدت هست بعد سه روز ازبدنت می‌ره بیرون اگه توسومین رو هم حتی بری آزمایش بدی باید آب زیاد بخوری و هی بری ادرارکنی که ازبدنت بره بیرون، این آب که گفتم خیلی خیلی زیادتاثیرداره تومنفی شدن آزمایش حتی تودومین رو هم جواب داده
3
5
Saied | ۶ ماه پیش
سلام، آقا اگه آدم بخاداب زیادبخوره که جواب آزمایش منفی بشه باید دقیقاچندلیتراب بخوره که تو اون ۳ روز که تولدت هست ازبین بره؟؟
2
7
مصطفی | ۲ سال پیش
با سلام من ۲۵سالمه و الان ۴سال هرروز ۱۰سی سی متادون مصرف دارم تا چن روز دیگ برا استخدام یک شرکت خصوصی باید برم تست بدم توروخدا بگین چیکار کنم( ترکم نمیتونم بکنم)
62
228
ج | ۲ سال پیش
سلام
شوهرم تریاک میندازه میخواد گواهینامه بگیره دکتر تست اعتیاد نوشته براش چیکار کنه ک منفی نشون بده؟
77
343
محمد | ۲ سال پیش
ایا قرص لوونورژسترول تست اعتیاد را منفی میکند؟امروز شیشه و هرویین مصرف کردم و متاسفانه مجبورم فردا تست ادرار با کیت بدم. چکار کنم منفی شه. توروخدا زندگیم رو هواست. بعد از 9ماه مصرف کردم کمک کنید تستم منفی شه
34
201
پاسخ ها:
سهراب | ۲ سال پیش
کاربن بخور جواب میده
20
95
رضا | ۲ سال پیش
برای تست منفی شیره و متادون چکارکنم واسه بیمه میخوام‌
48
158
Gariii | ۲ سال پیش
تریاک تستش چند روز منفی میشه
45
186
سلطان | ۳ سال پیش
سلام برای منفی شدن آزمایش مو اعتیاد به شیشه چکار باید کرد
30
108
امیر | ۳ سال پیش
سلام من برای مباشر بودن باید تست بدم حشیش مصرف دارم
آیا نشون میده چیکار کتم منفی بشه
20
68
ایلیا | ۳ سال پیش
سلام من س روز میشع نصف ترامادول ۲۰۰ مصرف کردم
چیکار کنم ک توی ازمایش ادار مشخص نشع
33
106
سبحان | ۳ سال پیش
سلام تو رو خدا کمکم کنید من برا استخدامی سپاه کیهان ازم تست اعتیاد بگیرن اگه حالا نمی‌دونم آزمایش خون میگیرن یا ادار... اگه سه روز نخورم جوابش منفی میشه تو رو قرآن اونایی که تجریش رو دارن کمک کنن
36
95
پاسخ ها:
حالا تو نخور شاید شف | ۲ سال پیش
حالا تو نخور شاید منفی شد راستی الان ک گزشته چیشد؟؟ چیکار کردی مثبت شد یا منفی
16
52
بانو | ۳ سال پیش
آیا این کار شما از نظر انسانی درست هست ؟
33
68
mehdi | ۳ سال پیش
سلام واسه منفی کردن تست ترامادول چیکار باید کرد توروخدا جواب بدید
22
93
پاسخ ها:
.. | ۲ سال پیش
سلام
دوستان عزیز
خواهشن. متاهلی به زن وبچه ات رحم کن اگه مجردی به فکر پدرمادرت باش بقران این کثافت بازیا ارزش اشک مادر یا پایین بردن سرپدرمادرو نداره واقعا نمیدونم چرا بعضیا کم میارن میرن سراغ مواد اخه کسی نیس بهشون بگه اخه دمت گرم میری سراغ موادتاارم بشی نه بقران بدتر وبدبخترهم میشی پس حداقل به خودت بیا و زندگی خوب وبهتری رو شروع کن که بخوای ازترس ازدواج یا استخدام بیفتی به التماس که کسی بهت کمک کنه یا راهی برات پیداکنه ادم معتاد معتاد نیست یه مریضه که نیاز به کمک اطرافیانش داره اما انقدر فرهنگ مملکت ما پایینه که وقتی یه معتادو میبینه به جای اینکه کمکش کنه ازاین راه نکبتی برگرده بدتر میبینتش فرار میکنه تا کسی اون و بایه معتاد نبینن هزارتا عیب دربیارن. میدونین دوستان حرف اخرم اینکه اون کسانی که فک میکنن این راه واسه سرگرمی و شاد بودنه ن بیشترین اشتباه ومیکنه چون بدترین راه بدبختیه
28
152
م | ۳ سال پیش
منفی میشه صد در صد سک نکن
41
119
پاسخ ها:
arios | ۲ سال پیش
سلام من 2 سال نان استاپ بونزای میزنم 10 روز دیگه ازمایش 5 گانه دارم چیکار کنم ؟ اگه این 10 روز نزنم حله ؟ کلا چند روز اثرش تو ادرار میمونه ؟ ازمایشهای مورفین امفتامین متادون ترامادول و بنزودیازپام هستش . لطفا کمک
18
27
mmm | ۳ سال پیش
اقا من الا حدود 2 ماهی میشه هرعین مصرف دارم 1سالو نیم پاک بودم ولی الان از دوباره افتادم خانوادم میخوان ازمایش بگیرن ازم خواهشا بگین چی کنم که منفی بشه؟ازمایش خون چقدر میمونه؟
28
58
پاسخ ها:
حالا تو نخور شاید شف | ۲ سال پیش
شما نهایتا تا 48 ساعت تو خونتون مشخص میشه و یک هفته تو ادرار
17
21
علی | ۳ سال پیش
سلام.من 24ساعت یک عدد متادون بیست میلی میخورم فردا هم تست اعتیاد دارم چکارکنم جواب تست منفی باشه
25
135
محمد | ۳ سال پیش
فردا تست ادرا دارم چه کنم منفی بشه کلونازپام خوردم
31
64
حمید | ۳ سال پیش
کسی که دنبال راه میگرددبرای آزمایش لحظه ای هست وگرنه ۴۸ساعته برخوردم دو لیوان دوغ نتیجه منفی میشود.
12
53
هوشمندانه | ۳ سال پیش
با عرض سلام وخسته نباشید خدمت دوستان گلم ، من چندروز پیش آزمایش عدم اعتیاد دادم ؛؛؛ و در ( ضمن یک مصرف کننده مواد مخدر به همراه متادون هستم ) ، روز بعد که برای جواب رفتم ، آزمایشگاه گفت که باید مبلغ ۴۴ هزار تومان دیگر پرداخت کنم بعلت اینکه جواب آزمایشم را تفکیک کنند و جواب آزمایشم را حدودأ تا ۱۰ روز دیگر آماده میشود . حالا توی این چندروز استرس خیلی زیادی دارم ، میخواستم از دوستدانی که تجربه من رادارند یا اینکه چیزی در این مورد که جواب آزمایشم به چه شکلی میشود ، تجربه آنها را بدانم . ممنون میشوم کمکم کنید ، مرسی
21
45
پاسخ ها:
مهين | ۳ سال پیش
سلام من فردا مادرم ميخواد ازم كيته متادون بگيره چكاركنم كه منفي بشه توروخدا كمكم كنين
21
57
حالا تو نخور شاید شف | ۲ سال پیش
چ نوع ازمایشی دادی؟؟ شک نکن مثبته
13
22
محمد بهبودیافته | ۳ سال پیش
دوستان سلام من این مطلب رو ک تجربه شخصیم بوده واسه اون دسته از عزیزانی مینویسم ک درگیر ازمایش اعتیاد هستند و واقعا لحظات پر استرسی رو میگذرونن و دنبال هر راهی هستند ک ازمایش اعتیادشون منفی بشه من برای جواز کسب ازمایش اعتیاد دارم و قرص ب۲ مصرف میکردم ازمایشم منفی شد واسه استخدام و جواز کسب برای متادون و ب۲ تست نمیگیرند خیالتون راحت چند روز قبل ب۲ مصرف کنید و ازمایش بدید من خرداد ۹۹ تست دادم
13
69
پاسخ ها:
علی | ۳ سال پیش
برای ازدواج و گواهینامه هم مرفین و آمفیتامینه دوستان
12
34
سبحان | ۳ سال پیش
سلام داش من شنبه تست اعتیاد واسه استخدامی دارم خیلی استرس دارم تست نشون میده یا نه البته میخانه این سه روز رو متادون نخورم
10
27
برای ترامادون چی؟؟ | ۲ سال پیش
برای آزمایش جواز کسب مصرف ترامادون معلوم میشه؟
9
25
ن | ۲ سال پیش
چرا الان هر دو در کیت داروخانه هست
5
6
سامان آذری | ۳ سال پیش
فردا صبح آزامایش عدم اعتیاد دارم و از درد دندون درد انتی بیوتیک و مسکن مصرف کردم راهی هست تست منفی نشون بده با تشکر
20
43
محمد | ۳ سال پیش
فردا صبح آزمایش عدم اعتیاد دارم و امروز استامینوفن خوردم چکار کنم منفی بشه خواهشمندم اگ کسی جواب قطعی وتضمینی داره بهم بگه
42
62
علی | ۳ سال پیش
سلام دوسال متدون۴۰مصرف میکنم برای جواز کسب باید ازمایش بدم ایامتادونم مثبتی داره اگه داره چیکار کنم منفی بشه لطفا کمکم کنید
25
102
Behneia | ۳ سال پیش
باسلام راهنمایی های بسیار عالی واموزنده بود برای کلاه برداری در نتیجه تست اعتیاد
56
68
ابی | ۳ سال پیش
سلام.من ۱۰ روز دیگه تست مورفین دارم از اداره خواستن حدود ۲ سال که ترامادول مصرف میکنم هفته ای ۲ عدد قرص ۱۰۰
۱۰ روز مصرف نکنم آزمایشم منفی هست یا مثبت؟؟
19
49
پاسخ ها:
حالا تو نخور شاید شف | ۲ سال پیش
اسمش روسه تست مورفین با تذامادول کاری نداره اصلا جداست نگران نباش
6
21
ناشناس | ۳ سال پیش
سلام من به مدت ۱سال هستش که فقط متادون مصرف میکنم ۴روز دیگه هم ازمایش اجدواج دارم ایا تست اعتیاد رو مثبت نشون میده؟یا نه؟؟
ترو خدا جوابمو بدین اخه بحث عابروی به ناموسم منفی دربیاد دیگه مصرف نمیکنم وسلام
21
56
پاسخ ها:
میثم | ۳ سال پیش
خودت که بدبخت شدی دخترمردموبیچاره نکن بجای اینکه فکرمنفی کردن تست باشی به فکرترک متادن باش بابایکهفته ای ترک میکنی البته بایدبری کمپ
23
51
میثم | ۳ سال پیش
بجامنفی کردن تست به فکر ترک باش زندگی دخترمردمم خراب نکن وگرنه زندگیتوخراب میکنه
21
47
سام | ۲ سال پیش
نیاز نیست فقط تست شیشه و مرفین میگیرند
9
21
حمید | ۴ سال پیش
خوب بود منفی کردن شیشه را فوری چیست
19
55
پاسخ ها:
حسین | ۳ سال پیش
بهترین راهش کم کردن مصرف مواد است.اما کسانی که شسشه مصرف می کنند.ومی خواهند تست بدهند .،۲تا۳ساعت قبل از تست ۳قاشق چای خوری جوش شیرین درون یک لیوان اب حل کنید ومیل کنید وتوی مدت زمان باقی مانده اب فراوان بخورید.تستتون منفی می شود .من این راه حل را به یکی از دوستان گفتم انجام داد نتیجه تستش منفی شد .
15
48
فرشاد | ۴ سال پیش
هیچکدوم از این چیزایی که میگن هیچ تاثیری نداره با طناب پوسیده کسی به چاه نرید
22
28
سمیه | ۴ سال پیش
سلام من برای آزمایش ازدواج اقدام کردم فقط توی تست ادرار طرف مقابل متادون مثبت شده چیکار باید بکنم
8
15
پاسخ ها:
مسعود | ۳ سال پیش
چه کنیم متادون برای آزمایش نشون نده
7
68
مسعود | ۳ سال پیش
متادون بری آزمایش نشون نده
22
33
محمد | ۴ سال پیش
سلام من حدود 5 ماه شیره مصرف میکنم
برای امری بهم گفتن برو تست اعتیاد در پزشکی قانونی بده . بهم گفتن کیت پزشکی قانون تا یکماه مورفین رو نشون میده و از ازمایشکاه های دیگه قوی تره آیا این صحت داره ؟ اگر یک هفته مصرف نکنم آزمایش بدم منفی نشون نمیده ؟
18
25
پاسخ ها:
محمد | ۴ سال پیش
سلام .یک هفته اگه تونستی مصرف نکنی خیالت تخت نشون نمیده .ادرار سه روز . خون چهل روز نشون میده .که واس شما ادرار هست
9
23
س م م | ۳ سال پیش
من دو هفته پیش رفتم پزشکی قانونی عدم اعتیاد دادم در حالی که دوشب قبلش شیره کشیده بودم قرص ب۲ هم مصرف میکردم روز سوم مورفین مثبت شده بود ولی روز چهارم دیگه مورفین منفی شده بود ولی کرده بودن زیر دستگاه ب۲ رو نشون داده بود
7
16
رضا | ۴ سال پیش
واقعا جوهر لیمو تو نمونه ازمایش جواب میده؟ لو نرم؟
11
22
پاسخ ها:
فرزاد | ۴ سال پیش
جوهر لیمو نصف یک بند انگشت ادرار جواب میده ولی مصرف نکن برادر من
17
21
سارا | ۴ سال پیش
هفته پیش ازمایش ادراردادم گفت مشکوک ب شیشه...ولی من فقط قرص لاغری میخوردم ...فردابایدبرم ازمایش بدم باز براازدواج...میت
رسم بازالکی بزنه مشکوک و مثبت
3
16
پاسخ ها:
حالا تو نخور شاید شف | ۲ سال پیش
شما اون قرص لاغری ک مصرف میکنی توشترکیبات امفتامین یا همون شیشه داره. اون دارو رو مصرف نکن کلا شیشه باعث لاغری میشه
3
16
محمد | ۴ سال پیش
سلام جوهر لیمو باید چقدر اضافه بشه به نمونه ادرار
4
18
پاسخ ها:
فرزاد | ۴ سال پیش
ادرارت باید یه بند انگشت باشع
2
16

hits